Tro og tro. Det er bare slik det er. Men dette er ikke den eneste funksjonen Federasjonen har, det er som et "Nato". Flere sivilisasjoner fra forskjellige planeter har alliert seg for å vokte slike som oss på Jorden, både mot vår egen dumskap og mot andre utenomjordiske vesener med hensikter som strider imot kosmiske lover.Moonstone skrev:Har skrevet inlegg om emnet her:jeg har ikke hørt om Ashtar/Galactic federation of light-scenario, kunne du utdypet det litt?
viewtopic.php?f=118&t=19439
Det er en New Age tro at en del opplyste Alien-grupper samarbeider med "høyere makter" om å rydde opp på planeter ved å stimulere åndelig oppvåkning på beboerne, slik at de ikke ødelegger seg selv og planeten de bor på, og få oss inn i en høyere bevissthet og frekvensplan.
Mange tror dette skjer i forbindelse med 2012..
Jeg og noen venner hadde kontakt med den Galaktiske federasjonen i 2005, det ble kanalisert ifra dem, og satt opp en portal. Vi ble full av en sterk energi som vi ikke hadde kjent tidligere. 3 av dem som var der begynte å kanalisere for første gang. Det var de høyfrekvente energiene som åpnet opp for det. Vi fikk beskjed om å gå ut og se på himmelen, for de hadde "en overraskelse" til oss. Da så vi en lys og helt rett stripe som gikk fra nord til sør. Det var ikke en flystripe. Vi tok bilder av den. På mitt kamera viste ingenting. Men på venninna mi sine bilder kunne vi se noe....etter at de ble lagt inn på PC'n, og lysstyrken ble skrudd opp.
Det er en flåte med skip fra Orion.
Tenker det er på sin plass å legge dem ut nå, etter så mange år. Litt egoistisk å la være.
Jeg har flere, men her ser man tydeligst front og vingepartiet.