Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEr jeg gått av forstanden?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Onlyrenate
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Feb 2010 21:09
14
Kjønn (valgfri): Jente

Er jeg gått av forstanden?

Innlegg av Onlyrenate »

Hallo!
Etter at jeg har lest litt om ting her så har jeg begynt å merke noe, jeg forstår meg på dyr?
Det er som om jeg leser tankene, men alikavel gjør jeg ikke det. Idag merka jeg at dyret mitt hadde det vondt et sted, men de andre kunne ikke skjønne det.
Jeg er sikker på at dyret mitt har det vondt så jeg gir meg ikke før jeg går til dyrlegen med min stakkars kanin.

En annen ting: Jeg blir plaget av sinte ånder gjennom drømmer. Jeg husker ikke stort mye av det morran etter, men en ting: En som hette Hans, jeg så tallet 1746 og jeg så åtte andre der. Jeg er så frustrer over at jeg ikke kan husker ansiktene. Det var sånt gammelt trehus med et litt ødelagdt vindu, det var også litt sol og gresset var grønt.
(Hvis du ikke vet ossen jeg vet at det er ånder, er bare en følelse. Jeg godt hvem som er en ånd eller ikke.) Jeg går i søvne hver kveld, nesten.

Migrene min tar over for tiden og skolen blir kaputt, jeg sover dårlig, har mareritt oftere og jeg greier ikke skolearbeid.
Ta dette særiøst, jeg skrev ikke dette for å få oppmerksomhet, jeg skrev dette fordi jeg virkelig trenger hjelp og de på skolen tror at jeg har gått av forstanden.
Jeg vil ha svar av noen som virkelig kan gi meg noen svar, værsåsnill.

PS. Tror du jeg tuller, kan du bare gå.
Antall ord: 264
Renate.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Er jeg gått av forstanden?

Innlegg av Metodisten »

Det første jeg tenker er att du bør kansje tenke over vanene dine.
Sover du nok, og på rette tider ?

Det høres litt på hugg å belegg ut den tilværelsen din. Selvfølgelig kan ånder ha med mye og gjøre om man da tror på slikt, men migrenen og det hele, det bør du prøve å fixe så du kan få litt ut av skolen.
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Onlyrenate skrev:Hallo!
Etter at jeg har lest litt om ting her så har jeg begynt å merke noe, jeg forstår meg på dyr?
Det er som om jeg leser tankene, men alikavel gjør jeg ikke det. Idag merka jeg at dyret mitt hadde det vondt et sted, men de andre kunne ikke skjønne det.
Jeg er sikker på at dyret mitt har det vondt så jeg gir meg ikke før jeg går til dyrlegen med min stakkars kanin. ]
Dette med at du begynte å forstå dyr kan ha mange årsaker.
Man blir veldig godt knyttet til dyrene sinne og om vi er klar over det eller ikke så regi strerre vi adferd og slikt. så det kan ligge litt der.
Men hvis vi går over til tro delen så ja du kan være i fred med å åpne opp for kominikasjonen med dyr og derfor som du skriver kan du også lese når dyre har det vondt osv.
Men uansett så syns jeg det er bra at du står på ditt og får dyre undesøkt hos dyrlegen.
Onlyrenate skrev:En annen ting: Jeg blir plaget av sinte ånder gjennom drømmer. Jeg husker ikke stort mye av det morran etter, men en ting: En som hette Hans, jeg så tallet 1746 og jeg så åtte andre der. Jeg er så frustrer over at jeg ikke kan husker ansiktene. Det var sånt gammelt trehus med et litt ødelagdt vindu, det var også litt sol og gresset var grønt.
(Hvis du ikke vet ossen jeg vet at det er ånder, er bare en følelse. Jeg godt hvem som er en ånd eller ikke.) Jeg går i søvne hver kveld, nesten.
Det kan jo godt hende at du faktis drømmer veldig livaktig også da.
Jeg tar jo det du skriver med alvor også.
Men prøv og forklar ånden i drømmen din at du ikke vil den noe vondt og at du kansje kan hjelpe.
Onlyrenate skrev:Migrene min tar over for tiden og skolen blir kaputt, jeg sover dårlig, har mareritt oftere og jeg greier ikke skolearbeid.
Ta dette særiøst, jeg skrev ikke dette for å få oppmerksomhet, jeg skrev dette fordi jeg virkelig trenger hjelp og de på skolen tror at jeg har gått av forstanden.
Jeg vil ha svar av noen som virkelig kan gi meg noen svar, værsåsnill.
Her vil jeg råde deg til og ta en tur til legen og lufte dette problemet med legen.
Migrene kan trigges av veldig mye og her så kan det være alt fra stress på skolen til at du får for lite søvn.
Så ta en prat med legen din.
Eller så burde du spise riktig og drikke mye vann.
Onlyrenate skrev:PS. Tror du jeg tuller, kan du bare gå.
Uansett lykke til og håper det ordner seg.
Antall ord: 493
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Onlyrenate
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av Onlyrenate »

Takk, men legen sier at det ikke er noe galt med meg.
Antall ord: 12
Renate.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Søvnforstyrrelser er ikke noe man kan ta en blodprøve eller kjenne på pusten for å påvise. De utløsende faktorene trenger ikke være noe annet enn litt dårlig søvnrytme eller at man har spist mat sent på kvelden.
Antall ord: 43
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av kristiane »

med tanke på søvnproblemene dine og migrenen må du bare forsikre deg om at legen din har undersøkt deg nøye nok. Det blir jo noe lettvint å si at "det ikke feiler deg noe",når du plages med dette. Søvnproblemer kan ha opphav i allerede nevnte ting lenger oppe i tråden her,det kan også skyldes stress. kanskje føler du det er mye å gjøre i forbindelse med skolen? Ang.migrenen din,vet du selv hvilke undersøkelser legen din har gjort/eller ikke gjort,så be om en skikkelig utredning dersom plagene dine vedvarer. Mange med migrene må ha medisin når det står på som værst,så jeg vet det kan være ille.
Kanskje du burde få tatt en synsundersøkelse også. Hodepine skyldes ofte synet også. håper du får rettet på dette,slik at dagene blir lettere,at søvnen din blir bedre,og at hodepinen forsvinner. Klart dette innvirker på skoleprestasjoner.

Og i fh.t kaninen din,har du vel en evne til å "lese"hvordan den har det,tolke signalene den gir ut. Når man som dyreelsker har lært kjæledyret sitt ordentlig å kjenne,vil man jo også lettere fårstå deres språk også :)
Ønsker deg lykke til videre.
Antall ord: 217

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Onlyrenate
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av Onlyrenate »

Tusen takk til alle som har hjulpet meg, er kjempe takknemlig :)
Antall ord: 11
Renate.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links