Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderUnderlig parfymelukt som kommer og går.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Purka
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Mar 2010 08:13
14
Kjønn (valgfri): Sugge

Underlig parfymelukt som kommer og går.

Innlegg av Purka »

har nylig flyttet inn i en ny leilighet. ( Leiligheten er ikke ny)
men det som er så merkelig, er at straks jeg er aldeles alene her, og er fullt opptatt med å jobbe ( Jeg skriver manus for teateret) , da kan jeg plutselig føle, og til tider høre nærvær rundt meg. ting faller ned fra hyller, uten noen naturlig forklaring. det skjer også daglig, at når jeg føler meg observert, kommer det plutselig en sterk parfymelukt fra midt i stua. ( Som en mann som har tatt på seg litt for mye av det. Lukten er en manneparfyme, og ikke en billig type heller. det lukter jo nydelig, men veldig sterkt til tider. dette varer omkring 5-10 minutter, så blir alt normalt igjen.
har egentlig aldri trodd på ånder med parfyme-behov, og det finnes heller ingen manne parfyme her i huset. Hva mener dere+ dette er jo helt sykt!
Antall ord: 154
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2010 16:01
14
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Re: Underlig parfymelukt som kommer og går.

Innlegg av FFlower »

Det er ikke en parfyme du kjenner igjen da? Som du kan huske fra en person eller noe? Er det ikke slik at noen gjenferd gir jo fra seg dufter som et tegn? Kanskje det er en som prøver å ta kontakt?

Hm.
Antall ord: 43
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purka
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Mar 2010 08:13
14
Kjønn (valgfri): Sugge

Innlegg av Purka »

jeg gjenkjenner duften jo....men kun fordi jeg er veldig flink med parfymer. men ingen jeg kjenner/har kjent bruker den parfymen. Det lukter obsession fra calvin Clein.
Antall ord: 28
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liisa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jan 2008 01:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Det lurer jeg på også

Innlegg av Liisa »

Sånn parfyme lukt hadde vi også når vi leide en del av en tomannsbolig. Bare at det var en dameparfyme. Jeg trodde det var mamma som hadde skifta parfyme og mamma trodde det var meg.

Merket det bare kun i stua da. Og den gangen vi merket det best var når vi hadde tatt inn juletreet og begynte og pynte det. Nei det var ikke juletreet som lukta, vi sjekka :lol:

Vi syntes egentlig det var litt koslig vi, akkurat som om hun kom fram for og bekrefte at hun var fornøyd med treet :mozilla_smile:
Antall ord: 99
"De gale har det godt!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Henriette86
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2010 20:34
14
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Mørkeskogen

Innlegg av Henriette86 »

Dette har jeg og moren min opplevd i barndomshjemmet mitt, vi satt og pratet om oldemor som bodde under oss, og hvor lenge siden hun ble borte og fortalte mange minner fra henne.. Hun var en tyrann i livet, og vi tok og pratet om teite ting som da hun ga mamma 50 øre for å kjøpe kær til meg, mens tanten min fikk 600 kr til å kjøpe klær til hennes barn...
etter en liten stund så kommer lukten av musk! noen som kansje husker den parfymen?
dette var den typen som hun brukte da hun levde, og lukten døde med henne for å si det sånn :lol:

Vi stoppet å prate ganske kjapt da ja :oops:
Antall ord: 118
Det er mer der ute enn vi tror..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Grevinne »

Spennende :mozilla_smile: Kan være noen som vil ha kontakt. Kanskje noen som har en tilknytning til leiligheten?
Antall ord: 19
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links