Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKikka på et hus, kort fortalt :)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Gjest

Kikka på et hus, kort fortalt :)

Innlegg av Gjest »

Heisann!

Ville bare fortelle om et hus jeg så på på en visning. Jeg og min mor dro å så på huset, mest for morro skyld. Veldig gammelt hus, ingen vet helt sikkert når det ble bygget, men rundt 1900-tallet. Faren til han som eide huset var nazist, og hadde mange møter i dette huset, så det er et hus som bygger på mye historie, som også er kjempe interessant, synes jeg da :) Sønnen som da eide huset er død, og dattera hans selger nå huset. Nydelig tomt!! Dette var en helt underlig følelse må jeg si! Det å være ute på gårdsplassen. Veldig usjenert, og man fikk virkelig helt ro, og kunne bare slappe av!

Men inne i huset, der var det ikke godt, samtidig som det var spennende såklart, men det var så stor forskjell fra å være ute, og det å være inne i dette huset. Ble kvalm, fikk dundrende hodepine og det var en veldig tung atmosfære rett og slett. Bare hadde så lyst å skrive det ned, da jeg synes det var en fin opplevelse alt i alt :)
Antall ord: 190

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Re: Kikka på et hus, kort fortalt :)

Innlegg av Ankh »

Mange gamle hus har energi, mange anbefaler å rense hus man skal kjøpe uansett om det er hjemsøkt eller ei for å "nullstille det".
mr lee på forumet her driver bl.a med slike ting.
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links