Å? Så gøy! Noen ganger er det jo bare de samme som skriver... men det er nok flere som deg, som er innom helst for å lese. Noen klarer faktisk å la være med å blande seg
Men hadde jo vært hyggelig dersom du delte!
Både historier og spørsmål du eventuelt skulle ha på hjertet
Og så er det jo fint at vi har en ordentlig researcher som googler og gransker litt.
Kanskje det er nettopp akkurat dét vi trenger her?
Satte f.eks. stor pris på at du påpekte at dette klippet bare var en gimmick.
Uten at noen gjorde slikt ville vi jo bare sittet her som noen dumme naut som trodde på alt mulig.
Universet & dets hemmeligheter ⇒ Tidsreiser
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: Tidsreiser
Antall ord: 121
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Apr 2006 20:05
- 18
- Kjønn (valgfri): Pike
- Lokalisering: Oslo
ludoburgero skrev:Å? Så gøy! Noen ganger er det jo bare de samme som skriver... men det er nok flere som deg, som er innom helst for å lese. Noen klarer faktisk å la være med å blande seg
Men hadde jo vært hyggelig dersom du delte!
Både historier og spørsmål du eventuelt skulle ha på hjertet
Og så er det jo fint at vi har en ordentlig researcher som googler og gransker litt.
Kanskje det er nettopp akkurat dét vi trenger her?
Satte f.eks. stor pris på at du påpekte at dette klippet bare var en gimmick.
Uten at noen gjorde slikt ville vi jo bare sittet her som noen dumme naut som trodde på alt mulig.
Som sagt, jeg er veldig nysgjerrig! Jeg har opplevd mye rart siden jeg var liten og når jeg nå ser tilbake lurer jeg på hva som var ekte og hva som var fantasti - det var garantert noe fantasi inni bildet til tider, slik tror jeg det er for de fleste. Iallfall, dermed bestemte jeg meg for å aldri tro på noe før alle "naturlige" årsaker er utelukket. Da er Google min beste venn!
Hyggelig å høre at jeg er velkommer her i alle fall, du skal absolutt ikke se bortifra at jeg vil vise meg mer her inne i tiden fremover.. :mozilla_smile:
Antall ord: 227
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Okt 2009 22:07
- 15
- Kjønn (valgfri): Gutt 15 ;)
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 2 ganger
Vi lever alle i litt forskjellig tid, avhengig av hvor vor høyt vi har vert, og vor fort vi har beveget oss, dette er fremtidsreising... menn den forskjellen er så liten att den er ikke merkbar.. Tidsreise TILBAKE i tidn derimot.. får meg til å gnage meg i huet Kom fram til att menneskelignende Alienobservasjoner (viss det er sant) MÅ vere tidsreisende mennesker fra framtidda.. (grunnene har jeg lagt ut i en annen post). men nokk om det, for vi kommer så til paradokser.. noe som får tilbakereising i tid til å ikke STEMME ;S ARGHHH
Antall ord: 97
U may like stories.. but you cant escape reality.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Nei, er ikke "tilbake i tid" egentlig når man er høyt over havet da?
Jeg trodde det var slik, at desto lengre fra jordens kjerne man er, så er man litt "tilbake" i tid?
(altså, selvfølgelig at tiden går litt seinere der, og at resten av menneskene "løper ifra oss" i tid)
Er det omvendt?
Jeg trodde det var slik, at desto lengre fra jordens kjerne man er, så er man litt "tilbake" i tid?
(altså, selvfølgelig at tiden går litt seinere der, og at resten av menneskene "løper ifra oss" i tid)
Er det omvendt?
Antall ord: 60
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Og forresten! Siden vi alle lever i LITT forskjellig tid fra hverandre (hvor enn lite merkbart)...
Gir ikke dette samtidig et interessant grunnlag for en viktig ting her...
...nemlig at vi kan kommunisere utenfor de fysiske barrierene,
og da kanskje dette faktum også muliggjør at vi kan snakke med folk på "den andre siden"
og samtidig også kommunisere telepatisk, samt se inn i fremtiden?
For da er ikke tid så begrensende som man trodde. Kanskje ikke engang reell, eller av den natur vi søker å forstå den. Tiden er tross alt mer enn bare lineær, det er jeg ganske sikker på.
Hvis den da eksisterer i det hele tatt...
Gir ikke dette samtidig et interessant grunnlag for en viktig ting her...
...nemlig at vi kan kommunisere utenfor de fysiske barrierene,
og da kanskje dette faktum også muliggjør at vi kan snakke med folk på "den andre siden"
og samtidig også kommunisere telepatisk, samt se inn i fremtiden?
For da er ikke tid så begrensende som man trodde. Kanskje ikke engang reell, eller av den natur vi søker å forstå den. Tiden er tross alt mer enn bare lineær, det er jeg ganske sikker på.
Hvis den da eksisterer i det hele tatt...
Antall ord: 111
Hide post links |