Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNGH (20/11/10) - Bolighus på Østlandet

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
develon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Apr 2009 13:00
15
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 16 ganger

NGH (20/11/10) - Bolighus på Østlandet

Innlegg av develon »

NGH har gjennomført en ny etterforskning, denne gangen i ett bolighus.

Huseieren ønsker ikke publisitet rundt selve huset, så vi kommer ikke til å røpe hvor det er. Om noen på en eller annen måte få en mistanke til hvor det er, så hold det for dere selv og ikke start en diskusjon rundt det. Vi har fått lov å legge ut opptak av funn vi mener kan være noe paranormalt, men av nevnte grunn kommer vi til å begrense og være ganske selektive på hva vi velger å legge ut.

I tillegg til bolighuset så er det en vei i nærheten som det har vært et annet kjent fenomen på, såkalte "spøkelses haikere". Haikere som dukker opp og plutselig forsvinner. Så vi undersøkte dette på samme turen. Vi så lite til dette fenomenet, men video opptakene er ikke gått igjennom enda.

Huset derimot virket ganske aktivt, og vi hadde en god del opplevelser. Nevner bare litt kort nå, siden vi ikke har gått igjennom materialet enda. Kan blant annet nevnes en radio som skrudde seg på av seg selv, noe utstyr vi hadde som gikk av på spørsmål/kommando etc.

Vi har lagt ut en liten sniktitt video her:
http://www.facebook.com/video/video.php ... 6789100072
- Dette er en EMF (ElektroMagnetisk Felt) måler som går av, og styrken på målingen øker på kommando.

Kommer ikke til å røpe så veldig mye før vi har presentert det vi finner for huseierne, men det kommer! :mozilla_smile:
Antall ord: 262

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Chroptus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Apr 2008 19:07
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rælingen

Re: NGH (20/11/10) - Bolighus på Østlandet

Innlegg av Chroptus »

develon skrev:Vi har lagt ut en liten sniktitt video her:

- Dette er en EMF (ElektroMagnetisk Felt) måler som går av, og styrken på målingen øker på kommando.
Kan legge til at jeg satt i ca 15min i ettertid å gjenskape det som dere ser på videoen. Men det var umulig, i tillegg så lyste kun den ene dioden resten av tiden jeg prøvde å finne ut av det. 1 diode= normal tilstand, for å vise at den er på.

SÅ ganske merkelig at diode nummer to lyste i det hele tatt. For så å lyse maks opp på kommandoen min. Spennende.
Antall ord: 102
NGH - Kristoffer
www.ghosthunters.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links