Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ gamle tante død
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jan 2010 17:38
- 14
gamle tante død
hei alle sammen .Min mamma jobber som kjøkkenassistent på sykehuset østfold fredrikstad.ho åpner kjøkkenet kl.5 om morran og er "alene" der i 3 timer.en gang jeg var med på jobben til mamma går vi inn på kjøkkenet,mamma starter maskinene ...osv.så går jeg og mamma inn på kontoret hennes og lukker døra og etter en stund hører vi at noen går fram og tilbake på kjøkkenet og mamma tror dt er noen som bare har kommet på jobb...men etterhvert vser dt seg at ingen kan ha gått der inne siden alle dørene var låst.og når sjefen kommer går jeg bort til henne og sier det og hun virker veldig interesert men dt som skremte meg var at den eldste dama som jobba der tydeligvis overhørte oss og går fort ved siden av oss og sier dt må ha vært gamle tante død.og etter dt ryktene sier var det visst en damelege som hang seg på kjøkkenet der (før var det likrom)fordi alle pasientene hennes døde.noen som en kommentar????
Antall ord: 198
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: gamle tante død
Ser tre sider her:
Noen mener at ånder er overalt og slik sett så inkluderer alt også SØF.
Andre mener at kun enkelte hus blir hjemsøkt, og hvis det både har vært likhus der og en som har hengt seg så har man vel rimelig gode forutsetninger for at stedet er hjemsøkt.
Dernest er det vel sånn at ansatte har nøkler slik at en låst dør er vel strengt tatt ikke noe hinder for andre ansatte?
Noen mener at ånder er overalt og slik sett så inkluderer alt også SØF.
Andre mener at kun enkelte hus blir hjemsøkt, og hvis det både har vært likhus der og en som har hengt seg så har man vel rimelig gode forutsetninger for at stedet er hjemsøkt.
Dernest er det vel sånn at ansatte har nøkler slik at en låst dør er vel strengt tatt ikke noe hinder for andre ansatte?
Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
på søf brukes nøkkelkort som riktig nok alle ansatte har,men dersom noen har gått inn der så står dt i en protokoll som min mor har adgang til og der står ikke at noen gått innn så jeg finner ingen forklaring
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2007 11:56
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 2 ganger
Var lyden tydelig eller bare hint om at noe gikk?
Hvilket type gulv er det?
Hvilket type gulv er det?
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
det er ett gulv med ett belegg som gjør det vanskelig å skli så du hører godt at sko blir slept over gulvet og dt hørtes ut som om gikk over gulvet.
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
min mor sier også at kjeler og panner har en tendens til å ramle ned fra hyller og kroker dessuten har en tralle som sto på oppvaskrommet begynt å gå av seg selv midt på natten og ett overvåkningskamera som filmet det hele
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Er det flere som har opplevd dette eller bare du og din mor? :mozilla_smile:
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
så å si alle som obber der har opplevd noe og mange har blitt så skremt at de har slutta
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Det dere kan gjøre å føre logg. Ha en notibok liggende og be alle skrive opp dato, klokkeslett, hva som skjedde, hva personen som opplevde episoden foretok seg da det skjedde, følelser underskift fra den personen.
Så mye informasjon som dere kan om hendelsen. Med dette kan dere kanskje finne et mønster hendelsene og om det er noen som opplever mer enn andre.
Så mye informasjon som dere kan om hendelsen. Med dette kan dere kanskje finne et mønster hendelsene og om det er noen som opplever mer enn andre.
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Blitt takket: 1 gang
Skummelt ketilsen,
en liten spøkelseshistorie fra hverdagen, sånn som jeg oppfatter det. Takk for den du.
en liten spøkelseshistorie fra hverdagen, sånn som jeg oppfatter det. Takk for den du.
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Hvis det var et likrom tidligere, så er det:
1) Stor sannsynlighet for at det er flere ånder der enn den stakkars tanta
2) Nasty å lage kjøkken der det har ligget folk i forråtnelse....
1) Stor sannsynlighet for at det er flere ånder der enn den stakkars tanta
2) Nasty å lage kjøkken der det har ligget folk i forråtnelse....
Antall ord: 36
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |