Fakta, teori & skepsisDenver airport!

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Denver airport!

Innlegg av Svartepus »

Det jeg likte best av "bevisene" i debunkingsvideoen jeg la ut var det med at kunstneren hadde brukt et dikt fra notatene til ei ung jente i konsentrasjonsleir. Med det ønsket han å visstnok å sette fokus på grusomhetene under 2. verdenskrig.

Jeg synes bildene var grusomme, men klarer ikke å se annet enn skildring av grusomhetene som har vært og som er rundt oss pr dags dato. Og samtidig er det nok dessverre skildringer av fremtiden, siden vi neppe skjerper oss med det første. Men jeg ser ikke noe som tyder på sammensvergelser og planer om regulering av folketallet, eller at NWO finnes i det hele tatt.

Men det er vel med meg som med andre; vi alle tolker inntrykkene og gjør oss opp en mening om hva vi tror symbolikken betyr. Der jeg ser et gufs fra fortiden, ser andre et glimt av fremtiden.
Antall ord: 146
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Ja, enig i det resonnementet.

NWO er, bare for å si det iallefall, en konspirasjonsteori men med veldig intrikate sider som har skremmende mange elementer av sannhet i seg. Om det ikke er et ene og alene mål, en slags agenda, så er det iallefall veldig mange organisasjoner, politikere og bankmenn som har uttalt ved flere anledninger (og opererer) som om dette er noe de virkelig ønsker.

Bevisene er mange på at agendaen altså eksisterer som en slags idé, et ønske og et mål.
Der tvilen kommer til gode er om den faktisk er gjennomførbar og i hvor stor grad det praktiseres tiltak for at agendaen skal bli et virkelig scenario. Det er trist om man avviser noe slikt glatt bare fordi man kaller det for en konspirasjonsteori, når flere teorier om konspirasjoner er sanne. Spesielt hvis det angår fremtiden vår. Det var mange som snakket om 2. verdenskrig og Hitler lenge før dette skjedde også - de ble også latterliggjort og ikke tatt seriøst.

Jeg vil legge til en kommentar om noe jeg ser, og det er en gryende tendens til at politikere - på globalt nivå - tilsynelatende bryr seg mindre og mindre om hva slags motstand og opprør vanlige mennesker, ofte i flertall, gir uttrykk for. Dette spesielt med tanke på ufattelig store demonstrasjoner før Norge sendte soldater til Irak, og ikke minst mot USAs egen beslutning om dette i 2003. Nylig har vi også sett en helt sinnsyk (ordet brukt meget alvorlig her) heksejakt på Assange i forbindelse med WikiLeaks-lekkasjene. WikiLeaks er det pressen BURDE vært.

Man kan spørre seg selv hva som er galt med samfunnet de kaller demokrati når det er slik.
Tenker også på The Patriot Act og hvordan det i det hele tatt var gjennomførbart å sette inn et slikt totalitært våpen i et land som USA. Det har lenge pågått en, tydeligvis, verdensomfattende ødeleggelse av personvern og ytringsfrihet, i bytte mot vern av økonomiske interesser og mørkleggelse og skjul av statshemmeligheter og faktiske konspirasjoner.

Bare dette burde indikere at majoriteten av de som sitter ved styringen av landene her på kloden er involvert i en eller annen form for stor konspirasjon. EU-direktivene... hva med dem?
Norge har vedtatt og implementert 99.6% ufattelige prosent av EU-direktiver!
Og det uten at vi er med i EU engang - på papiret...

Dette gjør oss til et av de "flinkeste" landene i Europa på å ha tatt disse direktivene innover oss.
Hvorfor?

Uansett så er det tryggest å holde seg til tolkninger innenfor rimelighetens grenser.
Ikke fordi det nødvendigvis er feigt, men fordi man selvfølgelig nok (folk flest?) har et ønske om fred og ikke vil se muligheten til at de er potensielle slaver i en ideologisk våt drøm tilhørende mennesker med et umettelig maktbegjær. For man er tross alt så fri som man føler seg... ;)
Antall ord: 494
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Et skikkelig fint maleri :)
Synes dette var bra, jeg!

NB! Se på slutten av klippet. Der nevnes Denver Airport.
Det er visst noen statuer der også.
Veldig interessant info, anbefaler å se alle tre delene av dette:

Antall ord: 36
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !