Drømmer, NDO & ut av kroppenNormalt med kattunger i magen?! : )

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Mumin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Apr 2010 21:29
14

Normalt med kattunger i magen?! : )

Innlegg av Mumin »

Hei!
Jeg lurer veldig på noen drømmer som jeg har hatt... For 4 år siden så fødte jeg en gutt fem uker før termin - som var helt frisk. Jeg husker en drøm jeg hadde rett etter at jeg ble gravid og det var at en grå kattunge kom ut fra magen som ikke var helt klar - jeg stoppet den inn i magen igjen.....(det går fint i drømmer..... ;) . Har tenkt masse på dette - kan det virkelig være sånn at kroppen allerede i starten på graviditeten visst at jeg skulle føde for tidlig?

Jeg er nå gravid igjen :) Jeg er nå i uke 36. I starten av graviditeten så drømte jeg en lignende drøm igjen....men nå var det en hvit/rød kattunge som kom ut fra magen...jeg tenkte da i drømmen at - jaha skal du også komme for tidlig - må bare stoppe deg tilbake litt til.

Jeg har nå i dette svangerskapet vært veldig bevisst på å lytte til kroppen min å ta det med ro for å ikke fremskynde en fødsel.

Men jeg lurer på om dette er vanlige drømmer og betyr fargen på kattungen noe - er litt redd at fargen betyr at barnet ikke har det helt bra- og tror dere at jeg kommer til å føde for tidlig igjen?

Lengter veldig etter å treffe barnet men kan gjerne vente noen uker til! : )
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Re: Normalt med kattunger i magen?! : )

Innlegg av Diablesse »

-
Sist redigert av Diablesse på 27 Mai 2010 22:39, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Det er noen som hevder at når en kvinne er svanger, skjerpes alle sanser, dette gjelder både kroppslige og psykisk/mentalt. Jeg tror det kan være ganske vanlig¨å ha en del "merkelige" drømmer. Mulig du har fått et forvarsel om for tidlig nedkomst...hvem vet? Selv drømte jeg veldig aktivt under mine svangerskap(har tre barn). Bl. annet husker jeg spesielt godt en drøm der jeg var på barselsavdelingen på sykehuset. I denne drømmen drømte jeg at barnet i magen var ca 7 kg og veldig stor. Jeg raste rundt i korridorene og tryglet både leger og jordmødre om å få ta keisersnitt, men de avviste meg og mente jeg skulle føde på vanlig måte. Jeg våknet av ren og skjær panikk og det tok litt tid før jeg forsto at det var en drøm...men i virkligheten var selvsagt ikke mitt barn mer enn normal størrelse da det ble født. Likevel, denne drømmen og flere av drømmene jeg hadde mens jeg gikk svanger, førte til at jeg rett og slett ble nervøs for å nedkomme. Var redd for at det skulle bli en hard fødsel(noe det også ble). Babyen var dessuten veldig aktiv i magen!
At nedkomsten ble tøff, har jeg i ettertid tenkt at jeg selv muligens hadde litt skyld i, for på slutten av svangerskapet gikk jeg og "problematiserte" nedkomsten i mine tanker. Tror kanskje fødselen ble påvirket av disse tankene og følelsene jeg hadde rundt det..Dessuten var jeg nesten en slags førstegangsfødende igjen i følge legene og jordmoren.
Antall ord: 283

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Nov 2007 20:48
17
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

Innlegg av Chimera »

Mumin skrev:Hei!
Jeg lurer veldig på noen drømmer som jeg har hatt... For 4 år siden så fødte jeg en gutt fem uker før termin - som var helt frisk. Jeg husker en drøm jeg hadde rett etter at jeg ble gravid og det var at en grå kattunge kom ut fra magen som ikke var helt klar - jeg stoppet den inn i magen igjen.....(det går fint i drømmer..... ;) . Har tenkt masse på dette - kan det virkelig være sånn at kroppen allerede i starten på graviditeten visst at jeg skulle føde for tidlig?

Jeg er nå gravid igjen :) Jeg er nå i uke 36. I starten av graviditeten så drømte jeg en lignende drøm igjen....men nå var det en hvit/rød kattunge som kom ut fra magen...jeg tenkte da i drømmen at - jaha skal du også komme for tidlig - må bare stoppe deg tilbake litt til.

Jeg har nå i dette svangerskapet vært veldig bevisst på å lytte til kroppen min å ta det med ro for å ikke fremskynde en fødsel.

Men jeg lurer på om dette er vanlige drømmer og betyr fargen på kattungen noe - er litt redd at fargen betyr at barnet ikke har det helt bra- og tror dere at jeg kommer til å føde for tidlig igjen?

Lengter veldig etter å treffe barnet men kan gjerne vente noen uker til! : )
Du skal ikke se bort fra at fargene denne gang indikerer at det blir ei jente nå. :)
Antall ord: 257

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Innlegg av Kiara »

Klart drømmer kan være et varsel på noe! Enten noe som skjer, eller man underbevisst er redd for.. Men det vet vi jo ikke før vi får en evnt. bekreftelse på om det skjedde. Og selvsagt er det noen som opplever at de er sanndrømte.

Jeg tror ikke jeg drømte noe spesielt aktivt når jeg var gravid. Men jeg var ganske redd for fødselen og kunne vel helst tenkt meg keisersnitt... men så drømte jeg at jeg var på føden, klar for å føde,, men plutselig våknet jeg opp fra keisersnitt! Ååå, jett om jeg følte meg snytt!!! Fra da visste jeg at fødselen ville jeg være med på! Den ble så tøff, at jeg sa ALDRI mer.. Og slik har det blitt! Men det er ikke nå historie for her... :lol:
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GJEST

Innlegg av GJEST »

Det pussige her er at jeg ved tidlig graviditet, eller, dvs, ved eggløsning og befruktning (har to barn), har drømt om kattunger! masse kattunger! ikke I magen, men rundt om kring, liksom.

JEG tolket det som kattungene var et symbol på fruktbarhet, nytt liv. Uten betydning om hvilken farge de har eller om de var ved meg, eller i magen, som hos deg.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Mumin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Apr 2010 21:29
14

Innlegg av Mumin »

Tusen takk for alle tanker dere har rundt dette med kattunger og fødsel ;) Jeg må bare fortelle at i natt drømde jeg igjen om en kattunge og denne gangen så klettret den nedover og så helt ferdig ut. Tenkte ikke så mye på det når jeg stod opp - det var først nå som jeg kom å tenke på drømmen igjen når jeg innså at jeg i dag går inn uke 37 - det vil si den uken man sier at barnet er ferdigutviklet....lurer på om den er på vei å "klettre" nedover og skal komme ut snart :D

Jeg vil fortsatt gjerne høre hva dere har for tanker om dette med kattunger, graviditet og fødsel. Kan kroppen virkelig fortelle meg slike ting gjennom drømmene??

Jeg hør av meg hvordan det går ;)

Mumin mamman
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

30cm
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 09 Sep 2009 22:35
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av 30cm »

Er lettere å klemme ut ett par kattunger vaffal
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links