Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Bamse besatt av ånd?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mar 2010 08:13
- 14
- Kjønn (valgfri): Sugge
Re: Bamse besatt av ånd?
gå inn på youtube og søk på posessed dolls, da får dere se mye. Husker ikke helt hva den ene dukka der het, men den havnet iallefall på museum fordi den forårsaket mye uro og fæle hendelser for alle andre enn mannen som eide den. han fikk den for øvrig som barn, og ble så besatt av dukken at han rett og slett bygde eget rom til dukken på loftet i huset.
Antall ord: 76
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Sep 2009 00:55
- 15
Det var det jeg linka til litt lenger opp:) Robert the doll!
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Sep 2010 17:31
- 14
- Blitt takket: 20 ganger
Nå ville jeg vel ikke tatt YouTube som verdens største sannhetsvitne? Jeg vet ikke hva parallellen til PhotoShop for bilder heter når det gjelder video-opptak, men det er vel ikke verdens vanskeligste å manipulere et opptak og legge det inn på YouTube. Søker man på UFO, så får man ikke akkurat opptak som jeg ville brukt som kildemateriale i en bok eller avhandling om emnet .....
Antall ord: 69
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Ok, æsj... Nå ble jeg faktisk litt skremt her Denne dukka var virkelig ekkel og jeg tror faktisk den var besatt av ett eller annet. Men for å være litt jordnær, så tror jeg de skiftende ansiktsuttrykkene folk snakket om har med det å gjøre at dukken har et nøytralt ansikt, nesten uten munn. Da kan man se mange følelser i ansiktet som ikke egentlig er der. Litt som å se figurer i skyer og treverk.angvaaald skrev:http://www.youtube.com/watch?v=KF7488WHcok ta en titt på linken, den skremte hvetrfall meg! vte ikke helt hva jeg skla tro, men hvorfor skal ikke sjeler kunne sette seg overalt? de trenger vell ikke nødvendigvis blod kjøtt å hud for å "virke"?
Men creepy dukke? Ja! Tror jeg må se noe hyggelig før jeg tør å legge meg...
Antall ord: 141
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Sep 2009 00:55
- 15
neinei man vet jo aldri, men Robert, dukken altså er ganskje kjent. Og det er fakta at han står på et museum, flere av mine venner har sett han. Men selvom han står på et museum er det jo såklart ingen garanti på at historien bare er sann, men jeg liker å la tvilen komme til gode å tro det er no mer
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2006 15:02
- 18
- Kjønn (valgfri): kjærring
- Lokalisering: akershus
vi har har hatt mange skumle ting i som vi har kasta,troll og andre skumle figurer,vi hadde ett maleri og malte over en skummel dame som så ut av bildet.vi hadde gråtebilde i huset som brant oxo.jeg og andre i familien har sett troll har rørt på seg,skummelt.mener gammel type troll av sånne de selger på norske butikker med norsketing hehe så når troll og dukker og bilder har vært "levende"hos oss tror jeg det er noe.enda en rar historie fra meg
Antall ord: 95
lellan
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2006 15:02
- 18
- Kjønn (valgfri): kjærring
- Lokalisering: akershus
åssen legger man ut bilder her?jeg har bilder fra feriehuset vi var på ferie i to ganger og aldri mer.vi fikk vite at noen hadde drivi på med spiritisme der etter at vi fortalte eierne alt det rare vi opplevde,jeg vil legge ut bilder for kanskje noen kan se noe.alle i familien opplevde ting der første gangen men ingen prata om det.andre gangen skjedde det mer noe av det samme som første gangen,da prata vi om det.t.o.m. småbarna oppevde ting.og vi prata selvfølgelig ikke med dem om det.en ting var at det var veldig vanskelig å legge barna i det huset,det var før vi viste at det var noe der.ett av barna så ut av vinduet og sa,nå kommer mormor oxo var det ingen der,hun var fortsatt i byen.jeg og søstra mi tok bilder uti hagen,vi så på dem og sa hva er det,det var noe på bildet som ikke var i hagen,da vi forstørret det var det en trillebor,rart.en lyspære hadde skrudd seg ut av en lykt ute.hver dag da vi dro ut la vi nøkkelen under matta,langt under,og da vi kom tilbake lå den på ett trappetrinn.mamman min sto på kjøkkenet og skulle prate med søstra mi,som hun trodde sto der,det var ikke henne men en svart høy figur,den har flere sett.det skjedde myyyyyye mer skummelt enn dette,mange ting,jeg lurer bare på hvem som var der.
Antall ord: 270
lellan
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Des 2010 18:51
- 13
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 3 ganger
Jeg hadde en bamse når jeg gikk i 7-8 klasse. Jeg kjøpte den på Englands båten.
Husker at jeg var redd den bamsen,øyene virket som den følgte med på hva jeg drev med og den "gav fra seg" en ond energi/følelse. Jeg kunne oppleve å sette den i en bestemt stilling, og når jeg kom tilbake til rommet mitt så stod den i en annen stilling.
Det var sjeldent jeg hadde denne bamsen på rommet mitt når jeg sov.
Dette kan godt være innbilning, men har aldri opplevd noe med andre bamser eller dukker, og jeg har hatt enormt mange av dem opp i gjennom årene.
Husker at jeg var redd den bamsen,øyene virket som den følgte med på hva jeg drev med og den "gav fra seg" en ond energi/følelse. Jeg kunne oppleve å sette den i en bestemt stilling, og når jeg kom tilbake til rommet mitt så stod den i en annen stilling.
Det var sjeldent jeg hadde denne bamsen på rommet mitt når jeg sov.
Dette kan godt være innbilning, men har aldri opplevd noe med andre bamser eller dukker, og jeg har hatt enormt mange av dem opp i gjennom årene.
Antall ord: 116
Never stop believing.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
Husker for noen år tilbake siden, da ble en slitt bamse lagt ut på eBay. I vare beskrivelsen av denne bamsen var det en lang historie om hva eieren hadde opplevd med denne bamsen og at bamsen var besatt av et eller annet ondt. Folk bøy masse (mener å huske at den lå over 1000 dollar) for denne bamsen første gangen den lå ute for salg, men eBay fjernet denne annonsen, da denne ble sett på som svindel. I andre omgang den lå ute på ebay ble bamsen lagt ut som den kjente bamsen Baron, men i den omgangen var det ikke så mange som bød på han, men han var fortsatt en dyr bamse. Jeg husker ikke hvor mange ganger selgeren måtte legge ut bamsen for salg, eller hvor mye kjøperen måtte ut med for å få denne bamsen, men et bra salgstriks var det jo:)
http://www.theregister.co.uk/2006/05/05 ... eddy_bear/
Så for dere som sier dere har besatte dukker eller bamser, er det bare å legge ut "bevis" og bilder av disse på eBay. Så kanskje får dere en god pris på noe du vil bli kvitt. Kjekt er det ikke?
http://www.theregister.co.uk/2006/05/05 ... eddy_bear/
Så for dere som sier dere har besatte dukker eller bamser, er det bare å legge ut "bevis" og bilder av disse på eBay. Så kanskje får dere en god pris på noe du vil bli kvitt. Kjekt er det ikke?
Antall ord: 202
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Jun 2009 01:36
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Tromsø
- Blitt takket: 39 ganger
Tror ikke Chrizttina prøver seg på noe "salgstriks" her, livingdeaddoll.
Men at det er noen som gjør det er ikke Chrizttinas feil.
Antall ord: 24
How about that left hand, Ace?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Du har rett Thulr, det prøvde jeg definitivt ikke på. Men jeg må si at jeg synes det er morsomt at noen kan trekke noe slikt utav å lese min opplevelse når jeg var yngre :mozilla_wink:
Antall ord: 38
Never stop believing.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Whaaaat? Har ikke anklaget Chrizttina for å prøve med salgstriks, eller sagt det er hennes feil at andre gjør det.. Hvor har du det fra?Thulr skrev:Tror ikke Chrizttina prøver seg på noe "salgstriks" her, livingdeaddoll.
Kom bare med et tips om en historie om en bamse som liksom skulle ha vært besatt..
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Og jeg synes det er kjempe festlig at dere kan trekke ut "Chrizttina driver med salgstriks!" ut av det jeg skriver over..Chrizttina skrev:Du har rett Thulr, det prøvde jeg definitivt ikke på. Men jeg må si at jeg synes det er morsomt at noen kan trekke noe slikt utav å lese min opplevelse når jeg var yngre :mozilla_wink:
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Jeg beklager, jeg misforstod! :)
Antall ord: 4
Never stop believing.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Jun 2009 01:36
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Tromsø
- Blitt takket: 39 ganger
Jepp. livingdeaddoll kom nok med den historien i en litt feil setting... Du fikk svar på noe du ikke spurte om.Chrizttina skrev:Du har rett Thulr, det prøvde jeg definitivt ikke på. Men jeg må si at jeg synes det er morsomt at noen kan trekke noe slikt utav å lese min opplevelse når jeg var yngre :mozilla_wink:
Antall ord: 61
How about that left hand, Ace?
Hide post links |