Hallo.
Jeg er en jente som går første videregående på Nordahl Grieg, media og kommunikasjon.
Akkurat nå holder jeg på å skrive en reportasje om hjemsøkte steder i Bergen.
Derfor trenger jeg noen intervjuobjekter som har opplevd mystiske ting i Bergen.
Hadde satt veldig pris på om noen kunne fortelle under her, om de har opplevd noe mystisk.
Og gjerne om de vil la seg intervju, på nett, telefon eller "face to face".
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noen som har opplevd noe mystisk i verden? SE HER!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2010 10:59
- 13
- Kjønn (valgfri): Huldre
- Lokalisering: Bergen
Noen som har opplevd noe mystisk i verden? SE HER!
Antall ord: 76
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Apr 2009 13:00
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 16 ganger
Re: Noen som har opplevd noe mystisk i verden? SE HER!
Skulle gjerne bidratt, men siden du kun ser etter ting rundt Bergen så har jeg ikke mye å komme med enda, har planlagt tur(er) til det området neste sommer, men det hjelper nok deg lite nå...
Uansett hadde det vært gøy å lest reportasjen din når den er ferdig. :mozilla_smile:
Uansett hadde det vært gøy å lest reportasjen din når den er ferdig. :mozilla_smile:
Antall ord: 54
NGH - Geir
www.ghosthunters.no
www.ghosthunters.no
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Jaa, altså det kan la seg gjøre i vertfall hvis jeg selv syns den blir bra.develon skrev:Skulle gjerne bidratt, men siden du kun ser etter ting rundt Bergen så har jeg ikke mye å komme med enda, har planlagt tur(er) til det området neste sommer, men det hjelper nok deg lite nå...
Har planlagt en del turer rundt om til steder som sies å være hjemsøkt. Så dette blir spennende
Hadde vært spennende å høre om du opplevde noe til neste sommer også!
Antall ord: 106
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Hei, og velkommen til forumet!
Er du bare her midlertidig for dette prosjektet, eller kommer du til å være her?
Nå kan jeg ikke bidra siden jeg ikke er fra Bergen, men du kan jo eventuelt gjøre et søk!
Da finner du helt sikkert noen innlegg som handler om opplevelser i Bergen.
Er du bare her midlertidig for dette prosjektet, eller kommer du til å være her?
Nå kan jeg ikke bidra siden jeg ikke er fra Bergen, men du kan jo eventuelt gjøre et søk!
Antall ord: 54
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Jeg tenkte å bli værende her.ludoburgero skrev:Hei, og velkommen til forumet!
Ja, jeg har søkt en del her inne og funnet masse, men mange av innleggene er så gamle så de som har skrevet dem har ofte slettet profilene sine..
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Apr 2010 22:47
- 14
cilibili skrev:Jeg tenkte å bli værende her.ludoburgero skrev:Hei, og velkommen til forumet!
Ja, jeg har søkt en del her inne og funnet masse, men mange av innleggene er så gamle så de som har skrevet dem har ofte slettet profilene sine..
Hør med irish pub i byn, der ved teateret i bergen nede i kjelleren der har vi hatt rørleggerarbeid. en av mine kollegaer skal ha hørt fotskritt og han var definitivt alene der.
Antall ord: 130
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Kanoonsteffen23 skrev:cilibili skrev:Jeg tenkte å bli værende her.ludoburgero skrev:Hei, og velkommen til forumet!
Hør med irish pub i byn, der ved teateret i bergen nede i kjelleren der har vi hatt rørleggerarbeid. en av mine kollegaer skal ha hørt fotskritt og han var definitivt alene der.
Antall ord: 133
Hide post links |