Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
eile-joha skrev: husarrest blir det sikkert. Men sikkert verdens beste husarrest, med oppvarting av alle slag matsorter Svartepus finner i hus. hahaha..
Hadde iallefall min pus fått.
Masse mat ihvertfall! Vilma har lett for å få dårlig mage, så det er sannelig ikke så godt å vite hva hun egentlig tåler. Derfor blir det nå mest vanlig tørrfor. Og litt kattemelk :mozilla_smile:
Men husarrest og tvangskosing, ja det blir det så absolutt!
Se så avslappet hun er rett etter hjemkomsten. Ikke noe stress her altså, vi har da bare vært ute en bitteliten tur...
Antall ord: 99
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
hihihi.. nyyyydelige Vilmapusa..
kanskje greit å ikke gi ho for mye da ja.. Sei sies jo å være mildt for magen til pusene da. Hadde en svigermor som gav det til katten sin som døde av katteaids.
Det var visst det eneste han tålte på slutten stakkars..
Vilma skrev:*fjo* jammen godt hun kom hjem igjen, slem jente, skremme mammaen sin slik! Jeg har ikke nerver til å ha katt jeg altså.
Ps. hun har blitt så utrolig vakker, elsker pelsen hennes, skikkelig vill og vakker
Hun er et vakkert lite eksemplar av rasen "Ekte bygdemix" Tihi...
Jeg tror nå i mitt stolte matmorhjerte at hun har både skogskatt og sibirkatt i seg :mozilla_smile: Med så mye vilter pels, dusker i ørene og en trang til å lufte seg i 15-20 minus må hun jo være litt av en blanding...
Antall ord: 95
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Åh, så fint at (den veldig vakre) pusen din har kommet hjem igjen!
Og ja, å være ute i flere dager ser aldri ut til å være en stor sak for katter.
De blir nok mer satt ut når matmor blir halvt hysterisk når pusen endelig bestemmer seg for å ta en tur innom hjemmet sitt igjen! :P
OBS OBS! Husk på at hvis du feirer dette med for mye jubel, så kanskje hun tror det var kult å være ute så lenge for all den oppmerksomheten hun får... katter er lure, vet du
Antall ord: 43
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Starchild skrev:Åh, så fint at (den veldig vakre) pusen din har kommet hjem igjen!
Og ja, å være ute i flere dager ser aldri ut til å være en stor sak for katter.
De blir nok mer satt ut når matmor blir halvt hysterisk når pusen endelig bestemmer seg for å ta en tur innom hjemmet sitt igjen!
For å roe ned en litt mentalt forstyrret og noe ustabil mamma, mener du?
OBS OBS! Husk på at hvis du feirer dette med for mye jubel, så kanskje hun tror det var kult å være ute så lenge for all den oppmerksomheten hun får... katter er lure, vet du
Ja, har absolutt tenkt den tanken selv! :mozilla_laughing:
Nå har hun forlatt meg igjen for å gå seg en tur i snøeldoradoet, og nåde henne om hun tar et nytt forsvinningsnummer! Da skal hun virkelig få se hvor ustabil og hysterisk matmora kan bli!
Antall ord: 91