Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerteknikker på å se aura???

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Re: teknikker på å se aura???

Innlegg av Biejjie »

BA skrev:Vi er alle mer eller mindre avvik fra normalen, venstrehendte er et eksempel.
Jeg tenkte også å nevne noe lignende, men gikk faktisk så langt som til smådetaljer som nesestørrelser og nærsynthet...

Du har rett. Vi er altfor flinke til å seile avgårde bort fra trådens tema, du og jeg! :D

Jeg har lettere for å se auraen mot en mørk bakgrunn. Som jeg nevnte et annet sted (her eller i en annen tråd) så ser jeg ingen farger, bare en halvt gjennomskinnelig melkehvit (skummet melk! Hehehe!) kontur nær kroppen.
Antall ord: 96
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: teknikker på å se aura???

Innlegg av Eireen »

heiwa skrev:er det noen farger du ser før andre?? har hørt at man ser hvit før man ser farger, stemmer det?????


heiwa :D
Blåhvitt/gråvitt(noen sier det er røykfarget) er fargen på det inneste laget i auraen. Utenfor dette laget finner du fargene. Leste et sted at gul er den fargen som er lettest å se, noe jeg føler stemmer med mine opplevelser.
Sist redigert av Eireen på 28 Apr 2005 15:49, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 70
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: teknikker på å se aura???

Innlegg av Eireen »

Hei Heiwa! Kunne vært spennende å høre hvordan det går?
Antall ord: 12
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

foretrekker lyse bakrgrunner,da ser jg det klart :D
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Med riktige forutsetninger er det mulig å, med klarsyn, se et farget lys rundt andre mennesker. Dette er auraen. Noen ganger kan den sees som en flerfarget utstrålning rundt personen, oppbygget av sjikt og soner med forskjellig farge.

Fargeguiden er kun en generell veiviser. Ulike grupperinger gir forskjellig mening til de ulike fargene.

Auraens farger

Svart - ondskap
Mørk grå - depresjon
Blek grå - frykt
Brun - materialisme
Grumset grå - egoisme
Rød -energi
Klart rød -sinne og tvang
Skitten rød -pasjon og sensualitet
Matt rød - selvisk kjærlighet
Roserød - uselvisk kjærlighet
Oransje - stolthet
Oransje sky - irritabilitet
Klar oransje - edel indignasjon
Gul - intellekt
Gulgrønn - lav intellekt
Jordfarget gul - selvisk tankegang
Sitron høy - intellekt
Skinnende gull - logisk tenking
Skarp rødgul - spirituell tankegang
Grønn - empati
Grågrønn - bedrageri, sjalusi
Grønnbrun - sjalusi
Smaragdgrønn - uselvisk oppfinnsomhet
Skoggrønn - sympati og empati
Skarp eplegrønn - sterk vitalitet
Skarp turkis - dyp sympati og medlidenhet
Blå - fromhet (religiøs følelse)
Gråblå - fetisjisme
Lyseblå - edel spirituell hengivelse
Mørkeblå - religiøs følelse
Skarp lillablå - opphøyd religiøs idealisme
Fiolett - spirituell, synsk og spirituell evne
Hvit - renhet/beskyttelse

Hvordan se en aura

For å se auraen må du kunne slappe av og konsentrere deg, på samme gang. Det finnes et trikk for å fokusere øynene på en spesiell måte.

1. Du trenger mykt lys å trene i, ikke svakt men godt, mykt lys. Ikke noen skarpe lys eller refleksjoner av det i dine øyne. Ta en bok og dekk den med blått eller rødt crepe papir. Still boken opprett på et bord halvannen meter fra deg. Forsikre deg om at du har en nøytral bakgrunn, lys beige, mykt grå, naturhvit eller til og med svart går bra. Hvis fargen på veggen er feil, kan du henge et papirark eller et stoff i riktig farge på den. Eksperimenter med avstanden til du finner ut hva som fungerer best for deg.

NB: Auraene til fargene blå og rød er de som er sterkest, og derfor lettest å se. Blå har en gul aura, og rød har en grønn aura. Styrken og tonen varierer med den valgte fargetonen, så velg en sterk primærfarge til å begynne med.

2. Lukk øynene, ta noen dype pust og slapp av. Da du er rolig, ser du på boken. Fokuser dine øyne på ingen ting, litt til siden og ca en halv meter bak boken. Hold og bli vant til fokuset, men overanstreng ikke øynene eller spenn pannen. Konsentrer deg. Du trenger et stadig ikke-fokus, akkurat som dagdrømming.

Etter en stund ser du en bleik, melkeaktig aura komme fra objektet. Forsett å se støtt på det og en sterk gul eller grønn aura kommer at begynne å bygges opp fra objektet. Ikke bytt fokus eller se direkte på det, da forsvinner auraen.

Da du har gjort dette, og sett din første aura, har du tatt første skrittet inn i en mye større verden.

Det finnes en årsak til det rare ikke-fokuset. Den ytre delen av synsfeltet er mange ganger mer følsom enn den fokuserte delen. Har du noen gang sett bevegelse i øyekroken, bare for å snu deg og det ikke var noe der? Det kan ha vært en aura som bygget seg opp fra et farget objekt, og den ytre delen av synsfeltet ditt fanget den opp.

3. Da du har fullført det første skrittet, samle flere bøker og dekk dem med ulikfarget papir. Studer dem en av gangen og skriv ned aurafargen deres. Så forsøker du med to samtidig, og ser hvordan fargene påvirker hverandre.

4. Ta en potteplante eller en blomsterbukett og studer auraen. Auraen du ser kommer fra planten selv, og fra bladenes farge. Den oransje fargenyansen kommer fra det grønne i stilk og blader. Du kommer også å se en mer distinkt, eterisk og skimrende optisk effekt rundt den. Det er plantens livskraft.

5. For neste skritt, bruk et dyr (hund, katt eller lignende), hvis du har et. Prøv å se på dem mens de hviler.

6. Observer din egen aura. Dette kan gjøres både innendørs og utendørs i solen. Hold ut armen, og studer den mot himmelen eller skyene. Alternativt, ligg ned og se på dine bein. Forsikre deg om at huden er bar da du gjør dette, og husk at gress gir en oransje nyanse i din aura.

Da du føler at du er dyktig nok, så prøver du med et menneske. Husk bare å holde deg rolig og ikke prøve for hardt Gjør det samme som i den første øvingen. Da du prøver det på en person, må du få dem til å fjerne noe av klærne, for å kunne studere bar hud da den er belyst mot bakgrunnen.

7. På et menneske er det første du kommer å se, eteren, som bleik røyk som klynger seg til huden. Så vil du se en skimrende optisk effekt i luften, som strekker seg opp til noen desimeter fra kroppen, beroende på styrken i personens aura. Fortsett å forsøke, og farge kommer å bygge seg opp fra eteren, dette er auraen. Med øving vil du kunne se mer og mer av den. Den fargede delen av menneskets aura kan variere fra en desimeter til to meter i omkrets.

8. Styrken på auraen har mye å gjøre med hvordan de føler. Hvis de er lykkelige og fulle av liv, er auraen sterkere og lettere å se. Prøv å få dem å ha på seg høretelefoner og lytte til sin favorittmusikk. Dette vil hjelpe å fylle auraen med energi.

9. Prøv det på den frivillige utendørs. Forsikre deg om at solen er bak deg, og bruk skyer som bakgrunn.

NB: De grunnleggende aurafargene er følgende: Blå = Gul aura, Rød = Grønn aura, Grønn = Oransje aura, Gul = Bleik blå aura,

Oransje = Bleik grønn aura, Fiolett = Bleik gull aura, Indigo = Gull aura, Rosa = Spillende grønn. Disse fargene vil variere litt etter tone og nyanse på de fargene du bruker.

Sitert herfra http://home.no.net/heksebok/aura.htm
Antall ord: 1029
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristian 16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 23 Jun 2005 23:39
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Kristian 16 »

www.Rollteck.net meget bra side om aura :D
Antall ord: 8
Mvh. meg Kristian husk på dette lev hver dag som det skulle vert den siste!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1239
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

En bra måte å åpne det tredje øyet på er å tegne en svart sirkel på størrelse med en femkrone som farges helt sort på et hvitt A4 ark, stirr så lenge på sirkelen at du ser den med lukkede øyne. Etter litt trening skal du kunne se den hele tiden. Prøv å holde den i synsfeltet , da den flytter på seg.Krever tålmodighet.
Antall ord: 65
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

mannix skrev:En bra måte å åpne det tredje øyet på er å tegne en svart sirkel på størrelse med en femkrone som farges helt sort på et hvitt A4 ark, stirr så lenge på sirkelen at du ser den med lukkede øyne. Etter litt trening skal du kunne se den hele tiden. Prøv å holde den i synsfeltet , da den flytter på seg.Krever tålmodighet.
At bilder "brenner seg fast" i øyet har da ingenting med noe tredje øyne å gjøre. :)

Det er dette bildet et eksempel på.Bilde
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Må si meg enig med BA...
Dessuten er det en misforståelse at en må stirre for å se en aura. Dersom en stirrer ser en bare en falsk aura som skyldes tretthet. Skal en se aura er det best å bare se litt til siden for objektet og bevege blikket ofte slik at en ikke blir sliten.
Antall ord: 56
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nellik
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 05 Aug 2005 18:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nellik »

Dette var nyttig! Det er få fint at folk med erfaring og kunnskap om vil hjelpe andre med det samme :lol:
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links