Jeg har også lest boka til Eric Pearl, og støtter vel han ift. at det ikke er nødvendig med masse ritualer før/etter. Jeg tenker jo at healingen (energien/varmen) kommer utenifra meg, at jeg bare er en kanal/et redskap for å lede healingen dit den skal. Ser ikke hvorfor jeg da skal tappe meg selv for energi, eller få i meg "negativ" energi fra den jeg holder på som jeg må rense vekk etterpå. Men det er nå min opplevelse og mening da :mozilla_smile:
Er også enig med deg Kiara i at man må huske på at det virker ulikt på ulike mennesker. Noen ganger opplever de jeg holder på at plagene blir helt borte, noen ganger får de lindret smerte, og noen ganger merker de ikke noe som helst. Mannen min kjenner f.eks ikke noe
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Varme hender eller tilfeldighet?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jul 2010 00:43
- 14
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Re: Varme hender eller tilfeldighet?
Sol skrev:Jeg har også lest boka til Eric Pearl, og støtter vel han ift. at det ikke er nødvendig med masse ritualer før/etter. Jeg tenker jo at healingen (energien/varmen) kommer utenifra meg, at jeg bare er en kanal/et redskap for å lede healingen dit den skal. Ser ikke hvorfor jeg da skal tappe meg selv for energi, eller få i meg "negativ" energi fra den jeg holder på som jeg må rense vekk etterpå. Men det er nå min opplevelse og mening da :mozilla_smile:
Er også enig med deg Kiara i at man må huske på at det virker ulikt på ulike mennesker. Noen ganger opplever de jeg holder på at plagene blir helt borte, noen ganger får de lindret smerte, og noen ganger merker de ikke noe som helst. Mannen min kjenner f.eks ikke noe
Noen kjenner det veldig raskt mens andre ingenting. Noen ganger kan de som ikke kjenner noe merke noe en av hundre ganger man prøver på de. Min samboer er slik, merker ikke noe men har selv ved øyesyn sett at mine evner funker på andre og at jeg er treffsikker innen bla dyrekommunikasjon. Det var kun en gang det ga full virkning på han etter at han hadde et par dager med kraftig ensidig hodepine. Hodepinen ble borte etter at jeg prøvde.
Antall ord: 229
Vær snille mot dyrene
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Det virker på snorking åsså! Hehe... Helt seriøst altså!
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
DET har jeg aldri fått til, men skulle svæææært gjerne ha lært hvordan...Kiara skrev:Det virker på snorking åsså! Hehe... Helt seriøst altså!
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Lilja.. Du gjør det samme som når du healer andre deler av kroppen.
Antall ord: 15
Hide post links |