Respekt for GUD, og h*n's gjerninger.Hvorfor skriver du "Gud" med store bokstaver?
Ikke alle ser det slik du ser det KIM.. Jeg tok det som en informasjon om det som stpr skrevet!Nei, når man prenter inn religiøs tro i barn er det helt soleklart forsøk på indoktrinering av vrangforestillinger. Det blir sikkert gjort i god tro, men det gjør det ikke mer greit i min bok.
Og da skal ALLE være med på din vei? Min tro er noe jeg selv har valgt, da jeg føler det jeg har sett, og har fått muligheten av å gjøre for andre personer, så er ikke dette annet enn min sannhet..Fordi jeg er imot overtro og religion. Jeg er sterkt imot mennesker som hevder å sitte på "sannheter".
Jeg har IKKE angrepet deg på noen som helst måte Kim..Jeg finner meg ikke i å bli angrepet av deg fordi du mener du ikke har tilstrekkelig kunnskap.
Jeg deler kun mine egne opplevelser, og prøver selv å forstå hva som skjer når jeg står Face 2 Face med et åndelig vesen, som mine øyne, ører og følelser værer, og jeg av respekt av mine opplevelser velger å forsvare disse opplevlser og min tro på en GUD, så er dette ikke noen angrep på deg.
Jeg kan ha låv til å være uenig i dine betolkninger av mine opplevelser?
Jeg kan ha låv til å forsvare min tro?
MVH: Happe....