Som mange sikkert har fått med seg, var jeg ute for et spøkelse / gjenferd av den grusomme og voldelige sorten, i 1994. For å re-kapitulere litt:
Jeg jobbet i bygning med to leiligheter. Den ene leiligheten hadde vanlige leieboere, den andre hadde en russisk soldat, som ikke ville forlate stedet. Og der jobbet jeg, i et krisesenter. Denne fyren lagde et sant Helv... for oss, og brukerne våre. Og, han fant det for godt å bli med først en av kollegen mine, så meg, hjem......
De jeg jobbet med sykemeldte seg én etter en, og tilslutt var vi bare to igjen. Kollegaen min bodde i leiligheten, i påvente av eget sted å bo. Kjæresten hennes bodde sammen med henne. En kveld de "koste" seg, kunne hun se soldaten bak kjæresten hennes. Dette skjedde flere ganger, og de to siste gangene, sto han like godt og gjorde onani-bevegelser! Har aldri hørt om noe slikt før!
Som sagt skremte han oss, mer og mer. Han klep, sparket så vi fikk blåmerker, lugget dotter av hodet på oss og kastet min kollega (på 140 kg) flere meter, fra en stol og i veggen på andre siden av rommet. Det var en lettelse å komme seg ut. Helt til jeg satte meg i bilen etter jobb en dag. Dette var på den tiden da det var kassettspillere i bilene. Jeg satte igang bilen, og skulle høre på radio. (I kassettspilleren var en mix-tape som samboeren min hadde laget til meg, med alle låtene "våre" på). Jeg reagerte først ikke da det kom musikk, men tenkte at det var et paradoks at akkurat "I put a spell on you, because you're mine", med Nick Cave kom, når vi hadde et spøkelse. Men, jeg ble utrolig skremt da samme låten kom på nytt, og jeg fant ut at det var kassett. Hele kassetten var kun denne sangen! Og uansett hva jeg gjorde, hver gang jeg kom alene inn i ble, var samme kassetten der, uansett om jeg ødela og kastet den!
Jeg kontaktet et medium, og sa noe ubehagelig hadde skjedd i bilen. Hun spurte om Russland, musikk, og å kaste forbannelse betydde noe for meg....
Kollegaen min fikk med en veninne og brukte ouijabrett (som jeg ikke har tro på selv). Jeg sa ingenting annet enn at jeg var skremt dagen før. Brettet kom fram med hule (Cave), rødt land (Russland har rødt flagg, og var kommunistisk, dvs rød), og...... Ikke radio! og: Det var jeg! Hun min....
Det var selvfølgelig ikke samboeren min som hadde spilt inn, eller andre jeg spurte.
Lite har gjort meg så skremt!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøkelse tok opp musikk til meg, og viste seksuell oppførse!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Spøkelse tok opp musikk til meg, og viste seksuell oppførse!
Antall ord: 454
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Re: Spøkelse tok opp musikk til meg, og viste seksuell oppførse!
Tråden er ryddet opp i, vennligst hold dere for gode til usakligheter, og hold dere til tema.
Mod.
Mod.
Antall ord: 19
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
Jeg burde vel ikke svare her kanskje, men jeg er litt...hmm.....et spøkelse som onanerer? Jeg skjønte heller ikke helt den biten med kassetten......
Du kan jo ikke være seriøs...
Antall ord: 35
Hide post links |
Hva baserer du utsagnet ditt om at jeg ikke er seriøs med?Vermilion Oriol skrev:Jeg burde vel ikke svare her kanskje, men jeg er litt...hmm.....et spøkelse som onanerer? Jeg skjønte heller ikke helt den biten med kassetten......
Og, hva er seriøs i denne sammenheng? At man kun skriver om trygge ting som andre, bl.a. du kan kjenne deg igjen i?
Jeg poengterte at jeg ønsket innspill på om andre hadde opplevd noe lignende, rett og slett for at jeg akdri har hørt om det før. Jeg ba IKKE om andres syn på min seriøsitet, spesielt ikke når det ikke blir begrunnet i det hele tatt......
Nei, du skulle nok kanskje ikke ha svart her, iallefall når du ikke med ett ord forsøker å svare på spørsmålet mitt. Jeg trenger ingen bekreftelse på at det er mulig at det har skjedd, for jeg er bare så veldig klar over hva jeg sel, og de jeg jobbet med opplevde, ok?
Antall ord: 181
Hide post links |
Tror ikke her finnes noen som har opplevd lignende som det der. Det skal nok noe til :mozilla_smile:
Sist redigert av GJEST på 23 Jan 2011 00:18, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 19
Hide post links |
Hva tror du jeg baserer utsagnet mitt på? Les gjennom det du har skrevet. Prøv å forstå at hvem som helst vil selvsagt reagere på det. En ting er at du nevner et spøkelse som onanerer (ja for det er jo noe man hører fra folk relativt ofte ), men en kassett som plutselig gikk fra å inneholde ulike låter til en og samme låt. How convenient at det var den låten også. La oss ikke glemme det du skriver om at du kaster kassetten...du skrev også ødela...og likevel havner den i spilleren igjen? Du reagerer på at folk reagerer på det du skriver her? Du ser ikke at det er veldig farfetched det her? Man må tåle å å få høre det fra folket når man bevisst velger å dele en historie av hvilket som helst slag.Skogalven skrev:Hva baserer du utsagnet ditt om at jeg ikke er seriøs med?Vermilion Oriol skrev:Jeg burde vel ikke svare her kanskje, men jeg er litt...hmm.....et spøkelse som onanerer? Jeg skjønte heller ikke helt den biten med kassetten......
Og, hva er seriøs i denne sammenheng? At man kun skriver om trygge ting som andre, bl.a. du kan kjenne deg igjen i?
Vel det står ingen plass at ingen kan kommentere selve opplevelsen og bare dem som har opplevd lignende har lov å svare. Gjør det? Du skjønner virkelig ingenting gjør du? Vel noe sier meg at fåtallet har vel opplevd at et spøkelse tar opp musikk til en og trakasserer en seksuelt i tillegg.....Jeg poengterte at jeg ønsket innspill på om andre hadde opplevd noe lignende, rett og slett for at jeg akdri har hørt om det før. Jeg ba IKKE om andres syn på min seriøsitet, spesielt ikke når det ikke blir begrunnet i det hele tatt......
Hvorfor så hårsår egentlig? Fordi jeg mener at jeg ikke gikk over streken ved å stille spørsmål til deg/innlegget ditt. Noe jeg igjen har nevnt at en må tåle når man går frem med noe på den måten. Bare fordi at dette er en side som omfatter det alternative eller paranormale er ikke dermed sagt at man bare tar alt som en selvfølge. Ytringsfrihet sier jo også at man har lov til å si sitt. Jeg mener fremdeles at det hele virker for hollywood-ish og jeg har svært vanskelig for å ta deg seriøs.Nei, du skulle nok kanskje ikke ha svart her, iallefall når du ikke med ett ord forsøker å svare på spørsmålet mitt. Jeg trenger ingen bekreftelse på at det er mulig at det har skjedd, for jeg er bare så veldig klar over hva jeg sel, og de jeg jobbet med opplevde, ok?
Angående det med at jeg ikke burde ha skrevet her.....jeg merket jo at tråden hadde blitt ryddet opp i og det kunne tenkes hvorfor. At noen andre kanskje også syntes det hele var en smule rart og at det kanskje eskalerte litt? Derfor skrev jeg det som en form for bekreftelse på at jeg ikke kom til å være noe bedre. Fordi jeg mener igjen at man må ha lov til å reagere på ting som virker litt over the top.
Selvfølgelig helst på en saklig måte...
Ja du ville vel bare at noen skulle komme med noe lignende eller kanskje mer absurd av en opplevelse, men i mellomtiden kan vi jo diskutere selve opplevelsen din og kanskje får man en klarere syn på ting?
Har du noe som kan bekrefte denne historien?
Tok du bilder av eventuelle blåmerker dere fikk?
Hvis det ble lugget dotter av hodene deres....vel da ville jo det ha vært noe å ta bilde av som bevis?
Antall ord: 657
Hide post links |
Ja, hvis jeg hadde villet, kunne jeg fått bekreftet historien. Men jeg ser ingen vits i det, da jeg kun spør om det er andre som har opplevd liknende. Og nei, vi tok ikke bilder. Vi var livredde da det skjedde, og ville bare bli kvitt det. Tror ingen av oss tenkte tanken engang. Dessuten er da blåmerker, og hårtuster lette å forfalske......Vermilion Oriol skrev:Hva tror du jeg baserer utsagnet mitt på? Les gjennom det du har skrevet. Prøv å forstå at hvem som helst vil selvsagt reagere på det. En ting er at du nevner et spøkelse som onanerer (ja for det er jo noe man hører fra folk relativt ofte ),Skogalven skrev:Hva baserer du utsagnet ditt om at jeg ikke er seriøs med?Vermilion Oriol skrev:Jeg burde vel ikke svare her kanskje, men jeg er litt...hmm.....et spøkelse som onanerer? Jeg skjønte heller ikke helt den biten med kassetten......
Jeg trenger ikke lese igjennom det jeg har skrevet. Er jeg som, tro det eller ei, har skrevet ned reelle opplevelser jeg selv, og de jeg jobbet sammen med har hatt, hvor absurde opplevelsene er. Det er derfor jeg BER OM INNSPILL PÅ OM ANDRE HAR OPPLEVD DET, IKKE om jeg blir trodd eller jeg. Jeg VET hva jeg opplevde, og at du latterliggjør det, sier mer om din åpenhet for nye fenomener enn det sier om noe annet. Også setningen din: (ja for det er jo noe man hører fra folk relativt ofte ) Understreker akkurat det. Alt som har skjedd, håndfast, eller paranormalt, har en gang skjedd for første gang!
Og er det kun lov å ta opp ting som (ja for det er jo noe man hører fra folk relativt ofte ) Da går verden videre......
men en kassett som plutselig gikk fra å inneholde ulike låter til en og samme låt. How convenient at det var den låten også. La oss ikke glemme det du skriver om at du kaster kassetten...du skrev også ødela...og likevel havner den i spilleren igjen? Du reagerer på at folk reagerer på det du skriver her? Du ser ikke at det er veldig farfetched det her? Man må tåle å å få høre det fra folket når man bevisst velger å dele en historie av hvilket som helst slag.
Jeg har ALDRI sagt at kassetten gikk fra å inneholde ulike låter, til å inneholde kun en låt. Den kassetten som sro i kassettspilleren inneholdt forskjellige låter, men ble byttet ut av en hely annen kassett! Skjønner? Kassettene, for det var flere, ble ødelagt, på forskjellig vis hver gang. Men en NY, med samme låt sto i spilleren neste gang jeg satte meg i bilen! JA, det var spesielt at det var den låten. Det var det som gjorde det ekstra skremmende! Ikke fordet, jeg hadde syntes det var skummelt hvis det var Modern Talking og jeg
Vel det står ingen plass at ingen kan kommentere selve opplevelsen og bare dem som har opplevd lignende har lov å svare. Gjør det? Du skjønner virkelig ingenting gjør du? Vel noe sier meg at fåtallet har vel opplevd at et spøkelse tar opp musikk til en og trakasserer en seksuelt i tillegg.....Jeg poengterte at jeg ønsket innspill på om andre hadde opplevd noe lignende, rett og slett for at jeg akdri har hørt om det før. Jeg ba IKKE om andres syn på min seriøsitet, spesielt ikke når det ikke blir begrunnet i det hele tatt......
Vel, nå ble det, av moderator poengert da tråden var slettet pga trakkassering og useriøse svar, at man nå svarte på det det ble spurt om.......
Jeg er helt enig i at kun et fåtall vil ha kunnet oppleve noe så bisart som dette, og det er greit for meg. Men å gå så langt som å påstå ay jeg ikke skjønner noen ting, kun for at du aldri har hørt om noe slikt før, er vel å dra strikken litt vel langt. Jeg ville aldri legge meg på et så lavmål at jeg påstod det, bare for at folk beskrev noe jeg aldri hadde hørt om, eller aldri trodde hadde skjedd. Jeg ville kanskje ristet på hodet, og sagt: Stakkars menneske, men ville holdt meg for god til å snakke om ting jeg ikke hadde greie på (/ ikke hadde opplevd), bare for å latterliggjøre. Og jeg må bare beklage, det går ikke inn på meg. Du var ikke en av oss som var der og opplevde det. Jeg har opplevd noe du ikke har. Lev med det!
Hvorfor så hårsår egentlig? Fordi jeg mener at jeg ikke gikk over streken ved å stille spørsmål til deg/innlegget ditt. Noe jeg igjen har nevnt at en må tåle når man går frem med noe på den måten. Bare fordi at dette er en side som omfatter det alternative eller paranormale er ikke dermed sagt at man bare tar alt som en selvfølge. Ytringsfrihet sier jo også at man har lov til å si sitt. Jeg mener fremdeles at det hele virker for hollywood-ish og jeg har svært vanskelig for å ta deg seriøs.Nei, du skulle nok kanskje ikke ha svart her, iallefall når du ikke med ett ord forsøker å svare på spørsmålet mitt. Jeg trenger ingen bekreftelse på at det er mulig at det har skjedd, for jeg er bare så veldig klar over hva jeg sel, og de jeg jobbet med opplevde, ok?
Angående det med at jeg ikke burde ha skrevet her.....jeg merket jo at tråden hadde blitt ryddet opp i og det kunne tenkes hvorfor. At noen andre kanskje også syntes det hele var en smule rart og at det kanskje eskalerte litt? Derfor skrev jeg det som en form for bekreftelse på at jeg ikke kom til å være noe bedre. Fordi jeg mener igjen at man må ha lov til å reagere på ting som virker litt over the top.
Selvfølgelig helst på en saklig måte...
Da kan du jo forsøke det neste gang?
Ja du ville vel bare at noen skulle komme med noe lignende eller kanskje mer absurd av en opplevelse, men i mellomtiden kan vi jo diskutere selve opplevelsen din og kanskje får man en klarere syn på ting?
Ja, jeg ønsket å høre om andre hadde opplevd noe lignende, om enn ikk mer absurd. Trodde det var bl.a. det disse sidene var til for. Utveksle erfaringer......
Har du noe som kan bekrefte denne historien?
Tok du bilder av eventuelle blåmerker dere fikk?
Hvis det ble lugget dotter av hodene deres....vel da ville jo det ha vært noe å ta bilde av som bevis?
Antall ord: 1192
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Igjen, jeg ber om at trådstarters ønske respekteres her, hn er ute etter erfaringer, ikke ute etter at innlegget dissekeres bit for bit.
Mod.
Innlegget er ot og skal ikke kommenteres.
Mod.
Innlegget er ot og skal ikke kommenteres.
Antall ord: 32
I'm in that awkward stage between birth and death.
Hide post links |