Universet & dets hemmeligheter2012 er feil det er faktisk mellom 2010 og 2011

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

kimimo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Apr 2010 01:18
14

Re: 2012 er feil det er faktisk mellom 2010 og 2011

Innlegg av kimimo »

Vermilion Oriol skrev:
NightHawk skrev:
Vermilion Oriol skrev:

Da er jeg officially screwed! :shock: Hadde nå tenkt å få meg en utdannelse først..før jeg går under :(
Ta den utdannelsen du ;) .
Skal jeg bare gjøre det ja? :lol: Kan ikke forestille meg (dersom de finnes) de som muligens har eller kommer til å melde seg ut av samfunnet pga at de skal gjemme seg under en sten gjennom den såkalte dommedagen, hvilket ansiktsuttrykk de kommer til å få når de innser at de da har kastet vekk livet sitt fordi man har hørt på tullprat fra tullinger slik som han over :roll: :lol:
hvorfor er det tull da ?
å inse at det er vårt feil det med jordkjelv osv.
det er ikke nokke galt av å tenke litt framover synes jeg pogrunn av VÅR feil så kommer vi ha konsekvenser ja, men går ikke rundt å tenker på det helle tiden.
om vi likker det eller ikke så vil det kje, når er jo spørsmålet.
mange folk har død pogrunn vi ikke vet kordan vi skal passe på jorden og mer vil det være.
jeg synes det er skummelt å vite det vi ikke vet.
ting vil forandre seg helle tiden og vi må bare bli vant til det.
og uanset bare fordi det står på maya kalanderen at det skal kje så trenger ikke dette være sant, som sagt det er en urgamel profesi som de trode på.
skal vi tro de samme som de da ??
om nokke kjer så er vi nøtt å være sterke og gå framover i livet.
Antall ord: 269

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Når jeg nevnte tull og tulling så mente jeg ikke deg.
Hva som skjer i dag og om det er vår feil eller ei...det er en sak, men å sitte på et forum og skrike død og fordervelse dag inn og dag ut..fordi man tydeligvis har mistet kontakt med virkeligheten ettersom at man ikke har åpnet sitt sinn en gang til det noen av de andre har prøvd å fortelle en...vel det synes jeg blir for mye tull.

Som det har blitt nevnt tidligere; det finnes bombesikkert en del yngre lesere på para som har helt sikkert fått med seg hva som skrives her inne. Bl.a. denne tråden! Jeg synes det begynner å ta litt av. Helt seriøst, om dere virkelig tror at jorden kommer til å gå under..så foreslår jeg at dere tar den talen deres med dere og heller bruker energi på å springe rundt i gatene heller. Hvor er logikken? Dere sitter på et j**la forum for svarte! Hva får dere ut av det egentlig? Jeg skjønner ikke helt hva som er målet? Nå sier jeg ikke at jeg er på den siden av gjerdet, men hvis jeg trodde religiøst mye på at jorden skulle gå under...så ville jeg nok ikke ha sittet her i håp om å advare et par hundre lesere som er innom her og der fremfor resten av samfunnet. Ergo kan jeg konkludere med at man ikke kan tas seriøst og at en kan fint kalle det for BS!
Antall ord: 261

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kimimo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Apr 2010 01:18
14

Innlegg av kimimo »

Vermilion Oriol skrev:Når jeg nevnte tull og tulling så mente jeg ikke deg.
Hva som skjer i dag og om det er vår feil eller ei...det er en sak, men å sitte på et forum og skrike død og fordervelse dag inn og dag ut..fordi man tydeligvis har mistet kontakt med virkeligheten ettersom at man ikke har åpnet sitt sinn en gang til det noen av de andre har prøvd å fortelle en...vel det synes jeg blir for mye tull.

Som det har blitt nevnt tidligere; det finnes bombesikkert en del yngre lesere på para som har helt sikkert fått med seg hva som skrives her inne. Bl.a. denne tråden! Jeg synes det begynner å ta litt av. Helt seriøst, om dere virkelig tror at jorden kommer til å gå under..så foreslår jeg at dere tar den talen deres med dere og heller bruker energi på å springe rundt i gatene heller. Hvor er logikken? Dere sitter på et j**la forum for svarte! Hva får dere ut av det egentlig? Jeg skjønner ikke helt hva som er målet? Nå sier jeg ikke at jeg er på den siden av gjerdet, men hvis jeg trodde religiøst mye på at jorden skulle gå under...så ville jeg nok ikke ha sittet her i håp om å advare et par hundre lesere som er innom her og der fremfor resten av samfunnet. Ergo kan jeg konkludere med at man ikke kan tas seriøst og at en kan fint kalle det for BS!
det er sant det du skriver heheh.
det er faktis utrolig mange som tror det er jorden undergang jeg synes kjøl det er laterlig hihi.
men om folk er så dum og trur det så før de det liksom. får jeg trur ikke på det det. jeg skriver liskom er fårst og fremst det jeg har lest eller undersøkt på nette osv.
det der med 2012 foreksempel alle tror at vi skal dø osv men jeg tor det er ikke son vi må liksom leve live framover og ikke tenke på nokke sont, da ødeleger du bare før seg kjøll liksom.
men fremst av alt hatter jeg at de begynner å snakke om en tema og de vet ikke kjøll ka de dreier seg om.
selv jeg har lest det som står på maya kalanderen og derfor har jeg liksom sagt til mange tro meg mange folk på denne nett siden at det er ikke jorden undergang.
og at vis de har også lest notredamus så kansje de hadde hat en anen perspektiv vis du kjønnner.
jeg tar ting som jeg har liksom lest ikke bare av det reine luften.
men men alle trenger ikke å tro på meg heller.
men dette trenger heller ikke bety at jeg har rett i det heller.
sorry vis jeg har litt skrive feil.
Antall ord: 492

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Ja det er sant det du sier om at man ødelegger bare for seg selv ;)

Man må bare levet det livet man har og sette pris på ting! Bruk energien din på det som gjelder i ditt liv rundt deg og dine og ikke la det andre sier gå inn på deg. Det som skjer i livet, det skjer! Enten man liker det eller ei. Eneste man kan gjøre er å leve med det på sett og vis. Verden er grusom på mange måter, men samtidig og flott og spennende. Dette med alle disse katastrofene er egentlig ikke noe nytt, men det skjer i vår tid, mens vi er her. Det er bare det. Tragedier vil man kunne finne når som helst og hvor som helst når man ser tilbake på historien som har vært. Når vår tid er over, så vil de nyere generasjonene oppleve tragedier når den tid kommer. Det er selvfølgelig forferdelig når det skjer, men igjen...det er ikke noe nytt. Noen sier at det er en balanse i alt og på sett og vis kan det nesten virke slik for oss også. Folk blir født og folk dør. Man må likevel leve videre. Det at man samler opp antall jordskjelv på noen år er egentlig et rart argument å bruke for å forklarte at verden er snart ved ende.
Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

kimimo skrev: hvorfor er det tull da ?
Fordi det er diffuse fantasier basert på subjektive tolkninger av en gammel kalender.
å inse at det er vårt feil det med jordkjelv osv.
Det er ikke vår feil at jordskjelv forekommer. De oppstår som følge av platetektonikken - altså naturlige bevegelser i jordskorpen.
jeg synes det er skummelt å vite det vi ikke vet.
Det er et selvmotsigende utsagn. Man kan ikke vite noe man ikke vet.
Antall ord: 76
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Alva26 skrev:
ludoburgero skrev:Det er nå på søndag det skjer.
Hva da??
Link, takk. :mozilla_undecided:
Jeg tøysa! :bandit
Antall ord: 19
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
30cm
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 09 Sep 2009 22:35
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av 30cm »

Husk å hamstre boksemat og poteter, det er det beste rådet jeg kan gi.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Husk å hamstre komfyrer, varmeelementer, byggemateriale, vodka og leie en bunkers på:
http://www.bunkersforhire.com
Antall ord: 15
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Antall ord: 0
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_37
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Okt 2008 23:14
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kirkenær

Innlegg av Tom_37 »

Jeg antar at både 2010, 2011 OG 2012 kommer og går uten at vi opplever annet enn den elendigheten vi har opplevd at vår rase til alle tider har stelt istand.
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Tom! :lykkelig Så kult å se deg her inne igjen!
Stick around m8!
Antall ord: 11
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links