Det siste året har det skjedd en rekke fenomener hjemme i leiligheten min, og da spesielt på badet.
Til slutt ble det såpass skremmende, og jeg syns det virket som om det som må ha vært der inne var ute etter å skade meg.
Jeg sendte en mail til Kenneth Thon hvor jeg forklarte situasjonen og spurte om hjelp, og fikk dette til svar få minutter etterpå :
"Hei
Denne Ånden har ikke gode hensikter og vil følge etter dere, har dere et nr
jeg kan nå dere??
Kenneth"
Jeg ga han nummeret mitt, men hørte aldri noe mer fra han.
Men allikevel, bare et par dager etterpå sluttet aktiviteten på badet helt! Så jeg lurer på om han rett og slett kan ha ordnet saken på egen hånd og glemt å si ifra om det?
Hva tror dere, kan dette være mulig?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Drive ut ånder uten å være der?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Sep 2010 17:00
- 14
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2009 14:05
- 15
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Østfold
Re: Drive ut ånder uten å være der?
Jeg tror dette kan være mulig, men synes denne saken virket litt merkelig... Både det at det stoppet så brått uten noe mer kontakt mellom dere, og det at han ikke tok kontakt i seg selv... Men uansett er det jo bra det stoppet :mozilla_smile:
Antall ord: 49
Størst av alt er kjærligheten
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
kristinak skrev:Det siste året har det skjedd en rekke fenomener hjemme i leiligheten min, og da spesielt på badet.
Til slutt ble det såpass skremmende, og jeg syns det virket som om det som må ha vært der inne var ute etter å skade meg.
Jeg sendte en mail til Kenneth Thon hvor jeg forklarte situasjonen og spurte om hjelp, og fikk dette til svar få minutter etterpå :
"Hei
Denne Ånden har ikke gode hensikter og vil følge etter dere, har dere et nr
jeg kan nå dere??
Kenneth"
Jeg ga han nummeret mitt, men hørte aldri noe mer fra han.
Men allikevel, bare et par dager etterpå sluttet aktiviteten på badet helt! Så jeg lurer på om han rett og slett kan ha ordnet saken på egen hånd og glemt å si ifra om det?
Hva tror dere, kan dette være mulig?
For det første så tror jeg ikke at det er mulig å gjøre slikt på avstand, dette vet jeg en drøss med personer her inne er uenig i.
For det andre så tviler jeg sterkt på at personen du henvendte deg til ville gjort noe gratis
Antall ord: 196
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Uff synd at bade var invadert det er jo liksom der man har sin priv tid helt alen.
Men her kan
A: Ting kan ha tatt seg en liten pause for å lade seg litt opp igjen. Det vil si at det kan komme tilbake og virke likt eller sterker.
B: han du brukte kan ha satt en stopp for det og glemt og si i fra til dere.
Men jeg syns det var litt dårlig gjort av han du tok kontakt med og ikke kontakte deg på noen måte. og som difusa sier han har nok ikke gjort noe slikt gratis heller.
Jeg har hørt at de beste resultaten faktisk kommer når mediumet er på stede, har faktis opplevd selv at ting har kommet for tilbake når ting har hvert tatt på avstand.
Så diffusa jeg kan vel si at jeg er nesten enig med deg.
Men trådstarter jeg hpåer du har fått et rolig hjemm uansett hva orsaken er til att det er rolig hos deg.
Lykke til.
Men her kan
A: Ting kan ha tatt seg en liten pause for å lade seg litt opp igjen. Det vil si at det kan komme tilbake og virke likt eller sterker.
B: han du brukte kan ha satt en stopp for det og glemt og si i fra til dere.
Men jeg syns det var litt dårlig gjort av han du tok kontakt med og ikke kontakte deg på noen måte. og som difusa sier han har nok ikke gjort noe slikt gratis heller.
Jeg har hørt at de beste resultaten faktisk kommer når mediumet er på stede, har faktis opplevd selv at ting har kommet for tilbake når ting har hvert tatt på avstand.
Så diffusa jeg kan vel si at jeg er nesten enig med deg.
Men trådstarter jeg hpåer du har fått et rolig hjemm uansett hva orsaken er til att det er rolig hos deg.
Lykke til.
Antall ord: 177
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |