Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅnder i drømmer

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Psychosis
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Apr 2010 04:38
14
Kjønn (valgfri): Mann

Ånder i drømmer

Innlegg av Psychosis »

Hei!
hvor normalt er det at ånder går inn i hode og når man våkner så sitter et vesen som du ikke ser og holder en nede?
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lady.Kitty
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Apr 2010 20:39
14

Re: Ånder i drømmer

Innlegg av lady.Kitty »

Ingen ting som er paranormalt er normalt men kansje den tingen prøver og si deg noe. føler du deg spesielt truet av dette "vestenet" som du kaller det, så kan du prøve teorien om røkelse som man sier at man blir kvitt eller letter på dette energien. Dette er det du gjør. Tøm sinnet ten på en røkelsestav og gå rundt i rommet spesielt der hvor du føler deg plaget! så lar du røyken bare stå og gå ut av rommet. dette pleier og hjelpe men det er forskjellig fra gang til gang !
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Psychosis
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av Psychosis »

lady.Kitty skrev:Ingen ting som er paranormalt er normalt men kansje den tingen prøver og si deg noe. føler du deg spesielt truet av dette "vestenet" som du kaller det, så kan du prøve teorien om røkelse som man sier at man blir kvitt eller letter på dette energien. Dette er det du gjør. Tøm sinnet ten på en røkelsestav og gå rundt i rommet spesielt der hvor du føler deg plaget! så lar du røyken bare stå og gå ut av rommet. dette pleier og hjelpe men det er forskjellig fra gang til gang !
takk!...det kan jo funke det da som du sier. men hittil så har jeg pratet med disse åndene som jeg har i huset da. det er omtrent 6-7 stykk totalt som går igjen, det virker da som at de hører på meg når jeg prater til dem. De var svært aktive før. men når jeg pratet med de og sa at de kanskje skulle tone det ned litt så har de faktisk blitt roligere. men det er da veldig aktivt her enda, det må jeg si at det er, jeg tok en prat nå nylig om det at det plager meg at de går inn i hode mitt å endrer på drømmene til mer sitt element for hver drøm forgår i huset der jeg bor. De er også det samme drømmene men med en liten endring. for i drømmene er alt beksvart å noen lamper er på og jeg er bevist i disse drømmer og sier at de skal slippe meg løs. når jeg da våkner sitter da en ånd oppå meg, som jeg da må bruke muskler og ord for å få den vekk av meg. men det har da nå vært stille en god stund nå. nyeste hendelse var under en uke siden. da har det ikke hendt noe nytt siden da:)
Antall ord: 335

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Psychosis skrev:Hei!
hvor normalt er det at ånder går inn i hode og når man våkner så sitter et vesen som du ikke ser og holder en nede?
Har du vurdert dette alternativet?

http://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8vnparalyse

Sitat derfra: "På grunn av paralysen føles kroppen gjerne tung, som om noen sitter på brystet eller ryggen".

Jeg har selv hatt søvnparalyse og ble vettskremt av det. Man ser og hører det utroligste og føler ofte at man blir holdt nede av noe og ikke kan røre seg. Ikke for å ødelegge opplevelsen din, men jeg synes det du forteller om høres ut som en typisk søvnparalyse-episode.
Antall ord: 120
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Psychosis
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av Psychosis »

Svartepus skrev:
Psychosis skrev:Hei!
Har du vurdert dette alternativet?

http://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8vnparalyse

Sitat derfra: "På grunn av paralysen føles kroppen gjerne tung, som om noen sitter på brystet eller ryggen".

Jeg har selv hatt søvnparalyse og ble vettskremt av det. Man ser og hører det utroligste og føler ofte at man blir holdt nede av noe og ikke kan røre seg. Ikke for å ødelegge opplevelsen din, men jeg synes det du forteller om høres ut som en typisk søvnparalyse-episode.
Du fikk meg til og tenke der du hehe:) menne det er noe som på en måte gjør denne litt mindre enn "lammet" og det er at når dette skjer så kan jeg bevege hode og hender samt mine tær. men det du sier kan jo være noe liknende som det jeg har opplevd. så dette er veldig unormal hendelse. men takk for at du fortalte om det hehe:)
Antall ord: 196

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links