Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ SPØKELSESPARTIKLER UTFORDRER FYSIKERENE!! LEES
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2008 21:18
- 16
- Kjønn (valgfri): JintungaTePaps
- Lokalisering: Modum
SPØKELSESPARTIKLER UTFORDRER FYSIKERENE!! LEES
Jeg kunne ikke unngå å legge merke til den nyeste utgaven av "Illustrert Vitenskap" der jeg på Narvesen stod i kø for å kjøpe meg ei pølse i lunsjpausa. Overskriften " SPØKELSESPARTIKLER UTFORDRER FYSIKERENE" fikk håret på armene til å reise seg. Ikke bare for at det på en måte er vitenskapelig bevist at det vi kaller "spøkelser" ikke bare er ei myte eller tro, jeg bladde opp på artikkelen i et av bladene som lå i hylla å ventet på at jeg skulle ta det med hjem. Det viste seg at det var flere faktorer som spilte inn! Til og med våre glupeste fysikere klør seg i hodet, de vet ikke hva de skal tro. Da snakker vi fakta! Hadde litt trangt budsjett akuratt der og da, så trist som det var fikk jeg holde meg til det lille jeg hadde fått med meg før hun ansatte så meg! Jeg la det pent fra meg, tok med pølsa og løp til Jernia (jobben).
Det er ikke så lenge siden selveste Uri Geller viste seg på senkveld med sine optimistiske meninger og "evner". Jeg skal ikke legge sjul på at jeg fra den dag av startet å tenke, der han gjentatte ganger sa: "alt er energi". Det var jeg jo klar over, men somsagt, han fikk meg til å tenke. "Alt er viberasjoner". Dette har surret rundt i hodet mitt som en karusell de siste ukene, det er grunnen til at jeg reagerte som jeg gjorde ide jeg så hva som stod! Om pappa husker, kan han kvittere på at tankene mine fløy godt idet Uri hadde sin veldig positive seanse den fredagen. Hodet mitt knaket så bra, da jeg begynte å dra tankene lengre "Viberasjoner, alt er viberasjoner, energi er viberasjoner!". Jeg husker til og med jeg nevnte at det måtte da gå ann å illustrere dette på en human måte! Etter et par uker begynte tankene mine å lette, jeg hadde lagt det litt på isen, men glad ble jeg ide jeg den flotte overskriften i "Illustrert Vitenskap". Er det no sak? Jeg kom meg hjem etter en ekstra lang dag på jobben, det er snart jul vet dere, stress! Jeg prøver å forklare hva jeg hadde fått med meg til samboeren min mens jeg kledde av meg yttertøyet. Det tok tid før jeg skjønte at han stod der med et flårete smil om munnen og bladet i hendene. Tydligvis kjenner alle hverandre på dette senteret jeg jobber på, han hadde hørt av hun på Narvesen at jeg viste interesse for dette bladet! Såååå HAPPY!
Jeg kan vel ikke dele alt som står i artikkelen med dere(av regelrette grunner), men en smakebit skal dere få. Det som fasinerte meg mest i denne artikkelen var jo at Nøytrione (også kaldt spøkelsespartikler) faktisk kan omgjøre identitet i fart! Det står også at nøytrionene er utrolig små, de vekselsvirker omtrent aldri med annen matrie OG GÅR UHINDRET GJENNOM ALT! Det står godt forklart hvordan de har gått fram med forskningen. Det er klart disse fysikerene har interesse av å publisere deres funn, men hva tenker de etter disse klare bevisene? Hva med de skeptikerene som rakker ned på "oss" troende? Karmaen kom å beit dem hardt i rompa tenker jeg. Dette er faktsik relativt nytt også, forskningen begynte i 2008, men de ønskede svarene har kommet fram først i år. De har nå funnet flere Nøytrioner enn det de mente eksisterte tidligere (det står også bra forklart med animasjoner). Jeg har lest denne artikkelen på fire sider et par ganger for å få med meg de minste detaljene grundig! Hvert sekund får vi mennesker en masse nøtrioner sendt gjennom kroppen. Med mange, mener jeg milliarder av dem! I løpet av et menneskets livstid vil kun ett eller to av alle disse spøkelsespartiklene treffe de partiklene vi er sammensatt av. Det går altså igjennom oss! Spennende!
JEG OPPFORDRER ALLE DERE TIL Å KJØPE DENNE UTGAVEN AV ILLUSTRERT VITENSKAP. TIDENES BESTE! Står mye annet bra der bl.a. en mulig supernova rundt hjørnet. Har ikke lest annet enn overskriften der, tenkte jeg skulle sette meg ned å gransake bladet før jeg må fikse meg gradvis sveive i gang huet å klargjøre det for jobben! Ha en fortsatt fin dag folkens, også for dere som vet hvem jeg er, sier jeg "Beklager så mye" for min dårlige aktivitet på siden, har ingen unnskyldning som er bra nok heller. Skal nok ta meg en tur innom her litt mer gjevnlig framover! Prøve iaf. For de som ikke vet hvem jeg er, kjenner dere muligens min far som heter "HappeTittenTooYouNow" (ellerno, mulig jeg skreiv det feil). Er glad i han daa! Oog det er klart Asbjørn skal få kred for de flotte oppdateringene!
Også bare beklager jeg om skrivefeil og upresishet, har prøvd å poste dette innlegget 3 ganger nå, mått begynne på nytt hver gang for internetten er ikke helt god her oppe i skauen. Orker ikke se igjennom nå, hadde vært kipt om det hadde gått skeis igjen!
Cya s00n ppl ;P
Det er ikke så lenge siden selveste Uri Geller viste seg på senkveld med sine optimistiske meninger og "evner". Jeg skal ikke legge sjul på at jeg fra den dag av startet å tenke, der han gjentatte ganger sa: "alt er energi". Det var jeg jo klar over, men somsagt, han fikk meg til å tenke. "Alt er viberasjoner". Dette har surret rundt i hodet mitt som en karusell de siste ukene, det er grunnen til at jeg reagerte som jeg gjorde ide jeg så hva som stod! Om pappa husker, kan han kvittere på at tankene mine fløy godt idet Uri hadde sin veldig positive seanse den fredagen. Hodet mitt knaket så bra, da jeg begynte å dra tankene lengre "Viberasjoner, alt er viberasjoner, energi er viberasjoner!". Jeg husker til og med jeg nevnte at det måtte da gå ann å illustrere dette på en human måte! Etter et par uker begynte tankene mine å lette, jeg hadde lagt det litt på isen, men glad ble jeg ide jeg den flotte overskriften i "Illustrert Vitenskap". Er det no sak? Jeg kom meg hjem etter en ekstra lang dag på jobben, det er snart jul vet dere, stress! Jeg prøver å forklare hva jeg hadde fått med meg til samboeren min mens jeg kledde av meg yttertøyet. Det tok tid før jeg skjønte at han stod der med et flårete smil om munnen og bladet i hendene. Tydligvis kjenner alle hverandre på dette senteret jeg jobber på, han hadde hørt av hun på Narvesen at jeg viste interesse for dette bladet! Såååå HAPPY!
Jeg kan vel ikke dele alt som står i artikkelen med dere(av regelrette grunner), men en smakebit skal dere få. Det som fasinerte meg mest i denne artikkelen var jo at Nøytrione (også kaldt spøkelsespartikler) faktisk kan omgjøre identitet i fart! Det står også at nøytrionene er utrolig små, de vekselsvirker omtrent aldri med annen matrie OG GÅR UHINDRET GJENNOM ALT! Det står godt forklart hvordan de har gått fram med forskningen. Det er klart disse fysikerene har interesse av å publisere deres funn, men hva tenker de etter disse klare bevisene? Hva med de skeptikerene som rakker ned på "oss" troende? Karmaen kom å beit dem hardt i rompa tenker jeg. Dette er faktsik relativt nytt også, forskningen begynte i 2008, men de ønskede svarene har kommet fram først i år. De har nå funnet flere Nøytrioner enn det de mente eksisterte tidligere (det står også bra forklart med animasjoner). Jeg har lest denne artikkelen på fire sider et par ganger for å få med meg de minste detaljene grundig! Hvert sekund får vi mennesker en masse nøtrioner sendt gjennom kroppen. Med mange, mener jeg milliarder av dem! I løpet av et menneskets livstid vil kun ett eller to av alle disse spøkelsespartiklene treffe de partiklene vi er sammensatt av. Det går altså igjennom oss! Spennende!
JEG OPPFORDRER ALLE DERE TIL Å KJØPE DENNE UTGAVEN AV ILLUSTRERT VITENSKAP. TIDENES BESTE! Står mye annet bra der bl.a. en mulig supernova rundt hjørnet. Har ikke lest annet enn overskriften der, tenkte jeg skulle sette meg ned å gransake bladet før jeg må fikse meg gradvis sveive i gang huet å klargjøre det for jobben! Ha en fortsatt fin dag folkens, også for dere som vet hvem jeg er, sier jeg "Beklager så mye" for min dårlige aktivitet på siden, har ingen unnskyldning som er bra nok heller. Skal nok ta meg en tur innom her litt mer gjevnlig framover! Prøve iaf. For de som ikke vet hvem jeg er, kjenner dere muligens min far som heter "HappeTittenTooYouNow" (ellerno, mulig jeg skreiv det feil). Er glad i han daa! Oog det er klart Asbjørn skal få kred for de flotte oppdateringene!
Også bare beklager jeg om skrivefeil og upresishet, har prøvd å poste dette innlegget 3 ganger nå, mått begynne på nytt hver gang for internetten er ikke helt god her oppe i skauen. Orker ikke se igjennom nå, hadde vært kipt om det hadde gått skeis igjen!
Cya s00n ppl ;P
Antall ord: 872
Jag hör och övervägaer deras åsikter!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- 16
Re: PØKELSESPARTIKLER UTFORDRER FYSIKERENE!! LEES
Nå har jeg gransket artikkelen igjen, og fikk forståelse av at disse partiklene flyr ikke rundt over alt. Det er en slags masse som ikke er synelig for de fleste mennesker. Menneskekroppen er også en masse, som da en "sjel/personlighet" har festet seg til, er det sånn at idet sjelen ikke har en kropp vil den danne seg masse av disse Nøytrionene? Dette er vel spørsmålet jeg sitter igjen med. Kanskje noen av dere aktive Para-mennesker vil også gjøre et forsøk på å tolkne dette? Kanskje komme med andre konklusjoner?
ILLUSTRERT VITENSKAP NR 18/2010
jag hör och övervägaer deras åsikter
ILLUSTRERT VITENSKAP NR 18/2010
jag hör och övervägaer deras åsikter
Antall ord: 111
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
Nå blir disse partiklene kalt spøkelsespartikler fordi de har egenskaper som også spøkelser har. Så jeg skjønner ikke helt hvordan dette beviser noe for skeptikere?
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Kjøp, og les .. Utrolig spennende (:livingdeaddoll skrev:Nå blir disse partiklene kalt spøkelsespartikler fordi de har egenskaper som også spøkelser har. Så jeg skjønner ikke helt hvordan dette beviser noe for skeptikere?
Jeg ser også godt hva du mener, skulle ta bort den delen der og rette på litt annet, men finner ingen måte å gjøre det på? Prøvde å skrive det innlegget en del ganger, men de forsvant for meg. Måtte begynne på nytt igjen vetdu, og den siste gangen bare skreiv jeg fort igjennom uten å rette/formulere meg på en annen måte. Var litt sånn over middels lei...
Antall ord: 108
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jul 2008 20:01
- 16
- Blitt takket: 4 ganger
Re: SPØKELSESPARTIKLER UTFORDRER FYSIKERENE!! LEES
Jeg bet meg i at jeg er bra opphengt i dette selv om jeg ikke er bevisst på det alltid.
Etter å ha lest ditt innlegg, hev jeg impulsivt på meg klærne og for ut for å kjøpe illustrert vitenskap. I mer barnslig iver enn på lenge, det vekket barnet i meg. Det barnet som en gang opplevde paranormale fenomener og derfor ble opptatt av det paranomale. Noe nytt vitenskapen ikke kan forklare!
Jeg måtte snu og springe tilbake og skru av kakaoen på komfyren. Takk for at du deler. Det var en fin artikkel. Spennende saker.
Etter å ha lest ditt innlegg, hev jeg impulsivt på meg klærne og for ut for å kjøpe illustrert vitenskap. I mer barnslig iver enn på lenge, det vekket barnet i meg. Det barnet som en gang opplevde paranormale fenomener og derfor ble opptatt av det paranomale. Noe nytt vitenskapen ikke kan forklare!
Jeg måtte snu og springe tilbake og skru av kakaoen på komfyren. Takk for at du deler. Det var en fin artikkel. Spennende saker.
Antall ord: 98
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Disse partiklene er noe av det som facinerer , iblant alt annet som vi ikke har forklaring på.
Vi VET at noe så enkelt som lys, både kan være bølger, og partikler.
Vi VET at innen disse fagfelt, påvirkes det vi ser på , -fordi vi ser på det.
( dette brukes blant annet til en spesiell krypteringsmetode ( kodesystem for hemmelige ting ), den endrer seg dersom noen kikker på den ... dermed kan mottaker se med en gang om noen har kikket på den...)
Vi vet og at vi bare har delvis forståelse for veldig mye av det som foregår i "kvantefysikken" , i "string-teorien", med mer.
Vi vet og at energi er noe som aldri forsvinner, men den kan bytte form. som en lyspartikkel, - bølge, eller partikkel , og når den treffer en solcelle, blir det strøm....
Personlig tror jeg det er "noe her" - ett sted, - som vi enda ikke har fått vitenskapelig tak på, som er årsak / informasjonsbærer som enkelte mennesker kan plukke opp.
Vi vet at duer har magnetitt i hjernen, - noe som gjør at de faktisk kan følge jordens magnetfelter, og på den måten lage egne "kart-lignende" bilder i hodet.
Kansje har vi mennesker mer eller mindre av noe lignende, - som kan fungerer som mottaker for det paranormale ?
Foruten at man eventuelt har noe i hjernen som gjør at man kan få en "feeling" - må også den delen av hjernen ha litt trening for å fungere.
Det er nesten som en som er musikalsk, går rundt og nynner på forskjellige melodier, - uten en falsk tone... Men vedkommende kan ikke spille klaverkoncert i Dmoll før vedkommende har trent seg opp på et piano/ flygel ...
Uansett må hjernen og motorikk trenes før man får til noe slikt.
Slik er det med mange mennesker også, - de merker at det er "noe" - uten å ha treningen til å skille ut hva det er de får inn. Noen føler "energier" - da man ikke har et mer passende ord - men at det er "noe" der, - og for alt jeg vet, kan det være en energi i en form som vitenskapen idag ikke kan måle ? kansje det er energi overlagret i bølgelengder som er utenfor vitenskapens kunnskaper ?
Det er facinerende dette, - som også "mørk materie" - - man vet det er "noe" uten å vite eksakt...
Jeg gleder meg til man kan finne en forklaring som ikke bare tilfredsstiller de "paranormal" , men også får skeptikere til å innse at dette har noe med seg, som faktisk kan måles...
Ikke bare noen variasjoner på et magnetfelt apparat, men noe som kan gi definitive utslag....
Men om den dagen kommer, gjenstår å se...
I mellomtiden ; la oss facinere av slike spennende ting !
A
( dette brukes blant annet til en spesiell krypteringsmetode ( kodesystem for hemmelige ting ), den endrer seg dersom noen kikker på den ... dermed kan mottaker se med en gang om noen har kikket på den...)
Vi vet og at vi bare har delvis forståelse for veldig mye av det som foregår i "kvantefysikken" , i "string-teorien", med mer.
Vi vet og at energi er noe som aldri forsvinner, men den kan bytte form. som en lyspartikkel, - bølge, eller partikkel , og når den treffer en solcelle, blir det strøm....
Personlig tror jeg det er "noe her" - ett sted, - som vi enda ikke har fått vitenskapelig tak på, som er årsak / informasjonsbærer som enkelte mennesker kan plukke opp.
Vi vet at duer har magnetitt i hjernen, - noe som gjør at de faktisk kan følge jordens magnetfelter, og på den måten lage egne "kart-lignende" bilder i hodet.
Kansje har vi mennesker mer eller mindre av noe lignende, - som kan fungerer som mottaker for det paranormale ?
Foruten at man eventuelt har noe i hjernen som gjør at man kan få en "feeling" - må også den delen av hjernen ha litt trening for å fungere.
Det er nesten som en som er musikalsk, går rundt og nynner på forskjellige melodier, - uten en falsk tone... Men vedkommende kan ikke spille klaverkoncert i Dmoll før vedkommende har trent seg opp på et piano/ flygel ...
Slik er det med mange mennesker også, - de merker at det er "noe" - uten å ha treningen til å skille ut hva det er de får inn. Noen føler "energier" - da man ikke har et mer passende ord - men at det er "noe" der, - og for alt jeg vet, kan det være en energi i en form som vitenskapen idag ikke kan måle ? kansje det er energi overlagret i bølgelengder som er utenfor vitenskapens kunnskaper ?
Det er facinerende dette, - som også "mørk materie" - - man vet det er "noe" uten å vite eksakt...
Jeg gleder meg til man kan finne en forklaring som ikke bare tilfredsstiller de "paranormal" , men også får skeptikere til å innse at dette har noe med seg, som faktisk kan måles...
Ikke bare noen variasjoner på et magnetfelt apparat, men noe som kan gi definitive utslag....
A
Antall ord: 464
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Jøss... kjempeinteressant!! Tror jeg må stoppe innom et sted på vei hjem i morgen og raske med meg et eksemplar. Dem har det hos de fleste Narvesen altså?
Antall ord: 29
☮
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Det bladet selges egentlig på de fleste steder! Kos deg masse, du blir ikke skuffa :mozilla_laughing:Diablesse skrev:Jøss... kjempeinteressant!! Tror jeg må stoppe innom et sted på vei hjem i morgen og raske med meg et eksemplar. Dem har det hos de fleste Narvesen altså?
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Asbjørn skrev:Disse partiklene er noe av det som facinerer , iblant alt annet som vi ikke har forklaring på.
A
Vi mennesker har et sterkt behov for konkrete svar. Det er klart det er noen som finner seg til rette med tro og håp, men alikevel er det noe som mangler! Jeg verdsetter de som faktisk har slått seg til ro med faste konklusjoner. Har noen av dere gjort det?(i wanna know). Personlig skal det ikke stort til for å påvirke mine tanker og meninger. Jeg vil vel tro at noen av dere også er lett påvirkelige på enkelte områder. Som f.eks det paranormale.
Jeg er helt enig med deg Asbjør! La oss facinere, man må ikke alltid konkludere
Antall ord: 573
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Slik ting utvikler seg, både i personlig del av livet, og ute i verden, må man ikke låse seg fast i noen "konklusjoner".DatteraTeHappe... skrev:
Vi mennesker har et sterkt behov for konkrete svar. Det er klart det er noen som finner seg til rette med tro og håp, men alikevel er det noe som mangler! Jeg verdsetter de som faktisk har slått seg til ro med faste konklusjoner. Har noen av dere gjort det?(i wanna know). Personlig skal det ikke stort til for å påvirke mine tanker og meninger. Jeg vil vel tro at noen av dere også er lett påvirkelige på enkelte områder. Som f.eks det paranormale.
Personlig vet jeg at jeg har endret mangt og mye i min instilling til verden, vitenskapen, og det åndelige.
Jeg vet vi bare vet -stykkevis og delt - og derfor vil det bli en dyd av nødvendighet å endre synspunkt jo mer man får vite.
Jeg ser dog et mønster, men å forklare det vil ta flere dager sammenhengende....
( og det blir for voldsomt her inne )....
Men - tanker og ideer kan man likevel lufte.
Det er så lenge vi beholder nysgjerrigheten at vi utvikler oss, og lærer...
A
Antall ord: 222
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
Jøye meg..
Jentungen is back in tha house again.
Tror jaggu jeg må ut å handle in blekka selv a gitt.
Jentungen is back in tha house again.
Tror jaggu jeg må ut å handle in blekka selv a gitt.
Antall ord: 21
I'm not insane.; my mother had me tested.!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Gleder meg til å se hva fremtiden har å by på!Asbjørn skrev:Slik ting utvikler seg, både i personlig del av livet, og ute i verden, må man ikke låse seg fast i noen "konklusjoner".DatteraTeHappe... skrev:
Personlig vet jeg at jeg har endret mangt og mye i min instilling til verden, vitenskapen, og det åndelige.
Jeg vet vi bare vet -stykkevis og delt - og derfor vil det bli en dyd av nødvendighet å endre synspunkt jo mer man får vite.
Jeg ser dog et mønster, men å forklare det vil ta flere dager sammenhengende....
( og det blir for voldsomt her inne )....
Men - tanker og ideer kan man likevel lufte.
Det er så lenge vi beholder nysgjerrigheten at vi utvikler oss, og lærer...
A
Jeg vil tro at et hvert menneske ser et mønster. Noen kan se synlig mer detaljert mønster enn hva kanskje andre gjør. Disse mønstrene kan også forandre seg både grovt og fint, men vil alikevel bære sitt særpreg. Drastiske ting skal til for at hele opplegget tar en u-sving.
Som butikk-medarbeider får du ofte se og føle på forskjellige mennesker og deres mønstere. Noen kan være så simple som en "plain" sirkel, andre så spisse som en trekant av stål. De du fort legger merke til er de som strekker seg i alle retninger. De som ser konturene til en blomstereng.
Det finnes faktisk mennesker som låser seg fast til det samme gamle. De som er redde for forandring. De som verken hører eller vurderer andre (my way, or the highway). Jeg tar opp dette av egene erfaringer, som til tider bobler over. Folk som meg selv ville kommet med pekefingeren og kaldt vedkommende trangsynt på vegne av deres handlinger. Hvorfor dømmer jeg? De vil vel mest sannsynelig snu seg tilbake til meg med deres irritasjonsmomenter. Min oppfatning her er at et hvert menneske bygger mønsteret etter deres generelle oppfattelse, som vil framheve deres LIVSBILDE! (hva gjør en glad i livet?)
RESPEKT
For meg virker dette logisk!
Antall ord: 460
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Okt 2009 22:07
- 15
- Kjønn (valgfri): Gutt 15 ;)
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 2 ganger
hmmm.. etter erfaring med universet osvvvv overasker det ikke meg.. vetke om det har så mye med spøkelser å gjøre men.. har ikke lest heller da;)
Antall ord: 27
U may like stories.. but you cant escape reality.
Hide post links |