Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ bestemora mi går igjen, tror jeg.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
bestemora mi går igjen, tror jeg.
over gata bodde bestemoren min, hun døde i 2003. onkelen min bor i første etasjen, og bestemor bodde i 2. når hun døde tok vi alle tingene hennes inn på rommet hennes. og ingen har noen gang vært der. flere ganger på kveldstid så har jeg sett noen ta for gardinene på rommet i mørket. jeg snakker sant. jeg er helt sikker på at gardinene blir trekt for. her om dagen var vi hos min onkel og spiste middag. jeg spurte om han hadde vært på rommet. og han sa nei. jeg fortalte om hva jeg hadde sett. han sa ingenting. og middagen fortsatte. onkelen min har også en datter, som har flyttet ut for lenge siden. og hun tør ikke være i huset mellom klokka 3 og 4. jeg tror det var ca da hun døde. er dette min bestemor som går igjen?
Antall ord: 155
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2007 13:19
- 17
- Kjønn (valgfri): girlpower.. :)
Re: bestemora mi går igjen, tror jeg.
Har du mulighet for å sette ett kamera inn på dette rommet kanskje?
Da kunne kanskje ting lett bekreftes eller avkreftes! Eller skape flere spørsmål... ?
Da kunne kanskje ting lett bekreftes eller avkreftes! Eller skape flere spørsmål... ?
Antall ord: 26
Hide post links |
problemet er at jeg ikke bor i huset. og ingen får gå inn i rommet. vi har også festet døren fast. men jeg kan si jeg merker en åndelig kraft i stua vedsiden av rommet. før hun døde var det ikke sånn. men nå er det som om noen sitter på megtrohvaduvil skrev:Har du mulighet for å sette ett kamera inn på dette rommet kanskje?
Antall ord: 85
Hide post links |
Har dere forseglet en dør i et hus? Spesielt! jeg tror dessverre ikke du snakker helt sant akkurat der, og tror du fint kan låse opp døra hvis du vil. Får ikke lov å åpne døra... hvorfor det?
Sannsynligvis er det nok onkelen din som har vært der.
hvis ikke vil jeg forsøke å filme det,kanskje fra ditt eget hus, forsøke zoome inn..
Sannsynligvis er det nok onkelen din som har vært der.
hvis ikke vil jeg forsøke å filme det,kanskje fra ditt eget hus, forsøke zoome inn..
Antall ord: 70
Hide post links |
vi gjemte alle tingene hennes der. og dette er et veldig gammelt hus. jeg vet egentlig ikke hvorfor døren er låst. men hvis det skulle være onkelen min: hvorfor lyve om at han ikke har vært der? og hvorfor ta igjen gardiner i mørket? onkelen min ser ikke så bra.
Antall ord: 55
Hide post links |
Nei, man kan jo aldri vite da. kan det være at onkelen din lette etter noe, men trakk for gardinene så dere ikke skulle se han der når han tente lys? Kanskje han hadde dårlig samvittighet ovenfor dere, for å åpne døra, og snoke i bestemors ting?
Antall ord: 50
Hide post links |