Universet & dets hemmeligheter ⇒ 2012 er feil det er faktisk mellom 2010 og 2011
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Apr 2010 01:18
- 14
2012 er feil det er faktisk mellom 2010 og 2011
forskene tolket feil maja kalanderen det sto ikke 2012 men isteden 2010 og 2011.
at ting ville fornadre seg på den tiden.
ka tror dere ??
vi har altid trord at jorden vil forandre seg i 2012 men nå har de funnet ut at det er nå det skal kje. ka er dette vil si egentlig.
har det allarede begyn å kje den store forandringen i vår vakre jord ??
at ting ville fornadre seg på den tiden.
ka tror dere ??
vi har altid trord at jorden vil forandre seg i 2012 men nå har de funnet ut at det er nå det skal kje. ka er dette vil si egentlig.
har det allarede begyn å kje den store forandringen i vår vakre jord ??
Antall ord: 68
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
Re: 2012 er feil det er faktisk mellom 2010 og 2011
alle er forskere for tiden...
De har ikke funnet ut noe som helst.... den dagen de faktisk finner ut at de vet noe er da de skjønner at de ikke vet noe som helst ...
go with the flow
alt er i forandring - se på oss.. se på historien.. det går fortere nå fordi? er det pga fly, biler, internett... hva holder vi egentlig på med...
Hvem er jeg...?
hvem er du......?
Om det absolutt skulle skje noe 2012 - hva tror DU som kommer til å skje? "din mening er det eneste som betyr noe"
Vår vakkre jord er nermest en svinesti pga det vi holder på med... sett fra oven ser byer ut som kreftsvulster på oss....
mye galt... mye fint... mye flott.. mye helt Jævlig... mye sørgelig... Du finner alt på denne jord på godt å vondt ...
kanskje ønsker vi oss fred - fokus innover framfor det vi har nå... vi kan ikke fortsette å leve slik vi gjør lenge... da vil mange av befolkninga bli borte... det er ikke lengere snakk om "PEAK oiL" det er PEAK ALT .... vi er så grådige at vi ikke gir oss før alt som kan selges er bortevekk... så en drastisk forandring må til - ellers er det ikke noe lyst vi har i vente sånn Globalt sett..
De har ikke funnet ut noe som helst.... den dagen de faktisk finner ut at de vet noe er da de skjønner at de ikke vet noe som helst ...
go with the flow
alt er i forandring - se på oss.. se på historien.. det går fortere nå fordi? er det pga fly, biler, internett... hva holder vi egentlig på med...
Hvem er jeg...?
hvem er du......?
Om det absolutt skulle skje noe 2012 - hva tror DU som kommer til å skje? "din mening er det eneste som betyr noe"
Vår vakkre jord er nermest en svinesti pga det vi holder på med... sett fra oven ser byer ut som kreftsvulster på oss....
mye galt... mye fint... mye flott.. mye helt Jævlig... mye sørgelig... Du finner alt på denne jord på godt å vondt ...
kanskje ønsker vi oss fred - fokus innover framfor det vi har nå... vi kan ikke fortsette å leve slik vi gjør lenge... da vil mange av befolkninga bli borte... det er ikke lengere snakk om "PEAK oiL" det er PEAK ALT .... vi er så grådige at vi ikke gir oss før alt som kan selges er bortevekk... så en drastisk forandring må til - ellers er det ikke noe lyst vi har i vente sånn Globalt sett..
Antall ord: 220
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
det er sant det du sier, har sagt det til age folk at det er vår egen feil det som kjer til jorden men de nekter liskom å inrømme at det er sant. jaja om forskere ikke fantes så hadde vi ikke sittet her feks med pc eller tv eller nokke fakta om verden osv vis du kjønner vi lærer av å forske og av å lure ka tingen er osv.keke skrev:alle er forskere for tiden...
go with the flow
Hvem er jeg...?
hvem er du......?
jeg synes det er spening.
men da er det heller ikke rart at de tar feil å tolke maya calanderen det er jo et urgmel sprøk liksom men det er jo ka vi skal forvente av alt dette info som vi får.
jeg tar det helt rolig for de jeg er faktisk ikke redd tiden vil bli forandret og det har vi nott å leve av . vet ikke vis du kjønner .
sorry vis jeg skriver feil.
Antall ord: 371
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Sep 2008 22:40
- 16
- Lokalisering: Buskerud
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Det var som faen... .
Antall ord: 4
We Weren't Born To Follow
An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!
An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 12 Mar 2008 05:09
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
2010 har vært tidenes jordskjelv år så langt, ALDRI noensinne vært registrert så mye skjelv over 2,5 på skalan før.
Det har vært flere skjelv på de første 4 mnd i 2010, en det var i hele 2008 og 2009 tilsammen.
12. Januar -- Haiti, 7 på skalen, 230 000 døde mennesker
27. Februar - Chile, 8,8 på skalen 483 døde mennesker
14. April ---- Kina, 6,9 på skalaen 67 døde mennesker
Dette kommer til å ta helt av fremover =((
Tenk dere kombinasjonen, først i Paris jordskjelv på 8,8 Alt av bygninger faller sammen, blir som i Haiti, Vulkanen Katla har utbrudd samtidig så ingen får flydd i hele Europa, ingen får hjulpet til i Paris, etter 1 uke så kommer sykdommene pga døde kropper overalt...
Snakker millioner av døde...
Slike ting vil skje de neste årene.
LÆR DEG HVA DU SKAL GJØRE NÅR ET JORDSKJELV SKJER! HVOR ER DET TRYGGEST Å STÅ/ GJEMME SEG ?
og når helvete bryter helt løs....
Burde du vite hvordan du dyrker mat, skaffer rent drikkevann osv osv osv
Det har vært flere skjelv på de første 4 mnd i 2010, en det var i hele 2008 og 2009 tilsammen.
Tenk dere kombinasjonen, først i Paris jordskjelv på 8,8 Alt av bygninger faller sammen, blir som i Haiti, Vulkanen Katla har utbrudd samtidig så ingen får flydd i hele Europa, ingen får hjulpet til i Paris, etter 1 uke så kommer sykdommene pga døde kropper overalt...
LÆR DEG HVA DU SKAL GJØRE NÅR ET JORDSKJELV SKJER! HVOR ER DET TRYGGEST Å STÅ/ GJEMME SEG ?
Antall ord: 191
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!
Hide post links |
kimimo skrev:har det allarede begyn å kje den store forandringen i vår vakre jord ??
Da er jeg officially screwed! Hadde nå tenkt å få meg en utdannelse først..før jeg går under
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jan 2007 22:56
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
omfg ass
Antall ord: 2
There will never be world peace as long as religion exists.
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Enda viktigere er det å lære seg å sjekke fakta før man skremmer seg opp:FandenTa skrev:2010 har vært tidenes jordskjelv år så langt, ALDRI noensinne vært registrert så mye skjelv over 2,5 på skalan før.
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks ... 554708.ece
Jeg siterer fra intervjuet med geolog Hilmar Bungum:
"Er det noen sammenheng mellom disse tre katastrofene? Er jordskorpen spesielt aktiv for tiden? Svaret er nei på begge spørsmål, ifølge geolog Hilmar Bungum ved Norwegian Seismic Array (NORSAR).
- Det er tilfeldig at vi har hatt disse tre jordskjelvene i år. De har ingen sammenheng med hverandre, sier Hilmar Bungum til Aftenposten.no.
Han forteller at jordskjelvbildet over tid er stabilt. Områder der kontinentalplater møter hverandre eller havplater, opplever periodevise jordskjelv. Erfaring og statistikk gjør at geologer kan si noe om hvor hyppig jordskjelv forekommer i et gitt område. Mindre skjelv forekommer oftere, mens det kan gå fra 400 til 800 år mellom de største - megaskjelvene."
Så kjære Fanden ta (selv om du neppe bryr deg døyten om det jeg sier nå): jordskjelv er naturlig, det skjer jordskjelv av forskjellige størrelser hver dag i verden (mange så små at de ikke merkes av mennesker) og det er verken flere eller verre jordskjelv enn før. Grunnen til at ting virker verre er at jordskjelvene ofte skjer i folketette og fattige områder med dårlige bygningskonstruksjoner. Da sier det seg selv at det blir store ødeleggelser og mange omkomne. I tillegg får man feil inntrykk dersom man ser på antall jordskjelv innenfor en kort periode. Hvis man ser på flere hundre år tilbake, har antallet av både store og små vært stabilt. Nå er det jo også sånn at vi har bedre utstyr til å fange opp jordskjelv idag, og at man får vite om flere av jordskjelvene gjennom media enn før, og da gjerne også med info om alle detaljer og fæle bilder.
Flere geologer sier at man kan forvente noen kraftige skjelv i Japan og California i nær fremtid fordi det er lenge siden det har vært store jordskjelv der. Det går i sykluser som alt annet i naturen og det vet geologene (og mange andre), men likevel kommer media til å dekke disse jordskjelvene med store ord og fæle bilder når de skjer, og folk skremmer seg opp over det de ser og begynner å mumle om verdens undergang...
Antall ord: 586
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det der nytter nok ikke, Svartepus. Jeg har gang på gang forsøkt å vise Fanden Ta at det ikke er noe mystisk som foregår på jordskjelvsfronten - blant annet ved å gi direktelinker til statistikken hos jordskjelvforskningssentre.
Skremselspropagandaen bare fortsetter å flomme ut. Vi har nok å gjøre med en ekte disippel av Zeta Talk og Rolf Kenneth Myhre her.
Skremselspropagandaen bare fortsetter å flomme ut. Vi har nok å gjøre med en ekte disippel av Zeta Talk og Rolf Kenneth Myhre her.
Antall ord: 58
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Jaja, men hvis vi kan berolige noen skremte brukere og unngå at de lytter til skremselspropagandaen, er det jo ikke til ingen nytte i hvertfall
Antall ord: 25
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Det er nå på søndag det skjer.
Antall ord: 8
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
Hva da??ludoburgero skrev:Det er nå på søndag det skjer.
Link, takk.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Sep 2008 22:40
- 16
- Lokalisering: Buskerud
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Ta den utdannelsen du .Vermilion Oriol skrev:kimimo skrev:har det allarede begyn å kje den store forandringen i vår vakre jord ??
Da er jeg officially screwed! Hadde nå tenkt å få meg en utdannelse først..før jeg går under
Antall ord: 42
We Weren't Born To Follow
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
om det kjer nokke så får vi bare vente hjemme lande mitt har alarede vert i stor krise ( chile) men har håpet oppe får dette kan vi klare å overleve uanset ka som kommer framover i tid.
mayana sa aldri at jorden skulle gå under men at det skulle være en forandring i jorden ,
spørsmøle blir da blir endringen god eller til det verste ??
vi har altid overlevd det verste og vist at til neste gang må vi visse at vi er sterkere og ståtte folk som trenger det nå liskom .
mayana sa aldri at jorden skulle gå under men at det skulle være en forandring i jorden ,
spørsmøle blir da blir endringen god eller til det verste ??
vi har altid overlevd det verste og vist at til neste gang må vi visse at vi er sterkere og ståtte folk som trenger det nå liskom .
Antall ord: 97
Hide post links |
Skal jeg bare gjøre det ja? Kan ikke forestille meg (dersom de finnes) de som muligens har eller kommer til å melde seg ut av samfunnet pga at de skal gjemme seg under en sten gjennom den såkalte dommedagen, hvilket ansiktsuttrykk de kommer til å få når de innser at de da har kastet vekk livet sitt fordi man har hørt på tullprat fra tullinger slik som han overNightHawk skrev:Ta den utdannelsen du .Vermilion Oriol skrev:kimimo skrev:har det allarede begyn å kje den store forandringen i vår vakre jord ??
Antall ord: 115
Hide post links |