Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVeldig ubehagelige hendelser.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Runa20
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Des 2010 14:27
13

Veldig ubehagelige hendelser.

Innlegg av Runa20 »

Ja, fikk jeg endelig meldt meg inn her. Fant denne siden veldig spennende g innholdsrik, i og med at jeg har opplevd en del uforklarlige hendelser. Kan vel dele noe med dere, og kanskje jeg kan få noen svar..

Alt begynte da jeg var en liten jente. Jeg og min familie på 4 bodde i et gigantisk hus på 3 etasjer. Pappa bygde huset fra bunnen av, og endelig fikk vi flytte inn. Huset var nydelig, og det var bare idyll, inntil det uforklarlige startet. det var ikke de store greiene som forekom når vi bodde der, men det som hendte var ubehagelig. Jeg turte ikke og sove på mitt rom, da jeg våknet opptil flere ganger om natten at noen dyttet meg nedover i madrassen, det var så utrolig dårlig energi der inne. Selv var jeg en liten jente, bare 6-7 år, men jeg skjønte at det var noe som var galt. Dette endte med at mamma og pappa flyttet sengen min inn på soverommet til min søster, som hadde rommet sitt i 2- etasje, mens mitt var i 3. Det ble roligere når jeg sov der, men samtidig veldig merkelig. Jeg klarer ikke og sette ord på det, men det var som at det var noen som var rundt meg hele tiden.
Etterhvert begynte det og bli veldig ille. Jeg gråt hver eneste kveld, og hadde en kvelende angst langt opp i halsen. Det var noe jeg var livredd for, men jeg kan ikke forklare hva. Vi flyttet derfra, og vi leide et hus midlertidig. Årsaken til at vi flyttet, kom ikke av det uforklarlige, bare så det er sagt!

Vi bygde et nytt hus, på et helt nytt felt. Vi flyttet inn, og det er her jeg har bodd frem til nå.
Årene gikk, og jeg ble jo større! Så begynte ting og skje igjen, og disse gangene var det ikke bare jeg som reagerte.
Jeg kom tidlig hjem fra skolen en dag, og satt meg ned i stuen for og se på tv. Plutselig ble tven helt svart. Jeg reiste meg opp for og gå bort og slå den på igjen, tenkte ikke så mye over det. Brått så jeg en skikkelse gå inni tven.. Frysningene gikk kaldt nedover ryggen, og jeg begynte og få litt flashbacks fra hva som hadde skjedd årene før. Var dette "gjenferdet" som var så innpåsliten på meg årene før? Jeg fortalte det til familien, men de tok det ikke så ille til seg. Etter den dagen så begynte bilder som stod på kontorpulten og velte, hundene mine bjeffet ut i løse luften og lyder på loftet kom støtt og stadig. Som om noen/ noe blir dratt bortover gulvet.

Så kommer den verste hendelsen som jeg fremdeles får frysninger helt inn i skjelettet, og dette er heller ikke så lenge siden. Det var en natt hvor jeg hadde et veldig mareritt. drømmen var så utydelig. Dagen etter våknet jeg helt utmattet, helt tom for energi. Det var som om at jeg hadde sloss i søvne, og jeg hadde veldig vondt i venstere arm og nedover siden ved ribbeina. Dermed oppdager jeg store sår på både arm og siden. Det så ut som at noen hadde skrapet meg til blods med neglene sine. Er det noen som vil meg ondt? Nå i det siste har det kommet veldig mange lyder fra stuen når alle har lagt seg, og høye smell. Jeg blir helt sliten av det her. Kan vel også si så mye som at både min mor og søster har sett skikkelser her i huset.
Antall ord: 619

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Veldig ubehagelige hendelser.

Innlegg av Heksepusen »

Uff det hørtes ille ut.

Første som slår meg er faktis at det er noe som har hengt seg på dere, eller noe dere har i huset.
Det hender at ånder kan henge igjen i ting så hvis dere har forkesempel noe antikk eller brukt arvegods osv så kan det være noe med det. Eller det kan ha hengt seg på noen av dere.

Det er ikke meningen og skremme deg mer enn det du er, men det var det første som slo meg.
Antall ord: 89
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Runa20
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Des 2010 14:27
13

Re: Veldig ubehagelige hendelser.

Innlegg av Runa20 »

Vi har veldig mye antikk i huset, etter Oldemor!

Et nært familiemedlem deltok i en seanse med 5 andre personer. Mediumet sa til henne at min Oldemor stod bak henne, og at hun takket for tegninger som jeg og min søster la i min Oldemors kiste da hun ble gravlagt.
Noenganger kan jeg føle sterkt nærvær av henne, da jeg hadde et veldig sterkt bånd til henne. I noen steder av huset kan man lukte hennes parfyme, og det er ikke til og slå feil av. Kanskje Oldemor er her for og passe på? Kanskje hun beskytter oss fra det andre som er her?

Det er kun meg dette går utover. Det eneste de andre her i huset merker, er lyder som dunker. Senest forrige uke så min søster en skikkelse som gikk inne på soverommet hun bodde på før hun flyttet inn i egen leilighet.

Har ikke lyst til og ha dette hengene over meg her i hus, den lille tiden jeg skal bo her til jeg flytter. Vil heller ikke at mamma og pappa skal ha dette rundt seg, det er så dårlig energi! Og etter det som hendte meg meg da jeg våknet med store sår på arm og ribbein, er jeg litt engstelig for hva som kan skje neste gang. Det er tydeligvis en jævel som ikke er her for og spre god stemning iallefall. I skrivende stund, så tenker jeg litt tilbake for en stund siden, da det tiltet for meg. Jeg var hjemme alene, og utgangsdøren var låst( den er alltid låst). Jeg står på kjøkkenet, og kan klart og tydelig høre en mørk stemme rope "hallooo" ute ved utgangen. Å da skrek jeg tilbake "HA DEG VEKK, VI VIL IKKE HA DEG HER!!". Det var etter det at det begynte og gå fysisk utover meg.
Antall ord: 321

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links