Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHJELP ASAP ZULU!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: HJELP ASAP ZULU!!!

Innlegg av Moonstone »

Alt dette med lys vs mørke, ondskap vs godhet betyr ingenting i det hele.
Det er bare menneskeskapte konsepter, basert på eldgammel manglende menneskelig innsikt.
Ting, handlinger, situasjoner, er ikke enten hit eller dit, de bare ER. Det er hva de er i ren essens, fra Universets side. Hva, hvor, når, ting er, er sett fra menneskers perspektiv, og blir dømt og tolket etter verdisystemer og verdensbildet i bevisstheten til enkeltindividet.

Hvorfor krangle om dette?
Så lenge det som blir gjort, faktisk fungerer?
Trossystemet og de personlige overbevisningene mediumet har, har nok ingen reell betydning.
Også vil jeg tilføye at selvom et rituale fungerer, så er ikke det det samme som å si at trossystemet mediet har, faktisk ER reellt av den grunn.
Da er det isåfall like mange sannheter som det finnes medier, for verdensbildene/trossystemet varierer ganske mye.
Antall ord: 144
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Dagros

Innlegg av Dagros »

paranormalspirit skrev:Be til Erkeengelen Michael Jackson, han er veldig grei til det be han om og rense ut alt som ikke skal være der.
:badgrin:
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
boondock
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jan 2006 18:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansand

Innlegg av boondock »

Bare en meget sen oppdatering. Ting ble rolige, og det er et helt annet hus enn det var da jeg først kom opp, og folkene som bor der er uthvilte og glade. Ekteskapet ble bedre og de er meget fornøyde. Nå er de bare å ta fatt på nye oppdrag, for etter dette har de anbefalt teamet mitt til andre som og trenger hjelp, og da hjelper man der man kan. Takk for alle gode råd, men en kommentar til den som foreslo mørke mot mørke. Det ville jeg vært forsiktig med i fremtiden. Man slukker ikke bål med bensin. Lyset er sterkere enn mørket.
Antall ord: 112
Simul justus et peccator;P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Det var godt og høre, så fint at ting ordner seg for alle.
Kan ikke si noe annet en at dere har gjort en bar jobb og jeg håper dere forsetter med det i tiden frem over også.
Sak være enig med deg at lyses krefter er sterkere enn mørkes krefter når alt kommer til alt.
Antall ord: 61
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Innlegg av Ankh »

Fint at dere fikk orden på det.
Generelt så bør man vel ikke forsøke seg på slike ting med mindre man vet hva man gjør og er forberedt på hva som kan skje.
Lyse og mørke energier, eller høy og lavfrekvente energier som noen sier, er i seg selv en interressant diskusjon.
Jeg hadde en tråd på dette her:

https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =1&t=21294

Hva som man regner som lyse og mørke energier er vel egentlig avhengig av hvor man selv står.
Mørke energier er vel ikke nødvendigvis det samme som onde energier, men det går vel mer på mulighetene til hva man kan gjøre med dem.
En kniv er ikke ond i seg selv, men kan brukes til onde ting.

Har også diskutert det med energier:

https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =1&t=21267

Det hadde vært interressant å vite om bygget lå ved/oppå en eller annen form for energikilde (infralyd fra tuneller, elektromagnetiske felt fra høyspentlinjer, mobilmaster, rennende vann ved eller under huset osv.
I motsatt fall snakker vi vel om at man kan prege omgivelsene, en interessant tanke når man krangler om hvem som skal ta vaska.

Du sa heller ikke noe om dere hadde forsøkt å fange opp noen av fenomenene.
Antar så energirike bygg bør være et eldorado for å fange opp EVP, orber, måle temp drop, måle forandringer i EMF, sette opp videokamera/foto apparat osv.
Kanskje det er en dårlig ide å fange opp negative energier??
Antall ord: 268

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links