Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderIkke borte?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
anneba
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jul 2010 01:16
14

Ikke borte?

Innlegg av anneba »

Hei! :mozilla_laughing: Jeg bor i et gammelt hus, og her spøkte det før ei synsk dame fjernet åndene. Før kunne man merke nærværet av usynlige personer når man gikk gjennom en gang i 2. etasje, det var dunking i vegger både om dagen og natten, og enkelte ganger kunne man høre tunge skritt når man var alene hjemme... Nå er det heldigvis slutt på alt det der! :mozilla_tongue: Men jeg er ikke så sikker lenger :mozilla_undecided:

For omtrent en uke siden skulle mamma sette inn nye blekkpatroner inn i skriveren. Hun la dem fra seg oppå skriveren, for hun skulle bare ned i 1. etasjen en tur. Da hun kom opp igjen lå dem ikke der lenger... Hun begynte å lete rundt omkring i rommet, men hun klarte ikke å finne dem igjen, og til slutt ga hun opp. Men da hun senere den dagen kom inn i rommet, så fant hun dem på et sted som hun visste at hun hadde lett... Rart! :-k

Vi andre var ute og jobbet, så det er litt vanskelig å forklare... Noen som mener noe om dette?
Antall ord: 188

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Ikke borte?

Innlegg av GJEST »

Jeg tror at i de fleste slike tilfeller, er det oss selv som forlegger ting, uten at vi tenker. At vi kobler helt ut, og så roter ting bort for oss selv.

Jeg HAR derimot opplevd en episode selv, der en ting IKKE lå der den etterpå lå. og det visste jeg med sikkerhet. Det var en skikkelig rar opplevelse, men dette er et nytt hus, her har aldri spøkt, og jeg opplevde aldri noe rart hverken før eller etter, såe, ...
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
diego
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Jul 2010 03:53
14
Kjønn (valgfri): guteslamp

Re: Ikke borte?

Innlegg av diego »

i og med at dere har opplevd slike ting før;p ville jeg nok tro at dere bare innbiler dere ting.. når man har sett og vet er det fort gjort og dra ånder osv inn i bilde litt for fort
Antall ord: 43
kunskap er makt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links