Hvis man er redd, eller ikke vil ha ånder i huset sitt, så bør man ihvertfall gjøre et forsøk på å få fjernet dem. Og om ikke den man tar inn klarer og ta det bort, så kan det hende det er andre som klarer det. Jeg tror neppe at energiene i huset er SÅ sterke, at det ikke går ann og vise dem veien til den plassen der de egentlig SKAL være.
Det hjelper heller ikke om åndene er "gode" energier, hvis de allikevel romsterer og skremmer de som bor der. Og hvis de i tillegg IKKE vil forlate stedet, så setter ihvertfall jeg spørsmålstegn med hvor "god hjelp" det er og ha dem der.
Jeg er ganske sikker på at dette problemet kan la seg ordne opp i. Selv bruker jeg tromma og mine "egne ånder", dvs. de som følger meg, når jeg renser hus, og da er energien så sterk, at ingen "gjenferd" vil ha så mye og stille opp med, så de ender opp med å følge lyden av tromma og jeg lar åndene "mine" vise dem veien videre. Senest i går hadde jeg en husrens, der vi hadde en ganske "stri" kvinnelig ånd, som hadde et veldig sterkt eierforhold til stedet hun var på. Men hun "forsvant" hun også, selv om hun gjorde sitt beste for og bli. Iblant skjønner ikke vi mennesker vårt eget beste, og det er ofte slik med de som har vandret videre også, de skjønner ikke alltid sitt eget beste.
Det er absolutt mulig og gjøre noe med dem, og få fjernet dem fra leiligheta di. Jeg holder også til på østlandet og kan hjelpe hvis det blir nødvendig. Bare ta kontakt isåfall.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Huset mitt er hjemsøkt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2006 14:40
- 18
- Kjønn (valgfri): mann
- Lokalisering: Trysil
Re: Huset mitt er hjemsøkt
Antall ord: 298
The Spirit Walker - www.thespiritwalker.net - Trommeenergi, åndeverden, naturen, dyre- og fugleenergier, healing, husrens, Qigong m.m.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Huset mitt er hjemsøkt
Takk for svar.. har muligens fått tak i en nå som kan hjelpe meg.. er veldig spent på hva hun finner.. Få bekreftet at det er noe der fortsatt. Tror kanskje han som var hos meg forrige gang ikke klarte dette så bra.. tror ikke det var så mange ganger han hadde gjort dette. men han så og fortalte meg ting som stemte ved de og ting jeg merket uten å ha fortalt noe om det. Kan nok hende han får kontakt, men ikke klarer å gjøre noe mer med det.. Jeg har ingenting å tape på det, for det er veldig skremmende, særlig når man bor alene.
Antall ord: 110
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |