Min mor og min stefar har alltid vært åpen til hva jeg ser, men de gjør narr av det og elsker å skremme meg. Ei lita jente som ofte kommer "for å si hei" bruker da å skremme meg en god del. Jeg har kanskje nevnt tidligere til noen om denne jenta som jeg har også funnet i bøker om stedet jeg bor på og at hun heter Dordi. Jeg har alltid på en måte spurt åndene de som er blant meg at kanskje mamma og stefar kunne fått en ufarlig lærepenge.
Ikke for så lenge siden var mamma på butikk. Før hun gikk ut av bilen, hørt hun barnelatter. Hun beskrev lattern som Dordi sin da jeg brukte å høre latter. Skremt gikk hun ut av bilen og inn på butikken. Da hun kom ut igjen. Åpnet bilen og satte i varene. Åpnet ALLE vinduene seg i 7- setern bilen. Hun måtte selv ha igjen alle.
Da lurer jeg på, kan dette være Dordi som svarte på mitt lille ønske?
Står stefaren min for tur da? :S
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Var det et svare jeg ønsket om?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jul 2010 21:09
- 14
- Lokalisering: Et sted i Trøndelag.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: Var det et svare jeg ønsket om?
Ikke godt å vite, men morsomt hvis det er tilfelle
Antall ord: 9
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Apr 2009 13:00
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 16 ganger
En del biler med fjernstyrt sentral lås, åpner alle vinduer hvis du holder åpne knappen inne noen sekunder... Hvis hun hadde nøklene i lomma og kom borti knappen, eller holdt knappen litt for lenge inne når hun åpnet bilen så er det kanskje det som skjedde, det er i hvert fall en mulig logisk forklaring på hva som skjedde med bilen.Ellee skrev:Åpnet bilen og satte i varene. Åpnet ALLE vinduene seg i 7- setern bilen. Hun måtte selv ha igjen alle.
Antall ord: 87
NGH - Geir
www.ghosthunters.no
www.ghosthunters.no
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2009 14:05
- 15
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Østfold
Morsomt, synes ikke du skal se bort ifra at det var nettopp det du ba om som skjedde :mozilla_smile:
Antall ord: 20
Størst av alt er kjærligheten
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jul 2010 21:09
- 14
- Lokalisering: Et sted i Trøndelag.
Jamen, det er det som er så morsomt Det er ikke sånn fjernstyrt sentral lås, derfor synes jeg hele greia er så morsom I natt, så hendte det noe med stefar også. Han hylte nesten å hadde nesten ingen pust fordi det var en svart skygge som var oppå han. Den var rundt 40kg tung og så ut som en hund. Etterpå sprang den avgårde. Det er hva han sier, men om det virkelig er sant, så er jeg veldig takknemmelig at Dordi fikk de til å se at de kanskje bør ta tilbake spøkingadevelon skrev:En del biler med fjernstyrt sentral lås, åpner alle vinduer hvis du holder åpne knappen inne noen sekunder... Hvis hun hadde nøklene i lomma og kom borti knappen, eller holdt knappen litt for lenge inne når hun åpnet bilen så er det kanskje det som skjedde, det er i hvert fall en mulig logisk forklaring på hva som skjedde med bilen.Ellee skrev:Åpnet bilen og satte i varene. Åpnet ALLE vinduene seg i 7- setern bilen. Hun måtte selv ha igjen alle.
Antall ord: 187
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2009 14:05
- 15
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Østfold