Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGår det ann å drive ut ånder selv?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
IdaH
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Des 2009 22:55
14

Går det ann å drive ut ånder selv?

Innlegg av IdaH »

Kjæresten min leier et gammelt tømmerhus på en gård, og mange har flyttet derifra fordi det spøker. Skulle gjerne ha prøvd å bli kvitt de, uten å vekke så mye oppsikt.

Hver gang vi skal ut, selv om det bare er en kjapp luftetur med hundene, så må vi trekke ut kontaken i stekeovnen og andre elektriske apparater. Hvis ikke så står det plutselig på masse strøm i huset når vi kommer inn igjen.

En venn av oss har noen evner slik at han kan se disse, og han har sagt at det er tre personer i huset. En gammel dame utenfor soveromsdøren i andre etasjen, en gammel mann foran peisen, og en litt yngre kar i millitærklær på kjøkkenet i første etasje.

Vi har merket på hundene at det er noen på kjøkkenet førut, for plutselig bjeffer hundene, og løper som bare det mot kjøkkenet, også kommer de tilbake igjen.

Ingen av oss har merket noen negative vibber fra disse åndene, men vennen vår sier at han blir veldig nervøs i huset, og plutselig sitter han bare og stirrer på et av stedene der åndene er.

Det hadde vært veldig fint om noen visste hvordan vi kan få disse åndene ut av huset selv, for tanken på at det er flere i huset er veldig ekkelt og ubehagelig.
Antall ord: 237

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Går det ann å drive ut ånder selv?

Innlegg av Moonstone »

Det går fint an å drive ut ånder selv, selvom det uten tvil er en fordel å selv være klarsynt eller drive innen det alternative.

Jeg kan gi deg noen enkle steg du kan prøve selv, om ønskelig.
Antall ord: 39
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Blir kanskje litt dumt dette, men kan jeg få be deg filme det som skjer? :P Er nysjerrig... :P

Har hørt at å lese noen vers fra Bibelen hjelper, men det gikk ikke så bra hos en svensk familie jeg kjenner til, men jeg er ganske sikker på at de ikke var sterke nok, hele byggefeltet var hjemsøkt, ikke bare huset dems... Naboene var ikke noe spessielt glade heller, de var sure nesten hele tiden... Det endte med at de ikke orket mer og flyttet en kilometer bort elns. Uansett så er det kanskje verdt et forsøk, for det kan jo ikke bli værre(?). Men jeg er uerfaren, så jeg har egentlig ingenting jeg skulle ha sagt...
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bate
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Apr 2007 07:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sør trøndelag

Innlegg av Bate »

Moonstone skrev:Det går fint an å drive ut ånder selv, selvom det uten tvil er en fordel å selv være klarsynt eller drive innen det alternative.

Kan du skrive litt her i tråden om dette å drive ut ånder selv?
Antall ord: 55
Bate er her

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Bate skrev:
Moonstone skrev:Det går fint an å drive ut ånder selv, selvom det uten tvil er en fordel å selv være klarsynt eller drive innen det alternative.

Men legg merke til: http://www.vl.no/kristenliv/article4200838.ece – Ingen kan drive ut onde ånder
Professor, overlege i psykiatri og teolog Atle Roness advarer mot åndeutdrivelse.
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bate
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Apr 2007 07:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sør trøndelag

Innlegg av Bate »

TheTech skrev:
Bate skrev:

Men legg merke til: http://www.vl.no/kristenliv/article4200838.ece – Ingen kan drive ut onde ånder
Professor, overlege i psykiatri og teolog Atle Roness advarer mot åndeutdrivelse.
Takk for svar 8)
Antall ord: 90
Bate er her

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Det var vel i utgangspunktet ikke "besettelse" som mentes med Åndsutdrivelse i tråden her.
Det at en energi/ånd bruker et menneske som et medium er uansett veldig misforstått og overdrevet i media.
Filmen "Eksorsisten" har nok ødelagt en del..

Å få energier som går igjen i et hus, over på "andre siden" lar seg fint gjøres på egenhånd.
Ondskap som ren kraft eksisterer ikke etter min erfaring, så glem skrekkfilm scenario.
Det finnes enkle steg man kan prøve selv, men man bør vel helst gjør litt research på forhånd for mer forståelse og respekt.
Antall ord: 104
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links