Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderPrøve nye ting

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Chi Power
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jul 2010 02:33
14
Kjønn (valgfri): Man

Prøve nye ting

Innlegg av Chi Power »

Jeg har veldig lyst og prøve noe paranormalt,,, men hva kan jeg gjøre,, det jeg mener hva er tillat før det går over grensen,,,,
Hører folk har sett ånder og slikk her,, jeg har hat noen paranormale hendelser ,,, men ikke hat en paranormal hendelse der jeg prater med en ånd eller ser en,, er det farlig ? hvordan få Kontakt ? osv.

Og mens jeg først skriver lurer jeg på en ting ,, Jeg har hat enn sånn extrem piping i begge ørene mine kommer 7-15 ganger dagli,,, har vært hos doktor ,,hører godt og ører fine, Hva er dene itense pip summingen i øre hvet noen?
Går som dette PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP Hele tiden
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Re: Prøve nye ting

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Hva er dene itense pip summingen i øre hvet noen?
Nevnte Doktor'n noe om øresus?
Antall ord: 16
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Chi Power
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jul 2010 02:33
14
Kjønn (valgfri): Man

Innlegg av Chi Power »

Nei nevnte det ikke,,, han sa alt var i orden
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Jeg tror ikke alltid det er lett å oppdage det som kalles tinnitus.
Det kan være det som plager deg, men jeg skal ikke leke doktor. Bare ta det som den tanken det er.

Nyere forskning viser (med gode resultater) at tinnitus kan helbredes ved hjelp av lydbånd som er spilt inn som inneholder lyder med genererte hjernebølger. Jeg vet ikke så mye om dette, men har sett noen intervjuer om det med folk som har vært plaget med tinnitus. Noen hører pipelyder slik som du, andre hører nærmest støvsugerlyder. Det kan visst være så mangt, men felles er at det er veldig ubehagelig. Jeg har en kompis som sier han har tinnitus, og han er ofte plagd med det.

Selv har jeg noe som kommer og går litt selv. En liten tendens, men jeg håper og tror ikke det er tinnitus. Og jeg tror ikke du heller trenger å bekymre deg for det hvis det kommer og går, for jeg tror tinnitus er mer vedvarende og knapt forsvinner i det hele tatt. Konstant øresus.
Antall ord: 185
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Mai 2005 07:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thyrin »

Chi Power skrev:Jeg har veldig lyst og prøve noe paranormalt,,, men hva kan jeg gjøre,, det jeg mener hva er tillat før det går over grensen,,,,
Hører folk har sett ånder og slikk her,, jeg har hat noen paranormale hendelser ,,, men ikke hat en paranormal hendelse der jeg prater med en ånd eller ser en,, er det farlig ? hvordan få Kontakt ? osv.

Og mens jeg først skriver lurer jeg på en ting ,, Jeg har hat enn sånn extrem piping i begge ørene mine kommer 7-15 ganger dagli,,, har vært hos doktor ,,hører godt og ører fine, Hva er dene itense pip summingen i øre hvet noen?
Går som dette PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP Hele tiden
Skjønner ikke helt hva du mener med "prøve noe paranormalt", men om du mener aktiviteter for å fremprovosere paranormale hendelser så synes jeg du skal la være. Rett og slett.
Man bør være veldig trygg på seg selv om man skal holde på med slikt - og ut i fra innlegget ditt får jeg ikke helt det inntrykket av deg. Jeg kan jo såklart ta feil.
Men til syvende og sist vil man stort sett ende med å bare skremme seg selv uten å faktisk oppleve noe paranormalt whatsoever......
Det såkalt paranormale har en tendens til å dukke opp når det "selv vil" :mozilla_wink:

Forøvrig støtter jeg de andre her i at du kanskje burde fått utredet ørene dine bedre.
Antall ord: 252
Think evil thoughts ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rammstein
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2010 19:04
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kragerø

Innlegg av Rammstein »

hvis du er så opptat av dette har jeg noen tips,,
1, skap deg kunnskap først
2, Sjekk ut noen kurs, Healing reki,, sjamanisme Osv,, hvis det er noe sånt du er ute etter
3, sjekk kuragenten der har de alt av paranormale kurs try it :D
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rammstein
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2010 19:04