Hei! Er det noen som har prøvd EVP? Jeg prøvde bare med et lydprogram på dataen. Tok opp en liten snutt og hørte på den etterpå. Og ble litt overasket for jeg syns jeg hørte masse viskende ord i bakgrunnen.. Og så fjernet jeg støyet og da kom det frem lyder og biter av setningene. Noen svake og andre sterkere. Det var litt vanskelig å høre med en gang. Men etter noen ganger så ble det tydligere hva de sa.. Men kan jo bare være at jeg inbiller meg det også da siden det var litt utydelig.
Hørte en mann som sa" Hakke peiling" Mye hosting.. Ei jente som sa " Fjorten..Oppgave åtte" En mann som sa "Takk for sist" En eldre dame som ropte noe og var litt hysterisk... Jeg er ikke....og hører du hva jeg sier? Og " tulling" En mann som sa.. " Kan jeg få være i fred? Takk!" Og en som sa.. Nå går vi på byen! Og så hørte jeg flere ganger noe som lignet på et navn.. Sakko..eller Zacko..
Og Help! og Fuck you!... det var litt ekkelt da.. og " går i skogen en tur" Det var mye mere også men husker ikke alt. Klarte å slette dem.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ EVP?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Apr 2009 13:00
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 16 ganger
Re: EVP?
Hei, og ja.
Høres ut som enten et ekstremt aktivt sted, eller et sted som ikke er særlig godt isolert i forhold til å høre lyder fra andre steder.
Hvis du bare tok opp en liten snutt, og fikk så mye aktivitet, så er det vel muligheter for å ta nye opptak og legge ut på nett. Kan godt hjelpe deg å analysere dem isåfall.
Høres ut som enten et ekstremt aktivt sted, eller et sted som ikke er særlig godt isolert i forhold til å høre lyder fra andre steder.
Hvis du bare tok opp en liten snutt, og fikk så mye aktivitet, så er det vel muligheter for å ta nye opptak og legge ut på nett. Kan godt hjelpe deg å analysere dem isåfall.
Antall ord: 66
NGH - Geir
www.ghosthunters.no
www.ghosthunters.no
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
La ut mitt klipp i denne linken:
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =1&t=20604
Har også lest, sett og lyttet på denne siden:
http://atransc.org/
Du må være sikker på at du ikke plukker opp radio/tv sendinger, andre forbipasserende, lyder fra tv og radioapparater osv.
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =1&t=20604
Har også lest, sett og lyttet på denne siden:
http://atransc.org/
Du må være sikker på at du ikke plukker opp radio/tv sendinger, andre forbipasserende, lyder fra tv og radioapparater osv.
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2008 21:04
- 16
- Kjønn (valgfri): Guttonge
- Lokalisering: alta
Hei, leste tilfeldigvis dette. Og da kom jeg på noen små videosnutter jeg tokk med mobilen min for ca 2 uker siden. Var ute på en plass hvor det var en tysk fangeleir for mange mange år siden. Skulle bare filme litt i området, hvordan det så ut osv. Er ikke så mye igjenn etter fangeleiren, bare litt piggtråd. Det skal være begravd mange mennesker i området, men kan hende de er fjernet. Det skal ifølge historier jeg har hørt, være et aktivt sted. Prøvde 1 uke senere og ta opp med en kassett opptaker, men det var for mye skurr til og kunne si om det var noen "paranormale" lyder på opptaket.Tomb skrev:Hei! Er det noen som har prøvd EVP? Jeg prøvde bare med et lydprogram på dataen. Tok opp en liten snutt og hørte på den etterpå. Og ble litt overasket for jeg syns jeg hørte masse viskende ord i bakgrunnen.. Og så fjernet jeg støyet og da kom det frem lyder og biter av setningene. Noen svake og andre sterkere. Det var litt vanskelig å høre med en gang. Men etter noen ganger så ble det tydligere hva de sa.. Men kan jo bare være at jeg inbiller meg det også da siden det var litt utydelig.
Hørte en mann som sa" Hakke peiling" Mye hosting.. Ei jente som sa " Fjorten..Oppgave åtte" En mann som sa "Takk for sist" En eldre dame som ropte noe og var litt hysterisk... Jeg er ikke....og hører du hva jeg sier? Og " tulling" En mann som sa.. " Kan jeg få være i fred? Takk!" Og en som sa.. Nå går vi på byen! Og så hørte jeg flere ganger noe som lignet på et navn.. Sakko..eller Zacko..
Og Help! og Fuck you!... det var litt ekkelt da.. og " går i skogen en tur" Det var mye mere også men husker ikke alt. Klarte å slette dem.
Har det sverre ikke mulighet til og analysere videosnuttene, for vet ikke hvordan det egjøres, eller om det i det hele tatt er mulig. Men lydene varer i maks 2 sek, og har et rart tonenivå. Merkelige lyder, som jeg ikke klarer og forklare. Paranormalt?. Jeg vet ikke, men hadde vært artig og fått analysert lydene. Klarer ikke å høre om det er stemmer eller noe annet.
Det var ikke mennesker der under opptaket, var kun meg som var ute i naturen for og sjekke ut hvodan det var i området.
Men hvis det var evp, så blir jeg å gjøre en større undersøkelse av området nå i høstferien.
Antall ord: 456
Stein hær ...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Apr 2009 13:00
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 16 ganger
Du kan jo legge ut klippene på nett, så skal hvertfall jeg ta en titt.
Om du ikke vil legge de ut for alle så kan du eventuelt sende meg en PM.
Om du ikke vil legge de ut for alle så kan du eventuelt sende meg en PM.
Antall ord: 32
NGH - Geir
www.ghosthunters.no
www.ghosthunters.no
Hide post links |