Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjelp meg!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mar 2010 15:33
- 14
Hjelp meg!
......
Sist redigert av Sofie på 09 Apr 2010 10:34, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Re: Hjelp meg!
Hvis du alltid har hatt slike evner, hvorfor ble du redd nå da?
Fordi at hvis det var han, så må han være død, eller for fenomenet generelt?
Fordi at hvis det var han, så må han være død, eller for fenomenet generelt?
Antall ord: 30
Hide post links |
Har du snakket med venninnens foreldre el.l, så du vet at ingen var hjemme da du gikk forbi?
Kunne det være at de hadde en bekjent som skulle dit og hente noe el.l?
har du spurt venninna di, om hun har merket noe der?
Fikk du med deg hvordan han så ut?
Kunne det være at de hadde en bekjent som skulle dit og hente noe el.l?
har du spurt venninna di, om hun har merket noe der?
Fikk du med deg hvordan han så ut?
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
.........
Sist redigert av Sofie på 09 Apr 2010 10:35, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Nei, da kan det nok hende at du så det som kalles en Ånd eller gjenferd da.Sofie skrev:Jeg ble redd fordi jeg aldri har opplevd noe på den måten!
Og venninna mi bor alene på hybel og hu er den eneste med nøkkelen dit. Og INGEN var hjemme!
Det er mange som opplever sånt, mange her inne.
Har vennen din sagt at hun har merket noe spesielt i leiligheten sin da?
Antall ord: 76
Hide post links |
Du sier at du så i naboHUSET, og at ingen var hjemme. Så sier du at venninna di bor der alene, på hybel.
Er dette hybelen i et hus, så tror meg, det fins fler nøkler enn den hun har. Absolutt.
Eieren av huset f.eks. han har ekstra nøkkel. Det er ingen hybler som leies ut med bare en nøkkel. Ville vært tullete dersom hun mistet sin.
Det bør ikke skje, men det har hendt før, at hybelverter har låst seg inn. Som regel bare grunnet praktiske ting, selv om det finnes mang en raring rundt om kring i landet også.
Det kan jo være tilfelle i denne sammenheng.
Jeg er åpen for det paranormale, men jeg vet jo at 98% av alt man tror er mystisk, faktisk har en naturlig forklaring. Det er ytterst få prosenter, dessverre, som ikke har sin naturlige forklaring. Jeg er interessert i det, og tror det finnes de få uforklarlige prosent som kan være et gjenferd eller åndelig aktivitet.
Det er kjempespennende. Men man må forsøke å sile vekk naturlige forklaringer først, for det er dessverre lett å la seg lure.
Er dette hybelen i et hus, så tror meg, det fins fler nøkler enn den hun har. Absolutt.
Eieren av huset f.eks. han har ekstra nøkkel. Det er ingen hybler som leies ut med bare en nøkkel. Ville vært tullete dersom hun mistet sin.
Det bør ikke skje, men det har hendt før, at hybelverter har låst seg inn. Som regel bare grunnet praktiske ting, selv om det finnes mang en raring rundt om kring i landet også.
Det kan jo være tilfelle i denne sammenheng.
Jeg er åpen for det paranormale, men jeg vet jo at 98% av alt man tror er mystisk, faktisk har en naturlig forklaring. Det er ytterst få prosenter, dessverre, som ikke har sin naturlige forklaring. Jeg er interessert i det, og tror det finnes de få uforklarlige prosent som kan være et gjenferd eller åndelig aktivitet.
Det er kjempespennende. Men man må forsøke å sile vekk naturlige forklaringer først, for det er dessverre lett å la seg lure.
Antall ord: 197
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Jepp, det kan også være så enkelt..
Antall ord: 8
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
.......
Sist redigert av Sofie på 09 Apr 2010 10:35, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Ok, men da må du begynne å se etter årsaker anet enn det vi kaller for naturlige da vet du, som at det for eksempel er et gjenferd/spøkelse/ånd?Sofie skrev:Han som eier hybelen bor ca halve Norge fra hybelen så vi vet at det ikke var han, og det er bare venninna min som bor der som har nøkkelen til hybelen sin! Sånn er det bare, jeg har sett etter alle mulige natulige forklaringer, men jeg finner ingen!
Antall ord: 83
Hide post links |
Ja, enig med moonstone. Dersom alle naturlige årsaker er 100% utelukket, så kan man begynne å tenke alternativt. Og da kan det jo gjerne være en ånd eller noe. Men, har venninna di merket noe spesielt der, hun da?
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14