hei,er ny her på forumet,og synes det er mye interesant å finne her,om både det ene og andre.
nå over til denne forbannelsen som virker den dag i dag,og som jeg håper å få noen tips om, hvordan jeg kan nøytralisere den.
hele livet har jeg opplevd en del negative ting,som sliter på meg,som jeg har begynt å skjønne litt av etter at jeg begynte å følge med på åndenes makt.
min gammle far har hatt et liv forfulgt av uhell og ulykker,noe som har ført til at han i dag er syk og utslitt.
selv har jeg på en måte følt at det er prøvd og delvis lykktes,med å føre over disse tingene på meg også.
etter at jeg for en tid siden ble fjærnhealet,av en dame som driver med recconective healing,fikk jeg plutselig se navnet på min fars bestefar,altså min oldefar,tydelig forran meg i mitt indre.
etter en samtale med min far,forstod jeg at det hadde hvert et temmelig dårlig forhold mellom dem,og inklusiv min oldemor,sansynlighvis grunnet en gårdtvist mellom dem og min bestefar.
dette førte til at min far som er enebarn, av en eller annen grunn ble lagdt for hat.
far fortalte meg at oldemor hadde forbannet han(gannet) da han var barn,og sakt at hun ønsket at alt vont skulle følge han hele livet,da jeg hørt han fortelle dette,skjønte jeg hvorfor en så god og flink fyr faren min er,har blitt rammet av uhell hele livet.
så til spørsmålet,er det noen der ute som som har noen gode tips for å få fjærnet denne forbannelsen?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ gammel forbannelse.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jan 2011 15:43
- 13
- Kjønn (valgfri): mann
- Lokalisering: fosenhalvøya
- Blitt takket: 1 gang
Re: gammel forbannelse.
Jeg tror ikke forbannelsen betyr at det er noe negativt når det gjelder deg. Jeg tror ikke den går i arv, så jeg mener forbannelsen bare skal gjelde for den som ble gannet. Var dette din far? Skjønner at du vil fjerne forbannelsen for han, og beklager at jeg ikke vet hvordan man evt kan gjøre dette. Kjenner du til noen andre, eldre samer som har litt peiling på dette med ganning? Kanskje de kan hjelpe?
Antall ord: 80
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
Re: gammel forbannelse.
Fri vilje?
Jeg tror det kan være litt "skummelt" å skylde uheldige begivenheter på noen andre. Det er fort gjort å havne i en ond sirkel,- at man nesten godtar negative opplevelser/ hendelser "fordi det hviler en forbannelse" over en. På den måten vil man på et vis tiltrekke seg det negative,- man forventer det. I så stor grad at man ikke klarer å oppfatte/ ta til seg det positive.
Men signerer samtidig Alva ang å snakke med noen som har kjennskap til ganning/ "forbannelser". Har man først kjørt seg fast i troen på at man lever med en tordensky hengende over seg kan man like gjerne oppsøke noen som kan å frigi en fra denne.. forbannelsen.
Jeg tror det kan være litt "skummelt" å skylde uheldige begivenheter på noen andre. Det er fort gjort å havne i en ond sirkel,- at man nesten godtar negative opplevelser/ hendelser "fordi det hviler en forbannelse" over en. På den måten vil man på et vis tiltrekke seg det negative,- man forventer det. I så stor grad at man ikke klarer å oppfatte/ ta til seg det positive.
Men signerer samtidig Alva ang å snakke med noen som har kjennskap til ganning/ "forbannelser". Har man først kjørt seg fast i troen på at man lever med en tordensky hengende over seg kan man like gjerne oppsøke noen som kan å frigi en fra denne.. forbannelsen.
Antall ord: 117
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |