Hei alle sammen! Dette er mitt første innlegg, og jeg trenger virkelig hjelp med denne saken. For dette går meg på nervene. Er en ung pike på 16 år, og naturens side er å prøve ut mange nye og spennede ting for ungdommen. Ja, jeg tenker på fest, alokohol og hele pakka!
Problemet er at NOEN følger etter meg, og passer virkelig på meg! det er irriterende, det går over grensen.. Kan begynne å fortelle noen årsaker til hvorfor jeg tror jeg har en forfølger........
1.Noen uker siden hadde jeg noen veldig viktige lekser å gjøre, men brydde med heller om Facebook, MSN og unødvenige sider. Jeg hadde en viktig matte-innføring å gjøre!
Jeg satt på kjøkkenbordet med pc på bordet, Facebook var den siden jeg brukte. Ingen var hjemme i huset, bortsett fra rampete meg.
Plutselig fikk jeg en uhyggelig følelse av at noen stirret meg ned i nakken. Jeg prøvde å ikke bry meg om det, men plutselig tok det en ny vending. Jeg hørte et slags stønn, et stønn av noen som anstrengte seg. OG i det stønnet kom, flyttet kjøkkenbordet mitt som veier 50 kg på seg!!! Jeg ble helt stille av forskrekkelse og logget straks ut av facebook og gikk min vei!
2. Jeg hadde en viktig prøve jeg skulle gjennomføre dagen etter. Men jeg hadde heller "morsommere" ting å gjøre enn å lese pensumet.
Jeg øvde heller på en sangtekst, og stereon stod på Volum 11. Mens jeg øvde på teksten, følte jeg det samme ubehaget jeg gjorde på kjøkkenet!! Da så jeg opp og rett mot stereon, fanget blikket mitt en slags kontur av menneskehånd. I såfall, volumet skrudde seg opp til 13, jeg så hjulet skru seg om!!!!!!! da startet jeg selfølgelig med lekser, og underlig nok lettet den ekle følsen.
3. Forrige uke hadde min bestevennine bursdagsfest. Vi skulle holde partyet på en pub/utested, og jeg hadd planlagt vors med alkohol. Men hele tiden da jeg snakket med mine venner om festen, har den ekle følsen vært til stedet!
Jeg har gitt blanke F i det, men skulle kanskje ikke gjort det. Fordi dagen før festen skulket jeg skolen, siden jeg er dritt lei! MEN da jeg var hjemme, ble jeg sånn PLUTSELIG syk (ingen i familien, nærmeste venner jeg er med var syke). Jeg avlyste vorsen og da ble jeg underlig nok FRISK :O
Jeg fortalte alle sammen dagen etter at jeg ikke skulle ha vors, men ombestemte meg på kvelden da jeg hadde dratt forgodt fra huset mitt. Men tror det spøkelset/ånden tydeligvis har fulgt etter meg, jeg gikk ut fra puben med en kompis. han røyker til vanlig, og jeg tok 1 trekk. Det jeg ikke så var at min mor stod der med bilen, hun hadde akkurat ankommet! og klokken var halv 10, jeg fortalte henne at jeg kom hjem rundt 12 tiden! Så hun fersket meg i å røyke, hvem har sendt henne???????????? ÅH, det med røykingen kan vær tilfeldig. men det andre får jeg til å stemme.
Det har skjedd VELDIG mange flere ting i mitt hus når jeg er tilstedet, helt siden jeg var litta jente. Men fortalte dere bare det som har skjedd de 2-3 siste ukene
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ JEG HJEMSØKT? plis hjelp meg!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mar 2010 21:09
- 14
- Kjønn (valgfri): Jinte
- Lokalisering: Oslo
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mar 2010 13:32
- 14
- Kjønn (valgfri): Frøken
- Lokalisering: Vestfold
Re: JEG HJEMSØKT? plis hjelp meg!!
Men kan det ikke bare være at det er hjelperne dine som prøver å veilede deg da?:)
Antall ord: 18
"Den såkalte synskhet og telepati
betraktes som former av scizofreni"
-Andrè Bjerke
betraktes som former av scizofreni"
-Andrè Bjerke
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2006 14:40
- 18
- Kjønn (valgfri): mann
- Lokalisering: Trysil
Det er vel ikke verre enn å si det slik at du får deg en "smell", når du driver med "tull", og det er sikkert det denne hjelperen din forsøker å si deg, uten at det ser ut som han "når fram", he he!
Så det er vel bare å ta seg i akt, og være "flink pike", og slutte med all slags tull.
Så det er vel bare å ta seg i akt, og være "flink pike", og slutte med all slags tull.
Antall ord: 66
The Spirit Walker - www.thespiritwalker.net - Trommeenergi, åndeverden, naturen, dyre- og fugleenergier, healing, husrens, Qigong m.m.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2010 21:51
- 14
- Kjønn (valgfri): Sier seg selv=)
- Lokalisering: Valdres
Ja Du er ikke gammel nok til sånt "Tull". Så du kan ikke "Tulle" rundt med alkohol og fest. Det er en grunn til at det er aldersgrense. :- O
Siden du følte den ubehagen på den fest-tingen (Nummer 3 som du skrev om). Det var sikkert en advarsel på at mor di skulle komme :- D
Kan hende det har noe med samvittigheten og gjøre da
(Jeg vet at jeg er slem men jeg syns ikke noe særlig om røyking og drikking etc... Men jeg kan trøste med at jeg aldri gjør lekser ^^, )
Siden du følte den ubehagen på den fest-tingen (Nummer 3 som du skrev om). Det var sikkert en advarsel på at mor di skulle komme :- D
(Jeg vet at jeg er slem men jeg syns ikke noe særlig om røyking og drikking etc... Men jeg kan trøste med at jeg aldri gjør lekser ^^, )
Antall ord: 100
Desto mere man tenker på det - Desto større sjanse er det for at det skjer :- )
Enten det er positivt eller negativt ^^
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Des 2008 16:22
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hedmark
- Blitt takket: 2 ganger
Kan nok være noe (evt hjelperne dine som prøver å si deg noe:) hehe...
Det går seg nok til, hvis du føler deg trygg så er det, det viktigste:)
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2010 21:51
- 14
- Kjønn (valgfri): Sier seg selv=)
- Lokalisering: Valdres
Det var noe sånt jeg også tenkteKenn skrev:Kan nok være noe (evt hjelperne dine som prøver å si deg noe:) hehe...
Antall ord: 42
Desto mere man tenker på det - Desto større sjanse er det for at det skjer :- )
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Feb 2009 23:11
- 15
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Stjørdal
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 16 ganger
Du er jo egentlig priviligert, hvis du har noen som kan holde deg unna trøbbel
(og da mener jeg verre trøbbel enn å bli ferska av mamma..)
Du har jo en glimrende mulighet til å teste dette "fenomenet" framover!
Vær bevisst på hva du gjør og hva som skjer, se om det blir borte hvis du oppfører deg bra, eller om du kan "provosere" det fram? Det virker jo ikke som om det vil gjøre deg noe vondt!
Tenkte med en gang på en litt streng bestefar jeg, når jeg leste innlegget
(og da mener jeg verre trøbbel enn å bli ferska av mamma..)
Du har jo en glimrende mulighet til å teste dette "fenomenet" framover!
Vær bevisst på hva du gjør og hva som skjer, se om det blir borte hvis du oppfører deg bra, eller om du kan "provosere" det fram? Det virker jo ikke som om det vil gjøre deg noe vondt!
Tenkte med en gang på en litt streng bestefar jeg, når jeg leste innlegget
Antall ord: 97
I hope to arrive to my death; late, in love, and a little drunk
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2010 21:01
- 14
- Lokalisering: Hønefoss
En såkalt klebeånd kanskje?
Antall ord: 6
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
MrElysium85 skrev:En såkalt klebeånd kanskje?
JA det er godt mulig!!! jeg har akkurat lest et innslag om klebeånder på SOL: http://debatt.sol.no/node/5416981
Jeg sliter mye med muskelknuter og smerter i kroppen. Jeg går til kiropraktorm, men tørr virkelig ikke det med å snakke ut om klebeånder som fester seg til kroppen med henne. Da vil hun sikkert tro jeg har gått fra vettet
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
Terjegutt skrev:Ja Du er ikke gammel nok til sånt "Tull". Så du kan ikke "Tulle" rundt med alkohol og fest. Det er en grunn til at det er aldersgrense. :- O
JA det har faktisk gått over en uke UTEN alkohol og røyk.. Jeg merker stor forskjell, jeg føler meg lettet siden "hjelperne mine" ikke passer på meg nå.. Jeg er ikke så redd når jeg er hjemme lengre.. er det noenj jeg kan snakke med, som kan fortelle om "hjelperne" mine? er jo bare 16 år...
Antall ord: 162
Hide post links |
En fin start er vel å være åpen og oppmerksom på dem.
Du kan jo forsøke å registrere en EVP.
Ta en diktafon, eller til nøds stemmeopptakeren på mobilen, start opptaket når du opplever slike ting og inviter tydelig til å prate. Si ting som "Hvem er du", "Hva heter du" , "Snakk til meg" osv.
Er du heldig får du svar på tiltale
Hjelpere er også rapportert å dukke opp i speil og lignende, så mulig du kan se glimt av dem f.eks på badet osv.
Det beste er kanskje å bruke et skikkelig medium som kan se hjelperen/hjelperne dine og kanskje gi deg et navn slik at du kan bruke dem mer aktivt til å hjelpe deg i livet.
Litt avhengig av hvor du bor er det sikkert noen på forumet som kan hjelpe deg.
Du kan jo forsøke å registrere en EVP.
Ta en diktafon, eller til nøds stemmeopptakeren på mobilen, start opptaket når du opplever slike ting og inviter tydelig til å prate. Si ting som "Hvem er du", "Hva heter du" , "Snakk til meg" osv.
Er du heldig får du svar på tiltale
Hjelpere er også rapportert å dukke opp i speil og lignende, så mulig du kan se glimt av dem f.eks på badet osv.
Det beste er kanskje å bruke et skikkelig medium som kan se hjelperen/hjelperne dine og kanskje gi deg et navn slik at du kan bruke dem mer aktivt til å hjelpe deg i livet.
Litt avhengig av hvor du bor er det sikkert noen på forumet som kan hjelpe deg.
Antall ord: 137
Hide post links |