Nei, men det er fint å leve i god tro.
Tenk bare å kunne klandre gud for alt det grusomme
Hver av oss er ansvarlige for hva slags liv vi vil leve, og det er klart at det å leve livet sitt med store begrensninger er ikke noe jeg hadde anbefalt noen som helst å gjøre.
Tvert imot - kan du bruke troen din til å oppnå noe, så er dette det optimale, mener jeg.
Universet & dets hemmeligheter ⇒ uendeligt
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: uendeligt
Antall ord: 70
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Sep 2009 00:55
- 15
jajaja klart det! egentlig så bryr jeg meg rimlig lite om hva andre gjør ut av livet sitt, men syns bare dte er syynd at de kaster det bort, så "gud" kan leve livet sitt gjennom deg. Nå ere sånn glad kristne jeg snakker om da, jeg mener alle mennsker er forksjellige alle har forkjsllige behov all begynenr livet å tankene å ulike stadier, å defor kommer aldri til å tenke likt, å at så mange skal mene det samme å gjøre det samme, oppføre seg likt osv syns jeg abre er tullete. men som sagt fro dem er vell det, dte optimale, men de vet vell ike om noe annet, de kan jo ike forestille eg et liv uten kristentro. men er helt med på tanken at det å tro på no er bra! hvis dte gir deg motivasjon vidre å du oppnår no! for alldel
:D
:D
Antall ord: 145
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Enig med deg i det, men en bra ting er da å gjøre folk oppmerksomme på sine muligheter.
Det er noe ala det samme jeg mener med det å alltid være litt skeptisk, men samtidig åpen.
En bør ikke tro at en sitter på hele sannheten og har "the whole thing figured out".
Da er man bare trangsynt og kommer liten eller ingen vei i diskusjoner med annet enn likesinnede.
Og ofte er det sånn at man lærer mest av dem man er mest uenige med.
Enighet er jo stort sett bare medjatt
(noe unyansert og satt på spissen der... det er selvsagt ikke kun slik...)
Det er noe ala det samme jeg mener med det å alltid være litt skeptisk, men samtidig åpen.
En bør ikke tro at en sitter på hele sannheten og har "the whole thing figured out".
Da er man bare trangsynt og kommer liten eller ingen vei i diskusjoner med annet enn likesinnede.
Og ofte er det sånn at man lærer mest av dem man er mest uenige med.
Enighet er jo stort sett bare medjatt
(noe unyansert og satt på spissen der... det er selvsagt ikke kun slik...)
Antall ord: 109
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
Hide post links |