Foto & Bilder ⇒ Et merkelig bilde.
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jan 2010 23:31
- 14
Et merkelig bilde.
Dette bildet ble tatt av en voksen dame(tante) nå i jula 2009. Det var en nydelig klar kveld, og det som dukket opp var mildt sagt uventet. Bildet som ble tatt før dette var helt fint og klart, det samme var det som ble tatt etterpå for å sjekke hva skjermen viste.
Det jeg lurer på er om andre ser noe spesielt her, det gjør nemlig vi. Det som igjen er litt snedig er att vi ser forskjellige omriss eller figurer.
Tenkte å høre hva andre ser før jeg eventuellt merker bildet med det vi ser. Kan jo si at det jeg mener å se er minst to.
Jeg har ikke fikset eller gjort noe med bildet, prøvde å forandre litt på lys og kontrast uten at jeg fikk så mye mer ut av det, så jeg legger det ut slik det ble tatt.
Spennende!!
Det jeg lurer på er om andre ser noe spesielt her, det gjør nemlig vi. Det som igjen er litt snedig er att vi ser forskjellige omriss eller figurer.
Tenkte å høre hva andre ser før jeg eventuellt merker bildet med det vi ser. Kan jo si at det jeg mener å se er minst to.
Jeg har ikke fikset eller gjort noe med bildet, prøvde å forandre litt på lys og kontrast uten at jeg fikk så mye mer ut av det, så jeg legger det ut slik det ble tatt.
Spennende!!
Antall ord: 147
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Et merkelig bilde.
Du har tydeligvis fått med frostrøyk i bildet, og på samme måte som at man i skyer kan se forskjellige figurer tror du her at du ser noen skikkelser.
Finner ikke noe mystisk ved dette bildet.
Finner ikke noe mystisk ved dette bildet.
Antall ord: 39
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2008 01:19
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann ja
- Lokalisering: I Bamble ett sted
- Blitt takket: 8 ganger
Tøft bilde men er nok ikke noe paranormalt med det der. kun Frostrøyk
Antall ord: 15
Etterforsker hos Norwegian Ghost Hunters.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2010 00:16
- 14
- Kjønn (valgfri): helvete
bruk fantasien litt
jeg synes jeg ser en person som sitter
jeg synes jeg ser en person som sitter
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Hvis du bruker fantasien enda mer, kan du se 9/11. Til venstre. Det til høyre er nok en sittende person, ja.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2008 01:19
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann ja
- Lokalisering: I Bamble ett sted
- Blitt takket: 8 ganger
Hvis jeg bruker fantasien så ser jeg andre verdenskrig i kulda med masse frostrøyk
Antall ord: 15
Etterforsker hos Norwegian Ghost Hunters.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Feb 2010 21:19
- 14
Hvis man bruker litt fantasi, kan man se en person som sitter, men kanskje det er snø som blåste?
Jeg vet ikke jeg altså, men utrolig tøft bildet!
Jeg vet ikke jeg altså, men utrolig tøft bildet!
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Det med at folk ser bilder i røyk osv kalles matrixing, hjernen ser mønstre man ikke nødvendigvis oppfatter helt selv og lager ansikter osv ut av dette, som nevnt høyere opp samme konsept som gjør at man ser figurer i skyer osv. hvis man virkelig virkelig går inn for og tro man ser noe gjør man det. la meg illustrere.
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Det til høyre minner meg om Zoidberg.
Antall ord: 8
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Har ikke denne bajsen vært lagt ut før her på forumet?RaggSokken skrev:Det med at folk ser bilder i røyk osv kalles matrixing, hjernen ser mønstre man ikke nødvendigvis oppfatter helt selv og lager ansikter osv ut av dette, som nevnt høyere opp samme konsept som gjør at man ser figurer i skyer osv. hvis man virkelig virkelig går inn for og tro man ser noe gjør man det. la meg illustrere.
Jeg er forøvrig enig med folk her, bildet til trådstarter er nok frostrøyk.
Antall ord: 98
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 09 Sep 2009 22:35
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 12 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Minner meg om det bilde som ble tatt av hu jenta som satt å pissa etter en fest.
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Minner sterkt om det, ja.Svartepus skrev:Har ikke denne bajsen vært lagt ut før her på forumet?RaggSokken skrev:Det med at folk ser bilder i røyk osv kalles matrixing, hjernen ser mønstre man ikke nødvendigvis oppfatter helt selv og lager ansikter osv ut av dette, som nevnt høyere opp samme konsept som gjør at man ser figurer i skyer osv. hvis man virkelig virkelig går inn for og tro man ser noe gjør man det. la meg illustrere.
Antall ord: 105
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
hehe30cm skrev:Minner meg om det bilde som ble tatt av hu jenta som satt å pissa etter en fest.
Antall ord: 20
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
Stemmer det, jeg kom over det igjen, gjelder nå også så hvorfor ikke gjenbruke i ren latskapEaglespirit skrev:Minner sterkt om det, ja.Svartepus skrev:Har ikke denne bajsen vært lagt ut før her på forumet?RaggSokken skrev:Det med at folk ser bilder i røyk osv kalles matrixing, hjernen ser mønstre man ikke nødvendigvis oppfatter helt selv og lager ansikter osv ut av dette, som nevnt høyere opp samme konsept som gjør at man ser figurer i skyer osv. hvis man virkelig virkelig går inn for og tro man ser noe gjør man det. la meg illustrere.
Antall ord: 124
Hide post links |