Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderURO, KAOS og UTRIVSEL..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
paronormalactivity
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Mar 2010 21:09
14
Kjønn (valgfri): Jinte
Lokalisering: Oslo

URO, KAOS og UTRIVSEL..

Innlegg av paronormalactivity »

HEI alle sammen... dere husker kanskje meg, har et annet innlegg: Jeg HJEMSØKT? pls hjelp! (noe den veien)
Ja, jeg begynner å bli vandt til at ting skjer rundt meg nå. Har akkurat hatt prøve-muntlig på skolen i dag. i går gjorde jeg ikke annet enn å skrive, lese, pugge og spise når jeg trengte det. Da jeg skulle legge meg, var klokken rundt 12. Mamma maste som ei gammal kjerring på at MÅTTE komme meg i seng, for å gjøre det bra på prøve muntlig.. "jada, går å legger meg nå".. MEN jeg hadde jo morsommere ting å gjøre enn å sove. Jeg lå i senga, hørte på musikk og bestemte meg for å ringe bestekompisen min.
Plutselig var det en lampe eller ett glass på skrivepulten min som tydelig flyttet på seg. Jeg hørte det ble skyvet bortover....
Jeg ringte kompisen min i all hall hast, og iPoden min som ikke har mer batteri på, begynte å lyse...... merkelig dette.. Begynner å bli dritt lei, jeg blir skremt..
Hjelp meg da :shock:
Antall ord: 176

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Okt 2005 16:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Re: URO, KAOS og UTRIVSEL..

Innlegg av Satsuki »

Kan vel egentlig ikke hjelpe deg. Men hvis jeg husker det forrige innlegget ditt rett, har du en slags teori om at noen passer på deg for at du skal være pliktoppfyllende og gjøre det du skal? Sånn sett så er det vel noen som bare vil deg godt, hva med å gjøre som vedkommende vil? Skjønner jo at det er frustrerende, men har du muntlig prøve dagen etter, skader det jo ikke akkurat å høre på moren sin og legge seg?;)
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Innlegg av Diablesse »

Synes at Satsuki kommer med et godt poeng ovenfor her :) Hvis det virkelig er noe av det mer uforklarlige slaget som foregår, så er det iallefall tydelig at den /det som forårsaker alt dette, bryr seg om ditt beste!

Men ettersom jeg har forstått det, hender disse tingene stort sett når du er alene. Hva med å gjøre et lite eksperiment over en ukes tid - når du er alene, gjør du som du får beskjed om osv, mens når du har andre rundt deg, som venner eller bekjente (eller fremmede for den saks skyld), kan du prøve å trosse "det". Vil det fremdeles skje ting når du er sammen med andre, eller vil "det" bare våge å advare deg når du er alene? Prøv å finne ut dette, kanskje.
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Alocado
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mar 2010 07:56
14
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østlandet

Innlegg av Alocado »

Jeg er enig med Diablesse. :)

Eller hva med å sette opp et kamera på rommet ditt?
Slik at du kanskje fanger noe av det som skjer på film? Hvis du tør det?
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MrElysium85
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2010 21:01
14
Lokalisering: Hønefoss

Innlegg av MrElysium85 »

Mener og huske du var 16 år gammel fra den andre tråden din, så tanken om at det kan være psykokinese slo meg, altså at disse poltergeist liknende fenomenene er foråsaket av din egen psyke, omgivelsene absorberer din indre uro og frustrasjon. for ved de fleste sakene som vedrører poltergeistaktivitet så har den vært EN eller flere tenåringer i huset :) søk litt rundt på nettet om temaet så finner du sikkert noe om det ;)
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2005 14:46
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av RaggSokken »

for meg høres dette ut som typisk poltergeist aktivitet, du er ung, stress, osv osv, du utløser dine egne energier
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links