Det har jeg ikke sagt. Men hvorfor trekke frem noe slikt?? Hun forteller jo kun en privat historie!livingdeaddoll skrev: Og jeg synes det er kjempe festlig at dere kan trekke ut "Chrizttina driver med salgstriks!" ut av det jeg skriver over..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Bamse besatt av ånd?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Jun 2009 01:36
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Tromsø
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 39 ganger
Re: Bamse besatt av ånd?
Antall ord: 42
How about that left hand, Ace?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
Hææææ?!! Og jeg forteller om en bamse besatt av ånd, se tittel på denne tråden. Passer denne historien ikke inn mener du? Jeg brukte ikke Chrizttinas innlegg eller navn i det jeg skrev om Baron. Så hvorfor du først trekker frem at jeg beskylder henne for salgstriks, eller drar inn noe av historien hennes i det jeg først skrev skjønner ikke jeg... Det var DU som begynte å dra hennes historie inn i det jeg skrev. Jeg tenkte kanskje historien kunne være til interesse for noen av denne trådens lesere.. Jeg syntes ihvertfall det var spennende å følge med på auksjonen for denne bjørnen og dens historie da dette pågikk..Thulr skrev:Det har jeg ikke sagt. Men hvorfor trekke frem noe slikt?? Hun forteller jo kun en privat historie!livingdeaddoll skrev: Og jeg synes det er kjempe festlig at dere kan trekke ut "Chrizttina driver med salgstriks!" ut av det jeg skriver over..
Antall ord: 161
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hva..??! Jeg har vell ikke direkte svart på hennes innlegg. Dette er en tråd om besatte bamser/dukker, og jeg forteller en historie om en bamse som liksom var besatt.. Så slutt å lage en sak av ingenting..Thulr skrev:Jepp. livingdeaddoll kom nok med den historien i en litt feil setting... Du fikk svar på noe du ikke spurte om.Chrizttina skrev:Du har rett Thulr, det prøvde jeg definitivt ikke på. Men jeg må si at jeg synes det er morsomt at noen kan trekke noe slikt utav å lese min opplevelse når jeg var yngre :mozilla_wink:
Antall ord: 101
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 15
He he.. Ok, livingdeaddoll. Greit det. Det bare virket som om du kommenterte innlegget... Eller på en måte prøvde markere noe som liksom skulle ta troverdigheten bort fra det hun skrev. Hvis du skjønner hva jeg mener.
Er blitt litt oppjaget av løgnere i det siste, så det er vel grunnen til at jeg engasjerte meg så sterkt.
Er blitt litt oppjaget av løgnere i det siste, så det er vel grunnen til at jeg engasjerte meg så sterkt.
Antall ord: 62
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Hahaha, hjelpe meg for et styr over en uskyldig kommentar!
Jeg klarte på ingen måte å tolke Livingdeaddoll's innlegg som noe annet enn en artig historie linket til trådens tema. Og det med salgstrikset var jo bare en uskyldig og humoristisk kommentar. Jeg humret ihvertfall for meg selv og så for meg disse folkene som prøver å tjene penger på besatte bamser på nett :mozilla_smile:
Jeg klarte på ingen måte å tolke Livingdeaddoll's innlegg som noe annet enn en artig historie linket til trådens tema. Og det med salgstrikset var jo bare en uskyldig og humoristisk kommentar. Jeg humret ihvertfall for meg selv og så for meg disse folkene som prøver å tjene penger på besatte bamser på nett :mozilla_smile:
Antall ord: 68
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
100% enig med deg!Svartepus skrev:Hahaha, hjelpe meg for et styr over en uskyldig kommentar!
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 15
Vel, jeg bare misforsto litt, vet du. :mozilla_smile:Svartepus skrev:Hahaha, hjelpe meg for et styr over en uskyldig kommentar!
Og nei, jeg liker heller ikke at folk skal tjene penger på sånt.
Antall ord: 93
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Det verste er at jeg nesten unner dem å tjene penger på bamser med spennende historier!
Antall ord: 15
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
hadde egentlig tenkt å by på Baron jeg.. Han hadde ikke bare denne historien, var masse spennende svar på spørsmål fra maaaange som fulgte med på auksjonen. Bilder av bamsen med røde øyne, og en film hvis jeg husker riktig. Baron hadde tom. egen myspace side..Svartepus skrev:Det verste er at jeg nesten unner dem å tjene penger på bamser med spennende historier!
Hva er forskjellen på å tjene penger på en påstått besatt bamse, og div. steiner andre mener har spesielle evner? Hva med å tjene penger på div. tjenester som healing, spådom etc. som ikke kan bevises at har noen effekt/eller er "ekte"?
Antall ord: 109
Hide post links |
Enig, så enig
Folk tjener penger på absolutt alt her i verden, (inkludert svært stygge grusomheter ) og en historie om en bamse, er mer uskyldig og akseptabelt enn visse andre ting folk tjener penger på.
Folk tjener penger på absolutt alt her i verden, (inkludert svært stygge grusomheter ) og en historie om en bamse, er mer uskyldig og akseptabelt enn visse andre ting folk tjener penger på.
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 15
Selv om det er useriøse aktører så lar man ikke det gå ut over de seriøse aktørene. Det kan sammenlignes med byggebransjen. Der finnes useriøse, men uten de seriøse ville de ikke hatt noe grunnlag å bygge sin svindel på.livingdeaddoll skrev: Hva er forskjellen på å tjene penger på en påstått besatt bamse, og div. steiner andre mener har spesielle evner? Hva med å tjene penger på div. tjenester som healing, spådom etc. som ikke kan bevises at har noen effekt/eller er "ekte"?
Når et medium får stadige gjentatte positive tilbakemeldinger om at hun/han har veldig mye rett (uten at dette på noen måter kan skyldes cold reading), så bør man kunne skille dette seriøse mediumet ut fra de useriøse. Det har med erfaringsbaserte resultater å gjøre.
Mange medier tar ikke betalt for det de gjør, men er det automatisk grunnag for å mistenke de som gjør det? De vil jo ha noe å leve av, akkurat som alle vi andre. Om de også gjerne vil utvikle sine evner profesjonelt kan dette også være et problem om de har en jobb somk tar opp ye av tiden i tillegg.
Antall ord: 205
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Okt 2009 22:07
- 15
- Kjønn (valgfri): Gutt 15 ;)
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 2 ganger
Kan likegodt vere en ånd som 'spøker' her.. og vill at han skal tro at bamsen snakker... lissm!
Antall ord: 19
U may like stories.. but you cant escape reality.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Aug 2011 01:30
- 13
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Bamse besatt av ånd?
Hei
eg så dere snakket om skremmende opplevelser, så eg har noe fra eg var liten ( 7-8 år )
Eg våknet av eit blåt lys, eg så meg rundt i romet og så at globusen min var på.(hadde globus med lys inni sån at du så bedre)EG løp ned til mamma å sa det, for den var ikkje på da eg sovna. når eg kom opp igjen( meg mamma) var lyset av og ledningen ute :O
eg lurer på kva som har skjede for noe liknende eit halvt år seinere
eg var i garasjen og hentet is så plutselig , i andre enden av garasjen , knuste eit glass....
Har noen ein forklaring???
eg så dere snakket om skremmende opplevelser, så eg har noe fra eg var liten ( 7-8 år )
Eg våknet av eit blåt lys, eg så meg rundt i romet og så at globusen min var på.(hadde globus med lys inni sån at du så bedre)EG løp ned til mamma å sa det, for den var ikkje på da eg sovna. når eg kom opp igjen( meg mamma) var lyset av og ledningen ute :O
eg var i garasjen og hentet is så plutselig , i andre enden av garasjen , knuste eit glass....
Antall ord: 117
Hide post links |
- - Bamse besatt av ånd?
Kan prøve meg på en logisk forklaring Når vi er små, spesielt når en er i puberteten roter hjernen og kroppen en del. Det betyr at hjernen får oss til å innbille oss ting spesielt når vi ikke er skikkelig våkne. Kanskje du ikke var helt våken da du så lyset? Når det gjelder glasset kan det ha stått og vippet...? Jeg sier ikke at det ikke er noe paranormalt inne i bildet, men bare foreslår dette ;-)Live in silence skrev:Hei
Når det gjelder bamser og slikt er det sånn (mener jeg i alle fall) at energien til en person fester seg over alt. Ved steder, andre personer, dyr og ting. Dette skjer også når personen er i live. Hvis en person har sendt ut masse negativ energi i kontakt med en bamse, vil kanskje en annen person få en ubehagelig negativ følelse rundt den.
Antall ord: 275
Hide post links |