Dette er ikke den mest spennende og skumle historien, men tenkte jeg kunne nevne den likevel:)
Min venninne sier hun alltid har følt en litt uhyggelig atmosfære i huset sitt, særlig når hun sitter alene nede. Vi var en vennegjeng på fire tilsammen en dag forrige uke da vi satt i sofaen hennes of så på TV. Jeg satt helt ytterst til høyre. Plutselig er det som om det står noen og blåser i øret mitt, og lufta ved siden av meg blir svært kald. Det er ikke som en vinn, men som om det virkelig står noen til høyre for meg og lager en blåselyd mot øret mitt, og det kommer kald luft mot meg. Noen tanker der ute?
Har ikke nevnt noe til venninna mi, ettersom hun er veldig lett å skremme, men en kompis av meg sa det at det mest sannsynlig er "noen som liker meg" som blåste i øret mitt xD
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Blåste i øret?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Re: Blåste i øret?
Kan ikke hjelpe deg med teorier, men det med kald luft minte meg om denne tråden som er i diskusjon på en annen del av forumet:
http://paranormal.no/forum/phpbb3/viewt ... 16&t=21376
Kanskje blir du klokere av å lese i den? :mozilla_smile:
http://paranormal.no/forum/phpbb3/viewt ... 16&t=21376
Kanskje blir du klokere av å lese i den? :mozilla_smile:
Antall ord: 46
☮
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Jeg tror det kan være noen som ønsker din oppmerksomhet og muligens ønsker snakke med deg.Pink_heaven skrev:Dette er ikke den mest spennende og skumle historien, men tenkte jeg kunne nevne den likevel:)
Min venninne sier hun alltid har følt en litt uhyggelig atmosfære i huset sitt, særlig når hun sitter alene nede. Vi var en vennegjeng på fire tilsammen en dag forrige uke da vi satt i sofaen hennes of så på TV. Jeg satt helt ytterst til høyre. Plutselig er det som om det står noen og blåser i øret mitt, og lufta ved siden av meg blir svært kald. Det er ikke som en vinn, men som om det virkelig står noen til høyre for meg og lager en blåselyd mot øret mitt, og det kommer kald luft mot meg. Noen tanker der ute?
Har ikke nevnt noe til venninna mi, ettersom hun er veldig lett å skremme, men en kompis av meg sa det at det mest sannsynlig er "noen som liker meg" som blåste i øret mitt xD
Jeg tror det ikke har noe med at man ikke liker deg og gjøre. Kanskje det er noen i familien ?
Hvem vet , det er ofte det kommer familie medlemmer på besøk til oss som fortsatt lever hær på jorden og vil ta en prat og da de ikke kan snakke med munnen slik vi mennesker hører dem gjør at de lett kan bli misforstått siden de må kontakte oss på en litt annen måte en det du og jeg er vant til.Men du behøver ikke frykte for de vil deg ikke vondt.Etter våre kjære går bort og fortlater vår jord elsker de oss like mye som de gjorde som mennesker.Kjerligheten blir aldri borte uansett hvor vi befinner oss. :mozilla_smile:
Antall ord: 322
Hide post links |
Takk for svar:)
Familiemedlemmer kan der være. Eller kanskje en hjelper? Men uansett synes jeg det var litt merkelig at det hendte da jeg var på besøk til ei venninne, og ikke hjemme, om det er noen som har forbindelse til meg.
Familiemedlemmer kan der være. Eller kanskje en hjelper? Men uansett synes jeg det var litt merkelig at det hendte da jeg var på besøk til ei venninne, og ikke hjemme, om det er noen som har forbindelse til meg.
Antall ord: 44
Hide post links |
Pink_heaven skrev:Takk for svar:)
Jeg synes ikke det er noe merkelig med det. Min bestefar kommer stadig på besøk han
og følger med på hva jeg driver med.Det er ikke noe regel som sier at du må være hjemme for at det
skal være et familie medlem som tar kontakt. Min avdøde bestefar har nesten vær gang jeg gått på
enten healing kurs eller mediums kurs alltid dukket opp eller " kommet på besøk " for da virker han
mere nyskjerrig en vanelig i den settingen.Men etter det du skriver skal jeg ikke utelukke at det også kan være en Guide som ønsker din oppmerksomhet. :mozilla_smile:
Sist redigert av Meridian på 30 Mai 2010 17:42, redigert 5 ganger totalt. Antall ord: 159
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Sep 2008 23:00
- 16
- Har takket: 2 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
Asbjørn kom med en god teori på dette da jeg fortalte han om noe lignende
Asbjørn skrev:Da ånden er i en annen dimensjon enn hva vi mennesker er, er også tidsaspektet annerledes... de har etter vår målestokk "ikke tid" - slik vi kjenner den.
Derfor vil og ånden måtte tilpasse seg vårt tidsforløp for å kunne kommunisere.
I åndeverdenen kan en ånd forflytte seg herfra til månen og tilbake på samme tid som det tar for oss å lese dette... og likevel ha tid til å lese hele london biblotekets komplette samlinger på veien...
Bildene ble derfor vist deg altfor fort, og det som eventuelt ble sagt, kom også så fort at det høres ut som et sus istedet for snakk.
derav blafring og "sus" ( sus er høyfrekvente svigninger ).
Antall ord: 136
There he goes. One of God's own prototypes. Too weird to live and too rare to die.
Hide post links |