Må bare fortelle hva som skjedde oss julaften 2009, vi var mange i huset som opplevde det samme.
Dørene gikk plutselig opp og igjen av seg selv, og det føltes som noen stod ved siden av deg, men da du snudde deg og skulle si noe til personen var der ingen der. Dette skjedde tidlig på dagen ett par ganger, Det opplevde tre av oss.
Så midt under middagen , small det i veggen, som om noen banka hardt eller sparka i veggen.Rett etterpå hørte vi en høy lyd, som ett kremt.Jeg, mamma, søstra mi og mannen min, såg på hverandre og sa i kor, pappa og "Birger" namnet hans...
Det rare er , at HVER eneste julaften når guttene våre og vi kom til middag , brukte pappa å spøke med å slå i veggen , lage en spesiell kremte lyd, flire og si nå der var nissen......
Vi prøvde alle slags ting for å klare å gjøre den lyden som skjedde kl 17 julaften, men vi klarte det ikke, vi var ikke i nærheten engang... så nå, tror vi at pappa var innom oss med en liten spøk.... Egentlig en koselig tanke, pappa døde for 3 år siden.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Julaften, den glemmer vi ikke nå nei...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2009 13:28
- 15
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Aug 2009 11:28
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Julaften, den glemmer vi ikke nå nei...
Dette var litt av en historie Får bare håpe at dere ikke ble så altfor skremt,da man naturlig nok kan kveppe til,ja
Mulig det var faren din som hilste på dere. Undersøkte dere om noen kanskje drev gjøn med dere,ifh.t bankingen? Ingen som skulle være så morsom å skremme dere,for så å gjemme seg?
Har opplevd banking på dører selv ved flere anledninger.Og alltid begynt å se etter hvem som kom,bare for å fårstå at det alikevel ikke var noen der. Besøkende hos meg har også opplevd dette. Så spørs det da-om det var noen fra åndeverdenen som ville hilse på dere også
Mulig det var faren din som hilste på dere. Undersøkte dere om noen kanskje drev gjøn med dere,ifh.t bankingen? Ingen som skulle være så morsom å skremme dere,for så å gjemme seg?
Har opplevd banking på dører selv ved flere anledninger.Og alltid begynt å se etter hvem som kom,bare for å fårstå at det alikevel ikke var noen der. Besøkende hos meg har også opplevd dette. Så spørs det da-om det var noen fra åndeverdenen som ville hilse på dere også
Antall ord: 116
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2009 13:28
- 15
Vi bor midt ute på bygda ganske så alene og vi fant ikke noen spor i snøen..så hvem vet hva som skjedde, alle sammen hørte dette, vi var 11 stk i rommet da.Voksne og barn, men det var vi fire ,jeg , mannen min, mora mi og søstra mi som skvatt mest.
Natt til mandag banka det ca ti ganger på døra, først sjekka mannen min, la seg .så starta det igjen og jeg sjekka,da jeg ropte hallo er det noen der, stoppa det helt..Snåle greier ingen spor i snøen og vi har på dags lyset, sjekka om noen dunka i veggen /døra, men vi fann ikke noe som laget tilsvarende lyd, ikke var det vind heller.Tror rett og slett vi ikke får svar, kan ikke si at det er noe paranormalt, men kan ikke si at det ikke er det heller :mozilla_smile:
Natt til mandag banka det ca ti ganger på døra, først sjekka mannen min, la seg .så starta det igjen og jeg sjekka,da jeg ropte hallo er det noen der, stoppa det helt..Snåle greier ingen spor i snøen og vi har på dags lyset, sjekka om noen dunka i veggen /døra, men vi fann ikke noe som laget tilsvarende lyd, ikke var det vind heller.Tror rett og slett vi ikke får svar, kan ikke si at det er noe paranormalt, men kan ikke si at det ikke er det heller :mozilla_smile:
Antall ord: 157
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Aug 2007 23:15
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Ånei, jeg glemte julaften
Antall ord: 4
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Jaja, du har god tid til neste gang iallefall, problem.
Antall ord: 10
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |