Da har vi begynt på ny måned, og for morroskyld ; her er mitt månedsresultat :
Her har jeg kortet ned utdrag fra sida, redigert.
Jeg ble altså nr 14 av 341 brukere på lista.
Med odds på 27,3 til 1 ved 6886 forsøk.
(Dette er klipp fra ren screendump )
Her er link til siden, velg 12-2009 for å se.
( du må sannsynligvis være logget inn som bruker der for å se sida...)
http://www.gotpsi.org/html/HoFs/lochofM.htm
Dersom dette skulle være rene tilfeldigheter, burde jeg ha hatt et forhold på ca 1 til 1 på så mange forsøk.
Jeg vil og godta tilfeldigheter på opptil 10 til 1 eller 10 til minus 1 - som mulige tilfeldigheter på slik testing,
Men her har vi en statistikk over en hel måned, ( iallfall de dagene jeg var med. )
Herunder kommer også at dagsform, våkenhet / trøtthet, konsentrasjonsevne osv spiller betydelig inn, noe som er kjent blant de "paranormale".
Slike resultater som dette, i tillegg til andre ting jeg opplever, til hverdags - GJØR AT JEG ER 100% overbevist om at det eksisterer paranormale fenomen.
Slik sett er dette faktisk en form for dokumentasjon på at det "er noe mer".
Tilfeldigheter, vil kansje skeptikerene våre si, men jeg kan ikke akseptere alt som tilfeldigheter.
Det er på grunn av egne og andres opplevelser, hvor tilsvarende opplevelser beskrives likt,
man forteller om episoder hvor man opplever noe som ikke bør kunne oppleves ifølge vitenskapen.
Fordi vitenskapen har ikke kunnet bevise at det finnes...
Men som med pølser ; det finnes mange variasjoner, og ekte kjøttpølse MÅ inneholde kjøtt, ikke bare se ut som en pølse, smake buljong og inneholde mel, potet, og kansje litt spekk og sener...
Endel ting folk opplever ER nok ikke reelle opplevelser, - saker har andre forklaringer, hvor misforståelser, feiltolkning, "tro" , osv er med på å lage noe "paranormalt" av noe vanlig ( eks støv som fotograferes MÅ være ånder ).
Jeg vet og at det er mye av misforståelser, - juks og fanteri, og ikke minst forsøk på å lokke penger ut av folk som er drivkraft for enkelte.
Men at slikt skjer daglig er ikke det samme som at det ikke finnes paranormale fenomen !
Så ; jeg vet - av egen erfaring at det er noe mer, både når det gjelder synskhet, healing, spådom, uko, ånder, gjenferd, "åndelige ekko", osv.
Derfor blir jeg og småsur når enkelte påstår at alt som skjer innen det paranormale ikke er annet enn hjernens misforståelser, og falske minner.... og andre bortforklaringer.
Fordi jeg ER der, og opplever det. -om enn i småskala.
De som IKKE har opplevet paranormale fenomen selv kan heller ikke forstå hva det er snakk om.
Og da har de egentlig ikke grunnlag for å diskutere det heller. Iallfall ikke kverulere om slike saker.
A