Fakta, teori & skepsisKan en sjel vende om?

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Kan en sjel vende om?

Innlegg av Kiara »

Grevinne: Jeg slet også da jeg leste første boka, som var synske barn. 2. boka, Klarsynt var da mye mer lettlest og ga mere svar jeg hadde søkt. Men synske barn er bra! Den var bare feil bok å begynne med, for meg. :mozilla_surprised:

Glemte å svare deg med de 5 mulige utgangene på livet her... De skal gi oss en returmulighet for oss, når vi er ferdige med det vi kom hit for å lære i dette livet, for å utvikle sjelen videre. Men vi har de mulighetene som gjør at vi kan være her lengre enn vi først hadde tenkt, og vi unngår ulykker fordi vi "tilfeldivis" valgte annerledes enn vi skulle gjort. Eller vi blir forsinket, slik at vi ikke havnet i ulykken... eller overlevde mirakuløst, osv... er mange varianter! ;)

Men Synske Barn er også veldig bra! Og får oss forhåpentligvis til å forstå og hjelpe barn... :P
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kiani
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jan 2011 17:51
13
Kjønn (valgfri): Female
Lokalisering: Oslo

Re: Kan en sjel vende om?

Innlegg av Kiani »

Svaret er ja, det kan den.

De sjelene som forlater kroppen sin kan overlate den til en annen sjel uten at den fysiske kropp dør. Disse sjelene betegnes som walk ins. Ofte merker man forskjell i personligheten til vedkommende, men alle minner er intakte.

Når ett barn dør slik det har hendt deg, tenker jeg som følgende: Hva skal du lære av det? Hvilken problematikk valgte du før din inkarnasjon? Hvem var denne sjelen som kom til deg? Hva var budskapet?
Det høres kanskje litt kynisk ut av meg, men er ikke slikt ment. En slik sorg og opplevelse unner jeg ingen, å miste sitt eget barn. Når sånt skjer prøver jeg alltid å tenke at alt er en del av den guddomelige plan og at alt har en hensikt.
Antall ord: 138
Elohim Kiani Michaela Aicha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links