Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderUtrolig skremmende opplevelser!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Ochilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Feb 2010 20:30
14

Utrolig skremmende opplevelser!

Innlegg av Ochilla »

Hei, nå skal jeg fortelle om to skikkelig skumle ting som har skjedd i kompisen min sitt hus.

Den første gangen jeg virkelig forstod at det spøket der var en gang da jeg skulle hente han tidlig om morgenen. Han hadde gått på badet, men det visste ikke jeg så jeg gikk opp for å vekke han. Jeg gikk inn på soverommet og sa: Du må våkne, jeg er her for å hente deg. Jeg så ikke noe for lyset var jo av, hørte bare at han snudde seg og møllte litt i senga. Så hørte jeg bare mmmm. jeg kommer. Han sa det skikkelig søvnaktig, så jeg gikk ned å slo på tv'n og satte meg i sofaen. Når man sitter i sofaen ser man rett mot trappa så det er ikke mulig at han kunne ha kommet seg ned, forbi meg og inn på badet uten at jeg hadde sett han. ca. 30 sekunder etter at jeg hadde slått på tv'n kommer han ut av badet. Jeg ble sjokkert og spurte om hvem var det som var oppe? Og da sa han at ingen var oppe. Vi diskuterte det mens vi kjørte og da fortalte han at han hadde allerede vært på badet ca.10 min før jeg kom.

Det andre som skjedde i huset hans var en kveld da han satt og så på tv. Plutselig så han en slags uklar tåke som føyk fram og tilbake foran peisen, mens det kom en slags ulelyd. Han skjønte ingenting så han tom fram mobilen og tok bilde av tåka. På mobilen kunne han helt klart og tydelig se en person. Han så ansiktet best mens kroppen var ganske uklår. Personen var en mann og hadde hår til åren Skikkelig creapy. Det var også en gang han skulle ta bilde av seg selv i speilet og da kunne man se en person reflektert i dusjdøren. Det var ikke han for personen ligna ikke i det hele tatt, mye lengre hår og mørkt hår.
Antall ord: 356

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Gjest

Re: Utrolig skremmende opplevelser!

Innlegg av Gjest »

spesiell historie det derre.
Er det gammelt hus, står det på en fjellgrund??
lurer på om det er noe under huset ditt??
En gammel graav eller lignende. var det en mann?? Har han skjegg og bånd rundt hodet??
Stor mage? Blå lin-skjorte?? Hvis dette stemmer så skal jeg si deg mer.
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ochilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Feb 2010 20:30
14

Innlegg av Ochilla »

Vet bare at huset er omtrent 100 år. Mannen hadde mørkt hår ca. til ørene, litt spiss lang nese. IKke noe bånd ellerno sånt. Svart genser.
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av kristiane »

Dersom disse hendelsene har gjort deg nysgjerrig,kanskje du og kameraten din skulle forsøke å finne ut noe om husets/tomtens historie? Lykke til :)
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hcyvonne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Feb 2010 19:49
14
Kjønn (valgfri): Jente

Innlegg av hcyvonne »

Hmm, rart! Det med den første historien, at det var en person i sengen...Det første som slo meg var, hva hvis kompisen din har en eller anne "hemmelig" elsker som han ikke tør å fortelle deg om. Og da skylle på spøkelset!

Jeg vet det er rart! Men bare en tanke som slo meg! :lol:
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Ghostgirl5

Innlegg av Slettet_Ghostgirl5 »

spennende! Men ja, kanskje du burde lete litt etter informasjon etter tidligere eier? Hvis det har vært en tidligere eier da så klart :) lykke til :)
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Innlegg av GJEST »

Første episode tror jeg dessverre er dere som surrer. At han faktisk lå og sov da, og gikk på badet etterpå, uten at du så det :)

Andre episode... hvis dere virkelig tok bilde av en ånd, hvorfor legger du det da ikke ut her så vi får se?
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links