Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Moderatorer:Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
Johnny Depp ER bra skuespiller.
Digger Sleepy Hollow og The Ninth gate med Depp.
JA det er han!!
..kan høres ut som 14iz obsession med heite-Depp, men siden jeg studerer og er veldig interessert i drama, er det også en grunn til at jeg liker ham - han er virkelig et prakteksemplar på en allsidig og dødsgod skuespiller.
Gleder meg til mars... da kommer Tim Burtons filmatisering av Alice in Wonderland!!
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Jeg så en ny Tim Burton film (TB entusiast? Fanatisk fan? neida.. Fan, men ganske dårlig fan faktisk ) på lørdag, animasjonsfilmen 9. Handler om en filledukke, nr 9, som våkner etter at menneskeheten har gått under og maskinene har tatt over verden. Men så finner han åtte likesinnede og de tar opp kampen mot stålkjempene. Elijah Wood (Frodo) som har stemmen på 9, btw. Den er fin og ikke så lang, kanskje 70 min. Anbefales : )
Diablesse skrev:Jeg så en ny Tim Burton film (TB entusiast? Fanatisk fan? neida.. Fan, men ganske dårlig fan faktisk ) på lørdag, animasjonsfilmen 9. Handler om en filledukke, nr 9, som våkner etter at menneskeheten har gått under og maskinene har tatt over verden. Men så finner han åtte likesinnede og de tar opp kampen mot stålkjempene. Elijah Wood (Frodo) som har stemmen på 9, btw. Den er fin og ikke så lang, kanskje 70 min. Anbefales : )
Åjaaa den hadde jeg nesten glemt, den må jeg få sett
Antall ord: 93
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.