UFO, Kornsirkler & fenomen21.Des 2012!

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Nightfall
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mai 2006 19:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bodø

Re: 21.Des 2012!

Innlegg av Nightfall »

Ville bare si at alle har lov til og si og mene hva di vil,men bare for og ha det helt klart for dere så har Fandenta noen veldig gode poeng i det han prøver og formidle til dere,meg behøver han ikke advare p.g.a enkelte bare VET,ikke spør meg hvordan o.s.v...men noen bare føler det på seg og vet at noe kommer til og skje,det er neppe jordas undergang,men noe stort er på gang og noe større er i vente, i 2012?..hmmm ikke nødvendig da men om kun få år...
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DamageDone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2009 00:45
15
Kjønn (valgfri): hersker
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av DamageDone »

Nightfall skrev:Ville bare si at alle har lov til og si og mene hva di vil,men bare for og ha det helt klart for dere så har Fandenta noen veldig gode poeng i det han prøver og formidle til dere,meg behøver han ikke advare p.g.a enkelte bare VET,ikke spør meg hvordan o.s.v...men noen bare føler det på seg og vet at noe kommer til og skje,det er neppe jordas undergang,men noe stort er på gang og noe større er i vente, i 2012?..hmmm ikke nødvendig da men om kun få år...
Det var mange som VISSTE at ting ville skje i år 2000 også. Og i 1984, 1987, 1995, 1999 osv osv osv.
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Dersom det skulle skje noe meget ekstraordinært 21.12.12, så tror jeg det bare er de som frykter det mest som vil merke det.
Det er ikke så rart at vi opplever økt seismisk aktivitet. Og at den ene instabiliteten drar den andre med seg er vel heller ikke så rart?? At folk bor ved plategrenser er jo dumt av dem, for å være litt kynisk. Vi har jo mange skjelv her daglig vi, men siden vi ligger godt inne på ei plate som fortsatt løfter seg oppover etter istiden, så merker vi lite til de store greiene som flere andre land gjør.
Legg merke til grensene og tenk over hvilke steder som har hatt sitt i det siste. Kina helt klart hardest rammet idag, men det er registrert flere skjelv rundt Kola som er en del av vår plate.
http://www.earth.northwestern.edu/peopl ... te_map.jpg
Antall ord: 154
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Nå skal jeg prøve å være så objektiv som jeg bare klarer.

Dette resulterer nok i at det både er "argumenter for" og "argumenter imot" at jorden går under i 2012, at alle blir spist opp av muterte grevlinger, at vi alle burde flytte til fjells og handle inn tonnevis med Spaghetti Rimini og Joika - og sist, men ikke minst, at vi alle må gå med foliehatter og atomkrigsikre dongeribukser.

Får jeg lov å oppsummere kort og greit?
Dette er aktuelle ting som skjer nå idag:

Jordskjelv. Geomagnetiske stormer. Polskifte på solen.
Dette henger sammen. Vi har lest om nordlys den siste tiden. Solen har vært veldig lite aktiv, og man skal flere hundre år tilbake i tid (jeg tror det er snakk om 1600-tallet en gang) for å finne en periode med like lite solaktivitet. En annen ting er at vi nå har større mulighet for å følge med på solstormer og bli varslet i god tid. NASA har sendt opp STEREO/SOHO-greiene sine og bla bla bla.

Grunnen til at sola har begynt å gjenoppta seg nå og spyr ut masse eksplosjoner av stråling er fordi det er forventet. Etter stillheten kommer stormen. Dette skyldes også fordi vi venter et polskifte på solen. Det er svært sjeldent det skjer i den grad som det gjør nå, det er også snakk om noen hundre års mellomrom om jeg ikke helt husker feil, og jeg kan likegjerne innrømme at jeg ikke vet helt hva som er forskjellen på DETTE polskiftet som skjer nå, og det som skjer hvert ellevte år... helt naturligvis... for i 2001 var forrige polskifte på solen. Dette er helt normalt.

Geomagnetiske stormer skapes og jordens magnetfelter påvirkes.
Faktisk er det nå veldig svekket, og forskerne har egentlig ikke noe god forklaring på hvorfor.
Følgelig fører denne strålingen fra solen til at jordplatene får litt lopper i ræva si, og dermed oppstår det jordskjelv. Jordskjelv er også en forholdsvis vanlig ting, men hyppigheten har vært litt stor den siste tiden. En annen sak er at vi nå er blitt mer observante. Vi har nå utstyr til å oppdage tsunamien før de inntreffer.

Når man så er inne på dette med jordskjelv, som man elsker å knytte opp mot "hjelp vi dør, Mayaene hadde rett, NWO-folka har tuneller under hagen min, NASA skal vise bilder av Jesus på himmelen og Obama er en reptil fra Helvete"-teorier, så er det slik at jordens aksle har blitt tiltet litt pga. de kraftige jordskjelvene som var i Haiti og Chile, og døgnet vårt er derfor blitt noen mikrosekund kortere. Faktisk ble det rundt 7 mikrosekund forkortet pga. den store flodbølgen i Phuket og andre deler av verden julen 2004.

(jeg lekte litt med vilje her, og det er ikke noe vondt ment når jeg sier ting som foliehatter og slikt... siden jeg egentlig kan settes noenlunde i denne båsen selv, vel og merke, så føler jeg meg litt mer priviligert - selvutnevnt selvsagt, på en herlig måte - til å gjøre litt fleip utav det... så det så)

Og der røyk objektiviteten. Næh. Jeg bestemmer.

Det flotte nordlyset vi har hatt den siste tiden skyldes solstormene.
Flere av oss orker ikke å tenke på hvilke konsekvenser dette kan ha for oss. Faktisk er det slik at det er omtrent like skadelig som å gå til røntgenavdelingen og stå foran apparatene og hoppe og danse i noen timer. Det er snakk om noenlunde intens stråling, og det kan faktisk forårsake skader på arvematerialet/DNA'et vårt.

Artig nok sammenfaller jo dette litt med teoriene om "new age"-driten som sier at vi skal få åpnet vår potensiale til det optimale i 2012, hvor vi får 12-strengs DNA. Tja... hva om det er dette året det hele starter? Fakta (absolutt, ta mine ord for gitt sannhet eller dø!) er jo at det er en del merkelige celestiale/eteriske merksnodigheter som vil skje rundt desember 2012.

Ja, faktisk er det slik at det er rundt desember at polskiftet på solen vil foretas.
Teite sol! Velg en annen dag, liksom?
Ikke bare det - nei, det er flere planeter som står i konjunksjon (er det det det heter?) til hverandre. De står liksom på sånn linje og bane og hele pakken! OMFG... osv.

Nå er det ganske uklart hva som er "vår galaktiske sentrum".
Noen forskere mener at vi allerede har passert det. Andre mener at det ikke skjer før om et par hundre år. Det er mye merkelig informasjon ute og går.

En annen sak er at vi er midt i en kollisjon med en annen galakse, eller en stor støvsky av noe ukjent slag, og ingen vet hvorfor dette skjer og egentlig hva som skjer. Ikke engang NASA...

Noe som også er litt stilig er at CERN skal ha sin største smell med LHC'en i 2012.
Det er det som er planlagt. Og en annen ting er Timewave Zero-teorien til han der psykonauten jeg ikke helt husker navnet på akkurat her og nå. Hvis man så søker opp David Wilcock eller hva han nå heter, så er han jo en tilhenger av denne teorien og han har egentlig mye bra å si om dette 2012-våset i klassisk New Age-stil. (og nei, jeg mener egentlig IKKE at det er vås...)
Det er i det minste interessant.

For andre spesielt interesserte anbefaler jeg å sjekke opp Project Bluebeam.
Sjekk gjerne også opp Project Camelot. Om man så vil gå ytterligere inn for det, sjekk opp de teoriene som finnes om antigravitasjon og i den anledning Project Paperclip, og mens man er inne på det, sjekk opp MK Ultra. Sjekk opp PNAC. Sjekk opp Trilateral Comission. Sjekk opp Bilderberg. Sjekk opp The Hegemonian Dialect. Sjekk opp Skull and Bones. Sjekk opp Bilderberg. Sjekk opp Bohemian Grove. Sjekk opp psy-ops. Let opp alle disse stikkordene og se hva man kommer frem til. Sjekk opp Rockefeller Foundation. Monsanto. Global Seed Vault. Project Indect. Finn ut om dette rotete havet av informasjon om disse institusjonene, organisasjonene og foretakene har noen sammenheng.

Gjør deg selv en "tjeneste" og løs verdens største matteoppgave!

En liten digresjon for å ta pause fra 2012-teoriene og se litt på andre sider av saken her.
Ingen tvil for meg om at det finnes myndigheter som ønsker å undertrykke mennesker og holde et stort flertall av verdens befolkning som slaver. Grådighet og makt gjør slikt.
Informasjon holdes tilbake, fakta skjules fra massene, og de distraheres med nonsense og kjendissladder og det ene etter det andre. Holde intelligensen i sjakk, styre basale drifter og manipulere individer ved å skape falske behov - fabrikkere illusjoner og tro, skape hysteri... og ikke minst den evigklassiske "Divide and Conquer" - splitt og hersk. Og "Order out of Chaos".

Vel, vel, vel...
FandenTa og hvem som helst andre...

Jeg tror på mye godt i menneskene, men som flokk er vi alle litt diltete. Vi elsker å føle tilhørighet, og i motsetning til "med store muligheter følger stort ansvar", er det dessverre også slik at "med stor tilhørighet frafaller ansvarsfølelsen for eget liv og kritisk vurderingsevne svekkes".

Vi har et felles mål som ikke stopper i 2012. Vi må fremdeles ta vare på oss selv og hverandre.
Ingen vits i å få panikk - ting som skjer rent i naturen kan vi gjøre lit med.
Det vi kan gjøre noe med er å informere oss selv, lete litt i dybden og ikke falle for enkle knep og distraksjoner. Vi kan hjelpe hverandre med å forstå, gi uendelig på den kjærligheten vi har i oss og være åpne for å motta. Ikke skape mistillit til mennesker rundt oss. Rive ned etablissement som sørger for å true privatlivets fred med masseovervåkning og billig skremselspropaganda.

Den fjerde statsmakt har lenge hatt et jerngrep rundt folkene. Nå er vi med på å skape hype i solide mengder selv, takket være internett og alle mulighetene vi har til å spre våre teorier.
Tenk litt over det... hvilken som helst mann kan være en god leder så lenge man setter seg ned og lytter til hva han har å si. Lytter vi godt nok, kan vi følge tråden og lære hele hans tankegang. Og dette har vi alle muligheten til idag - på nett - å bli hørt! Av millioner!

Dette beviser også hvor lett Adolf Hitler hadde hatt det idag.
Og hvor lett noe slikt kan skje på ny igjen. Stol aldri hundre prosent på noen, ikke engang deg selv, og stol iallefall ikke på de som mener noe annet enn dette. Spør deg selv hvorfor du skal stole på at jeg gir deg dette tipset - for det bør du kanskje heller ikke, men jeg tror vi alle har godt av å ta avstand fra enhver type hysteri. Holder man hodet sitt kaldt, tenker man klarere. Å tenke med hjertet er ikke dumt det heller, men hvorfor tenke med bare én av delene?

Vi er komplette mennesker, og alle av oss har både et hjerte og en hjerne.
På tide å bruke både fornuft og følelser i vurderingene våre. Det tror jeg 2012 kunne vært fint dedikert til. Året hvor mange av oss begynte å tenke mer helhetlig og sluttet å leve i den illusjonen som fører oss inn i enten et blindt troende eller kaldt skeptisk samfunn.

Og fremfor alt: spre kjærlighet, gi klemmer og vis menneskene du er glad i at du er glad i dem!
En dag skal vi alle dø, og derfor er det ingen vits i å holde tilbake.
Lev nå, og ikke tenk for mye på hverken fortid, nåtid eller fremtid. Tid er bare en illusjon.
2012 var igår, 2012 er idag og 2012 er imorgen.

Bare et tall. Det som skjer, det skjer. Lev!
Vær glad! Smil og vær positiv! Det skaper et godt grunnlag for et godt og lykkelig liv...
Antall ord: 1690
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

Toot toot! Koble gjerne dette til 2012!
Vulkanutbrudd på Island! Tåken kommer til Norge.
Nordmenns liv kan gå tapt, sier de på Dagbladet.no rett under overskriften.
(men det er pga. stans i all lufttrafikk, luftambulanse/sivil)

http://www.dagbladet.no/2010/04/15/nyhe ... /11286578/
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

Bare for å legge til litt.
Jordskjelv er ikke noe nytt fenomen, men vi har fått MANGE nye seismografer. Så vi kan oppdage fler av jordskjelvene.
Dermed vil du lese på vg og dagbladet: "OMFG halve jorda daua i thailand. Jordskjelv på 100000 på richters skala og greier!! shit ass!"

Det er ingen økning i jordskjelv, og vulkan aktiviteten på island har de visst om lenge.

Og så for å gjenta seg selv, men det gjør ingenting:
Absolutt ingenting tyder på at noe spesielt skjer i 2012!
Hele teorien om at noe skal skje, er basert på tull, spekulasjoner, og faktafeil, som igjen er basert på en kalender som mayafolket lagde til seg selv.
Antall ord: 114
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

FandenTa: Jeg høyner innsatsen!

http://www.abcnyheter.no/nyheter/vitens ... dd-pa-sola
Let me hear ya say "OMG OMG OMFG!"
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trohvaduvil
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mar 2007 13:19
17
Kjønn (valgfri): girlpower.. :)

Innlegg av trohvaduvil »

ludoburgero skrev:FandenTa: Jeg høyner innsatsen!

Men !!! Det står jo dette skal nå sitt maksimum i 2013 ? Hvordan skal det gå? Skal vi ikke alle være døde? :oops:

Måtte bare... :mozilla_laughing:

Men absolutt interessante tider dette! Neste gang nordlyset kommer skal jeg pokker meg få det med meg så jeg kan mutere meg. kunne godt tenkt meg en arm eller to til. :mozilla_tongue:

Sorry alle, er bare i ett fantastisk useriøst rampete humør i dag! Kjenner det var kverulanten som stod opp av senga i dag tidlig.. Skal prøve å skjerpe meg.. not.
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

ludoburgero skrev:FandenTa: Jeg høyner innsatsen!

:lol:
OMFG! Sjekk'a.. henta rett fra terminator 8 filmen nesten:

http://www.abcnyheter.no/verden/100415/ ... m-dommedag

:lol: 8)
Antall ord: 42
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Hej Folkens !

År 1997 erbjöd Dr Alexej Dmitrijev ett fängslande bevis på att ett ökat antal joner höll på att komma in i vårt solsystem. De ökade utflödet från vår sol och förorsakade förändringar som beskrivs här nedan. Den 14 augusti 2003 bevisade en artikel som publicerades i Space News att Dimitrijevs teori rapporterade att European Space Agency's raket Ulysses hade upptäckt att ett stort antal inkommande partiklar hade nyligen ökat trefallt och tempot förmodas öka under de närmaste årtiondena.

Detta kommer att förändras i vårt solsystem
Dessa ökningar ser ut att ske på grund av ökad solstrålning. Om detta visar sig vara sant, kommer sådana händelse öka under de närmaste åren.

* En ökning med 300 % av "allvarliga" solaktiviteter än vad som formellt förutsågs för år 1997 allena (NASA 1998)

* En ökning med 400 % av hastigheten som solarpartiklar är kapabla till att föröka sig med genom att resa genom interplanetarisk rymdenergi. (NASA 1997-2001)

* en 200 %-ig ökning av tornados i oförutsadda områden, sådana som skedde i Maryland för 50 år sedan.( Planetophysical State of the Earty och Life, skriven av Dr. Dmitijev 1997)

* en generell 400 %-ig ökning av naturkatastrofer på Jorden mellan åren 1963 och 1993 (Dimitrijev 1997)

* En 230 %-ig ökning av styrkan i solens magnetiska fält sedan 1901 (Lockwood, 1998)

* 9 av 21 av de allvarligaste jordbävningarna mellan åren 856 och 1999 skedde under 2000-talet (Rissian National Earthquake Information Center, 1999)

* en 500 %-ig ökning av Jordens vulkanaktivitet mellan 1877 och 1993. För ökningar mellan 1973 och 1998. (Mandville 2000)

* Nyligen skiftade magnetiska polerna hos Uranus och Neptunus. Voyager 2 observerade att deras magnetiska axlar förändrades märkbart från sina rotationsaxlar (Dimitrijev 1997)

* Tydliga ljusskärpa har nu upptäckts på Saturnus (Dimitrijev 1997)

* 200 %-ig ökning av Jupiters intensitet i de magnetiska fälten från 1992-97 (Dimitrijev 1997)

* 200 %-ig ökning av känd densitet av Mars atmosfär upptäckt av Mars Surveyor satelliten år 1997 (NASA 1997)

* Betydande smältning av Martians polarhättor på bara ett år, tydligt framträdande på satellitfotografier (NASA 2001)

* Betydande fysika, kemiska och optiska förändringa på Venus, inklusive en skarp minskning av sulfatinnehållande gaser i dess atmosfär och ökad klarhet (Dimitrijev 1977)

Mera damm kommer under år 2003 och mer blir det
Den 14 augusti 2003 publicerades en artikel med titeln: "Defenses Down,Galactic Dust Storm Hits Solar System" i tidningen Space News och man diskuterade data som hade samlats in av rymdfarkosten Ulysses. Antalet partiklar kommer att öka trefalt under det kommande årtiondet. Artikeln fortsätter att nämna att man tror att antalet nedfall kommer att vara konstant t om år 2005, och sedan börjar en av tre faktorer fram till år 2013. Solens magnetiska fält, som ofta skyddar oss från dessa partiklar, är låg under dessa 22 år. För varje år som går, blir det magnetiska fältet att starkare och slänger ut mer partiklar. Solsystemet plogar framåt mot ett galaktiskt moln som heter G-moln.

Enligt en artikel i New Scientists från den 2 november 2003, "Har det förekommit fler solfläckar sedan 1940-talet än under de senaste 1150 åren tillsammans". Det är en
1825 %-ig ökning. Solfläckar är ett förebud om solutbrott och massförekomster av kransutstötningar och är ett mått på solens interna status. Antalet solfläckar härleds från nivån med arioaktiva isotoper som man funnit i iskärnan tagen på Grönland och i Antarktis.

Denna artikel framhåller att ökad solaktivitet står i relation till ökad förekomst av kosmiskt damm som drar till sig solens magnetfält. År 2003 ökade kosmiskt damm i
vårt solsystem trefalt. Mellan 2005 och 2013 kommer kosmiskt damm att öka med ytterligare trefalt. Ifall solen påverkar jordens väder och ökar kosmisk ledning av solflöden, då går vi en tuff tid tillmötes. Största oron: vulkanaktiviteterna under de senaste 100 åren har ökat med 500 %. Timningen för denna ökning är störande
därför att den vanligtvis uppvaknande (varje 600 000:de år) supervulkanen i Yellowstone (30 x 50 miles bred) är 40 000 år försenad.

ITALIEN
Vulkanutbrott kan orsaka tsunamiPublicerad: 29/03 18:21 ›uppdaterad: 29/03 18:21
Europas största undervattensvulkan hotar bryta ut genom sina sluttningar och orsaka en tsunami som kan översvämma hela södra Italien. Varningen framfördes av den ansedda vulkanforskaren Enzo Boschi i en tidningsintervju på måndagen.

Enzo Boschi varnar för att ny forskning visar att vulkanen Marsilis väggar är sköra och att det finns stora magmalager inne i vulkanen.

– Allt det här sänder oss en varning om att vulkanen är aktiv och kan få ett utbrott när som helst, säger Boschi i tidningen Corriere della Sera.

Marsili reser sig kring 3 000 meter från havsbottnen och ligger i Tyrrenska havet 150 kilometer från Neapel. Marsili har inte haft något utbrott under den dokumenterade historien. Enzo Boschi säger att det är omöjligt att ge några noggranna prognoser om hur vulkanen kommer att bete sig men att hotet är verkligt.

Vad tror Ni ? .....
Normal förekomst eller ej ? .....
Anser någon att vi behöver hjälp av X ? .....
Om du inte gör det, ange gärna hur länge och vilken grad av effekter från tellus innre som du acceptera ..... ?
Kommer systemet själv att rätta till det här ? .....

Next stop ..... cycle of mother-galaxy and our sunsystem (period 26000 year)

2012 cleaning cermony, from 4 to 5. (insight)

"inom dom fraktala benämningarna i förhållande till Universets expension kommer vår egen farkost (solsystem) att en dag stå redo för bildningen till en ny galax."
Hur många planeter behöver bildas och vilka sykler bestämmer detta. ?

Jag, lämnar bara några tankeställare i välmening. ;)
Antall ord: 1038
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

First Day skrev: Vad tror Ni ? .....
Normal förekomst eller ej ? .....
Anser någon att vi behöver hjälp av X ? .....
Om du inte gör det, ange gärna hur länge och vilken grad av effekter från tellus innre som du acceptera ..... ?
Kommer systemet själv att rätta till det här ? .....
Alltid artig med de kosmiske uttalelsene dine.. :D

Dette med økt solaktivitet og elektromagnetisk påvirkning er jeg godt kjent med. Alt dette er ledd i den syklusen jorden er inne i, hvor store endringer skjer. Både polene og jordskorpen flytter på seg. Kontinenter forsvinner og nye dukker opp, blir det sagt. Det er slik ting "retter" seg. ;)

Om vi trenger hjelp ifra utenomjordiske er det vel best å ikke ta stilling til, og heller gjøre det beste vi kan selv ut av det som måtte komme. Den Galaktiske Federasjonen har full oversikt over hva som skjer her, og de griper nok inn om de får signal ifra høyere hold om å gjøre det. Men det skal vi selvsagt ikke basere oss på. Det er bare dumt.

Jeg tar det uansett med en kopp :coffe2

Nå skal jeg derimot diske opp litt deilig spaghetti :mrgreen:
Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Gaute skrev:Om vi trenger hjelp ifra utenomjordiske er det vel best å ikke ta stilling til, og heller gjøre det beste vi kan selv ut av det som måtte komme. Den Galaktiske Federasjonen har full oversikt over hva som skjer her, og de griper nok inn om de får signal ifra høyere hold om å gjøre det. Men det skal vi selvsagt ikke basere oss på. Det er bare dumt.
Så du er overbevist på at Ashtar og Co ikke lar det gå så langt at vi ikke kjører kloden på ræva?
Antall ord: 98
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Moonstone skrev:
Gaute skrev:Om vi trenger hjelp ifra utenomjordiske er det vel best å ikke ta stilling til, og heller gjøre det beste vi kan selv ut av det som måtte komme. Den Galaktiske Federasjonen har full oversikt over hva som skjer her, og de griper nok inn om de får signal ifra høyere hold om å gjøre det. Men det skal vi selvsagt ikke basere oss på. Det er bare dumt.
Så du er overbevist på at Ashtar og Co ikke lar det gå så langt at vi ikke kjører kloden på ræva?
Det tillates visstnok ikke det nei.
Men nå var det de naturlige jordendringene jeg skrev om.... Og ikke atomsprengning o.l. Atomteknologien er ikke de utenomjordiske begeistret for, det vet jeg. De har gripet inn mot den tidligere.

Du hadde vel ikke CO2 i bakhodet nå? For det er ingen trussel. Men det vet du vel.
Synd at den jevne skattebetaler er indoktrinert til å tro det...
Men, at det fokuseres mer på miljøvern er positivt da....så lenge det ikke går på bekostning av liv, helse, fornuft og livskvalitet. Noe det dessverre gjerne gjør....
Antall ord: 197

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Gaute skrev:
Moonstone skrev:
Det tillates visstnok ikke det nei.
Men nå var det de naturlige jordendringene jeg skrev om.... Og ikke atomsprengning o.l. Atomteknologien er ikke de utenomjordiske begeistret for, det vet jeg. De har gripet inn mot denne tidligere.
Vel, jeg er i utgangspunktet ikke så begeistret for Ashtar-komandoen og teoriene bak.
Det hadde jo vært utrolig tøft om virkeligheten faktisk var sånn, med et galaktisk råd, som "jobber for" "høyere hiearkier", men det blir litt for religiøst for meg.
Men jeg stiller meg likevel åpen for at det KAN være sånn.

Jeg tar 2012 som det kommer.
Er denne tidsalderen slutt, og vi må "back to basics" igjen, så er vel det det beste for Jorda uansett..
Antall ord: 228
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Moonstone skrev: Vel, jeg er i utgangspunktet ikke så begeistret for Ashtar-komandoen og teoriene bak.
Det hadde jo vært utrolig tøft om virkeligheten faktisk var sånn, med et galaktisk råd, som "jobber for" "høyere hiearkier", men det blir litt for religiøst for meg.
Men jeg stiller meg likevel åpen for at det KAN være sånn.
Haha, skjønner :D
Men slik er det altså. Vi er ikke så håpløst alene som mange tror.
Jeg hadde litt kontakt med dem i 2005, i forbindelse med en portalåpning. Da viste de seg også på himmelen. Flere fartøyer som fløy i formasjon over oss. Dette har jeg også bilder av, ganske klare og tydelige bilder av romskip. Star-Trek aktig :D
Jeg tar 2012 som det kommer.
Er denne tidsalderen slutt, og vi må "back to basics" igjen, så er vel det det beste for Jorda uansett..
Nemlig ;)
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links