Jeg er nå kommet til et punkt, der jeg lurer på hva mer himmelen har å by på. Jeg tror jeg sitter med en gave, som kan hjelpe mange, og meg selv. Det jeg lurer på er: Hvordan kan jeg videreutvikle meg? Jeg føler at jeg har kommet et godt stykke -uten at det trenger å være så veldig langt- og nå vil jeg se resten av himmelen. Jeg vil lære. Går det ann å lære slikt? vel, jo det tror jeg, MEN er det noen der som er villige til å hjelpe meg videre? jeg vet jeg har noe stort inni meg. og det sprenger på og vil ut. Men der er en slags vegg der jeg ikke kommer over!!](*,) Hva kan jeg gjøre? Gjerne skriv en PM til meg, så kan jeg forklare hele greia og alt som er verdt å vite! Jeg vil bare ha litt hjelp!
Vær så snill?[-o<
Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Hjelp til selvhjelp
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Hva gave er det du har da? Healing, empati, klarsyn/hørsel/tanker? Vondt å komme med tips når vi ikke aner i forhold til hva.
Antall ord: 26
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Jo, det er snakk om Klarsyn og healing. I først omgang. vil jeg tro, Jeg vet nemmelig ikke mine grenser, jeg vet ikke hva jeg kan og ikke kan, fullt ut. Men en plass må jeg jo starte:)
Antall ord: 39
Hide post links |
Selvfølgelig
Hva med å starte med det som er mest tiltrekkende da? Hva interesserer du deg for. Hvis du ble satt i en situasjon der du fikk en bok - kun en. Hva ville du da valgt? Begynn med den Om det er eventyr eller åndelig eller krim er ikke så viktig - det som er viktig er at du gjør det som tiltrekker deg
Atmi
Hva med å starte med det som er mest tiltrekkende da? Hva interesserer du deg for. Hvis du ble satt i en situasjon der du fikk en bok - kun en. Hva ville du da valgt? Begynn med den Om det er eventyr eller åndelig eller krim er ikke så viktig - det som er viktig er at du gjør det som tiltrekker deg
Atmi
Antall ord: 65
Hide post links |