Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Like galakser liksom, det er vell ikke noe gyldig unnskyldning. Kunne de ikke bare tatt en Hans og Grete for å få litt bedre oversikt da?
Virker forresten kompass i verdensrommet?
Hvis det var parkeringsavgiften de ikke ville betale så kunne de jo bare bedt NAV om å ta den regningen. NAV betaler jo alltid alt det måtte være for disse papirløse så hvorfor ikke?
Antall ord: 66
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
Jeg leste feil gjennom forrige teksten din, derfor stilte jeg spørsmålet, så først nå at du skrev at det ikke virka pga avstanden var for stor til jorda. :mozilla_wink: .
Antall ord: 38
Kanskje det var sånne prokrastinator-aliens. "Kanskje vi skulle ha dratt og sett på jordkloden? Ja det burde vi! Imorra kanskje? Til helga kanskje? Jaaaa til helga..." Og sånn gikk nå dagene på planeten deres
Antall ord: 37
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hmm, Svartepus nå må jeg si det at jeg begynte å lure på det om de bare glemte meg ut her på jorda sist de snek seg innom her på besøk. For det er jo sånn jeg er, kanskje jeg er adoptert likevel?
Antall ord: 44
Hvis jeg dør før de kommer så skal jeg passe på å bli pakket inn i en fryseboks med sløyfe på og til og fra lapp på slik at de får med seg hvilke flotte under denne jorda har skapt
Antall ord: 52
Eeew....du vet at du blir til grøt når de tiner opp deg igjen?
Vi kan jo alltids be om å få en form for teknologi som kan lagre oss uten at vi blir påvirket av det. Sånn ligge i glasskister gasset ned med noe som gjør at vi havner i noe koma-ish og kan våkne når man slår av apparatet som tilfører den gassen? Såg noe lignende i en film engang....
Kanskje de har teknologien til det? Eller ikke bare kanskje, selvfølgelig har de det!
Er jo bare til å legge med røngtgen, ct og mr bilder samt et flott portrett av meg selv i mine beste dager. Og selvsagt manipulere bildene litt slik at jeg har litt større pupper, smalere midje, en spretten bakende, finere hud, søt sussemunn, ekstremt lange og flotte vipper og hår o.l, ja alt det vanlige som fikses på i disse dager. Og så er det bare vips og så er nok grøten historie :mozilla_laughing:
Antall ord: 96