Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNattevandring på nes kirkeruiner den 21.07.10

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
padda94
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Nov 2008 23:37
16

Nattevandring på nes kirkeruiner den 21.07.10

Innlegg av padda94 »

Jeg og tre andre var på natte vandring i natt den 21.07.10 fra Kl 23.35 den 20. til 00.35 den 21. Vi merket ingenting. Vi startet med å gå inn i kirken og rundt omkring inne borte ved alteret. Og tok bilder. og filmet. Men, det eneste jeg fikk på mine bilder var noen Orb lignende ting. men jeg vet ikke om det er på grunn av blitsen eller om det er av en annen grunn. Vi møtte andre folk der og hvis noen av dere her var der og opplevde noe så kan dere bare skrive det her. Jeg ble litt skuffet fordi jeg hadde store forventninger etter det jeg leste her. Og til slutt vil jeg bare spørre om noen vet om noe sted i Årnes/Odal området som er hjemsøkte og som vi kan besøke? Det hadde vært fint å vite.
Jeg kan laste opp bilder senere. og kanskje filmen hvis den er noe på den.
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Re: Nattevandring på nes kirkeruiner den 21.07.10

Innlegg av Ankh »

Har inntrykk av at slike turer gjøres på følgende måter:

1 -De som har evner, og vil sjekke hva de plukker opp
2 -De som ikke har evner, men som vil se "om noe skjer"
3 -De som er som meg og er mest fokusert på å forsøke å fange opp ting med videokamera, fotoapparat, lydopptaker, EMF målere, tempmålere osv osv.

Det virker mer som om dere var av typen 2, så kanskje ikke så rart om dere ikke opplevde noe?
En med evner kunne kanskje hatt en helt annen opplevelse der.
La også merke til tidpunktet dere var på, en halvtime før og etter 0000.
Normalt er det vel mest aktivitet i timen før og etter 0300.

Se forøvrig litt i denne tråden:

https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =1&t=20875
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meridian

Innlegg av Meridian »

Jeg har merket sterk energi rett ved ingangs porten før man går inn på selve plassen.
Og da du står forran ingangs porten bevegde jeg meg nær gjerde til høyre og merket også sterk energi videre bortover.Da man går igjennom porten og beveger seg mot kirken og går rundt veggene kunne jeg enkelte ganger kjenne det plutselig kom sterk energi slik at man får skikkelig gåsehud.Men det virker som energien forandrer seg for da jeg gjikk runden rundt kirke veggene en gang til så merket man det bedre fra høyere side en fra venstre.Jeg har aldri merket spessielt mye ved alteret eller inni kirken men mest ute og rundt veggene de 2 gangene jeg har vært oppå dær som var for 1-2 år siden.Man merker at energien er ikke på samme punkt eller sted hele tiden , det er på en måte som det forandrer seg,at den " vandrer " på en måte . Men jeg har tenkt og ta meg en tur dit ganske snart igjen siden jeg har blitt mere følsom og åpen en jeg var den gangen jeg var dær sist.Da jeg var der siste gangen med en venn av meg som ikke er troen på slike ting men nyskjerrig på dette så han en mørk skyggeaktig skikkelse som lynraskt passerte treet han sto vedsiden av.Han ble så redd at han ba oss reise , jeg så ingen ting av dette for jeg sto i en annen retning og filmet med cameraet hans som kan filme i mørket.Han hadde bilen så da måtte jeg også reise som skuffet meg veldig ellers hadde jeg kunne filmet og kjent mere på stedet.Han viste meg da vi kom inn i bilen at han hadde gåsehud på armene og var helt bleik i ansiktet.Så jeg tror ikke han bløffet meg siden han samtidig er en meget god venn. Men det var intressant ingen tvil om det.Vi var dær kl 3 på natten om jeg ikke husker helt feil, sent på høsten en gang.Man trenkte natt kikkert for og se noe i det hele tatt for det var helt bekk mørkt.
Antall ord: 381

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Babysu
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Feb 2011 18:23
13

Innlegg av Babysu »

Jeg har opplevd noe fra Nes Kirkeruiner en gang..

Først jeg kjente da jeg kom dit var at jeg ble passet på. Følte at det liksom hvilte en ro rundt meg og jeg så liksom en hvit dis rundt meg den kvelden. Om det er min avdøde onkel som var der og "passet" på meg eller om det bare var os vet jeg ikke, men det føltes ganske deilig. At det var noen der som passet på meg liksom.

Da vi skulle dra fikk vi problemer med å få opp døra på bilen og å starte den.

Og da vi var på vei tilbake til hovedveien stoppet vi litt på den gården som er rett før ruinene, og så mot det gamle store huset som ligger litt utenfor resten av gårdsplassen. Og der så jeg ei dame med sånn gammel lyestake som stod i vinduet og tittet ut på oss. Det var ingen av de andre som så henne, så jeg følte meg ganske dum som fortalte det. Men jeg vet hva jeg så!!!

Så at det er noe der er jeg sikker på hvertfall!!
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sces
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Mar 2011 16:21
13
Kjønn (valgfri): jente

Innlegg av Sces »

jeg har selv vært der og det jeg opplevde var at lommelyktene blinket innimellom... ( som ved dårlig batteri) men lommelyktene var helt nye ;)

vi hørte rare lyder inne i kirken.. nesten som en slags summing, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

jeg så også en dame der som bare " fløy " forbi.. men ingen andre så henne. :P jeg anbefaler egentlig og ikke oppsøke sånne ting.. selvom jeg har gjort det selv.. men det skjer ikke igjen :P
Antall ord: 83
Alt skjer for en grund, ingen ting er tilfeldig. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links