Ja over skriften sier alt, men noen som kommer med noen forslag? skulle gjerne fådt et par ord med noen på andre siden. men har ikke peiling på hvordan..! å jeg tror ikke helt på medium å sånnt..
jeg vil finne ut selv
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hvordan få kontak med en død, uten!medium å bruk av PENGER?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2006 21:20
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Hvordan få kontak med en død, uten!medium å bruk av PENGER?
Antall ord: 43
Det du ikke vil vite, kan du unngå.
Det du ikke vet har du ikke vondt av.
Det du vil vite, kan bli noe du vet.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2005 16:45
- 19
- Lokalisering: somewhere over the rainbow
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Hvordan få kontak med en død, uten!medium å bruk av PENGER?
meditasjon evt...
Antall ord: 2
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2006 21:20
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
men da blir jo kontaken som en "fantasi" vil ha noe litt sterkere å direkte
Antall ord: 14
Det du ikke vil vite, kan du unngå.
Hide post links |
For min del så har jeg besøkt ulike messer, vært på foredrag osv og fått readinger og lignende der.
Er vanskelig å vite hvem du bør bruke, jeg har vært mest fornøyd med Phil Philips, Colin fry og Param Arjun Olsen, alle de tre har truffet særdeles bra.
Har sikkert møtt 20 som bare har pratet tull.
Det er sikkert noen her på forumet som kan hjelpe deg også.
Penger er et ømt spørsmål for mange, ser ikke nødvendigvis på det som kun negativt.
Driver man med det på heltid har man huslån og trenger mat og klær som alle andre så om de tar en liten sum så er det greit for min del så lenge de gjør jobben.
Phil Philips vet jeg av erfaring ikke tar betalt hvis han ikke får kontakt.
Å prøve selv er ikke noe jeg anbefaler med mindre man vet hva man gjør.
Er vanskelig å vite hvem du bør bruke, jeg har vært mest fornøyd med Phil Philips, Colin fry og Param Arjun Olsen, alle de tre har truffet særdeles bra.
Har sikkert møtt 20 som bare har pratet tull.
Det er sikkert noen her på forumet som kan hjelpe deg også.
Penger er et ømt spørsmål for mange, ser ikke nødvendigvis på det som kun negativt.
Driver man med det på heltid har man huslån og trenger mat og klær som alle andre så om de tar en liten sum så er det greit for min del så lenge de gjør jobben.
Phil Philips vet jeg av erfaring ikke tar betalt hvis han ikke får kontakt.
Å prøve selv er ikke noe jeg anbefaler med mindre man vet hva man gjør.
Antall ord: 164
Hide post links |
Dine avdøde slektinger eller venner som står deg nær er alltid på en eller annen måte med deg slik jeg ser og føler på det da det gjelder oss alle og mitt råd vil være og tenke på den du ønsker snakke med på den andre siden og se henne eller han for deg og be om og få en drøm av dem dær di snakker med deg.Hvis du har en sterk intuisjon om det vedkommende du vil snakke med så tror jeg at du kan få en drøm der dette vedkommende vil gi deg en drøm og snakke med deg.
At man ser denne personen man er glad i forran seg i sine tanker og at man ber om og få snakke med vedkommende i en drøm kan hjelpe, for de som er nær oss fanger opp våre tanker.Denne
formen vil være det jeg tror kan være nærmeste mulighet for og få kontakt om man ikke
har åpnet seg for mediumskap.
At man ser denne personen man er glad i forran seg i sine tanker og at man ber om og få snakke med vedkommende i en drøm kan hjelpe, for de som er nær oss fanger opp våre tanker.Denne
formen vil være det jeg tror kan være nærmeste mulighet for og få kontakt om man ikke
har åpnet seg for mediumskap.
Antall ord: 181
Hide post links |