Hei, lenge siden jeg har skrive noe her nå, men har vert inne og lest en del i det siste, men nok om det. jeg er i grund bare ute etter noen som vil lese dette, kanskje har noen logisk løsning. jeg har ikke opplevd dette selv, og ja jeg vet hva alle tenker om sånn, hørte av en venn av en venn. men er ikke dette jeg er ute etter og vite hehe.
men som sakt per og mari var på vei til stavanger, per som jobber ute i nordsjøen hadde blitt bedt på en firmafest, og klart som det var måtte jo dama mari være med. Per hadde også en kamerat i stavanger som går på samme skolen som han selv hadde gått på et år tidligere, så Per og Mari bestemte seg for og sove hos han en dag føre selve firmafesten.
det blir en veldig lang story så gjør den så kort jeg kan.
De hadde kommet fram, snakket og var nå i gang med og legge seg. de fikk sove i stua til kameraten sin og Mari lå på gulvet på en liten madrass, mens Per lå i en stol (stressless).
Mari fikk ikke sove og fikk et lite inntrykk av at det var noen som så på ho, ettervert så snudde hun litt på seg og fikk blikket sitt ut av stua og inn i gangen, der stod det en mann. hun tenkte med en gang at det var kameraten dis som bare rota rundt, men det var ikke han. for denne mannen var skallet. ho bare snudde seg igjen og prøvde og sove.
dagen etter så forteller Mari det som hadde hendt dagen før til Per. Per blei litt satt ut når hun sa dette for når Per hadde ligget i stolen sin, så kunne han se ut av vinduet i stua og se rett på ytterdøra på utsiden. der hadde han sett akkurat den samme personen som Mari hadde fortalt han om, og de bestemte seg dermed med en gang at dit skulle de aldri mer.
jeg skrev dette på en dum måte, men jeg får fram budskapet og det er det viktigste. men poenget er det at de ikke har fortelt dette til kameraten sin, da vil han sansynligvis flytte og det ville de ikke utsette han for.
og som sakt ja, det kunne være personen han leier hos, men "Per" hadde spurt han dagen etterpå om han leide hos en som var skalla, og da hadde han bare rista på hode og ledd. det kunne også være en innbrutstyv, men da hadde de hørt det rive i noen dører.
hva syntes dere? jeg håper på noen litt alvorlige svar tilbake, jeg gidder ikke legge ut piss her. takk:)
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ din mening
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2008 02:32
- 16
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Re: din mening
Min mening er at det enten har vært en eller anen fyr inni leiligheten og snoka, eller et gjenferd fra en tidligere beboer..
Dere kan jo sjekke opp hvem som har bodd der før, som passer beskrivelsen?
Dere kan jo sjekke opp hvem som har bodd der før, som passer beskrivelsen?
Antall ord: 39
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2008 02:32
- 16
ja, ikke dumt. men er en sånn student leilighet, er jo utrolig mange som har bodd der sikkert. men planen er i vert fall og stikke til han når det nermer seg slutten av skole året og fortelle det til han.. det er jo påske nå og han er her hjemme, kan jo hende han forteller noe selv. hvis han har sett noe i det hele tatt da:) takk for svar.
Antall ord: 74
Hide post links |
Det jeg syns er merkelig, dersom denne historien er sann, er at begge bare ikke brydde seg katten om det var et fremmed menneske inne i leiligheten, og bare snudde seg til siden og la seg for å sove? Ingen gjør jo det. Er det en fremmed i rommet, så skvetter du jo opp for å gå og se. man tenker jo ikke "okei, en fremmed, skallet mann der, ja, pytt sann, sover videre, jeg."
Mest sannsynlig er det en vanlig mann som var der og snoka...
Mest sannsynlig er det en vanlig mann som var der og snoka...
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Å insinuere at folk er stoffmisbrukere ol. har ingenting i denne diskusjonen å gjøre. Et innlegg er redigert.
Dette innlegget er ot. og skal ikke kommenteres. Kommentarer kan tas på pm.
Mod. V
Dette innlegget er ot. og skal ikke kommenteres. Kommentarer kan tas på pm.
Mod. V
Antall ord: 32
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |