http://www.nyhetsspeilet.no/2009/12/bud ... -fungerer/
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/12/ra- ... ettes-opp/
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/12/de- ... ra-del-3a/
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/12/ra- ... i-spillet/
"Jeg har gledet meg lenge for å oversette og legge ut denne del 4 av Ra stoffet. Her vil du finne et annet nivå av informasjon som gjelder globale endringer, overgangen til fjerde densitet, om pol skifte, det du trenger å gjøre for å være klar for å gå til 4 densitet, om meditasjon m.m. Du vil få mest mulig sammenheng dersom du starter med del 1 og arbeide deg fremover. Igjen, som jeg har sagt før, denne informasjon er ikke for alle. De som synes noe om det pleier å ta det til seg som verdifull informasjon om tilværelsens skjulte sider og om hvordan universet fungerer. Særlig nyttig er det for den som ønsker å forstå det som skjer bak kullissene i forhold til for eks Norges “Dooms Day Vault” for frø på Svalbard, Hvorfor mange militære lager enorme og dype undergrunns baser – sammenhengene mellom maya kalenderen og RA stoffet m.m."
Enjoy !
Universet & dets hemmeligheter ⇒ Budskapet fra RA - oversatt til Norsk
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
Budskapet fra RA - oversatt til Norsk
Antall ord: 191
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2007 20:48
- 17
- Har takket: 24 ganger
- Blitt takket: 77 ganger
Re: Budskapet fra RA - oversatt til Norsk
Tja, oversette.. jeg måtte faktisk inn på den originale engelske teksten for å få noe sammenheng i det som var skrevet i linkene.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jul 2006 21:55
- 18
- Kjønn (valgfri): Kanin
- Lokalisering: Orkdal
- Blitt takket: 3 ganger
Jeg har prøvd å lese den der flere ganger men det blir desverre for langt og tørt for meg.
... Liker ikke bøker.
... Liker ikke bøker.
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2007 20:48
- 17
- Har takket: 24 ganger
- Blitt takket: 77 ganger
Som sagt, den engelske teksten er mer forståelig. Men kanaliseringer har uansett mer med å gjøre med psykiatri enn paranormalt.
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Nov 2009 09:14
- 15
Hei!
Kan si en ting; flott at noen tar seg tid til å oversette et budskap som dette. Det lille jeg har lest, er stort sett i tråd med hva andre Mestere sier. Kjente igjen budskapet om hvordan universet oppstod, og mye annet. Har skrevet ut alt sammen, og skal lese det. Kommer helt sikkert til å finne igjen tråden, fra tidligere budskap og kanaliseringer. Gleder meg, faktisk.
STÅ PÅ!
Kan si en ting; flott at noen tar seg tid til å oversette et budskap som dette. Det lille jeg har lest, er stort sett i tråd med hva andre Mestere sier. Kjente igjen budskapet om hvordan universet oppstod, og mye annet. Har skrevet ut alt sammen, og skal lese det. Kommer helt sikkert til å finne igjen tråden, fra tidligere budskap og kanaliseringer. Gleder meg, faktisk.
STÅ PÅ!
Antall ord: 70
Bryt ut av slavetilværelsen, og lev fullt og helt i øyeblikket, for det er den eneste tiden du har!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
Setter stor pris på det arbeidet M har gjort for å oversette - samt komentarer .. Jeg syntes den er i tråd med orginalen .. Meget relevant info i disse tider .. (for de som tiltrekkes av slikt)
Ellers vil jeg føye til noe ang komentaren din om at det har med psykriatri å gjøre - Har lite eller ingenting med psykiatri å gjøre - at visse psykologer kan komme med komentarer/ som har litt kjenskap til metoder osv (i stor liten grad) - igjen "ord" hjelper lite når info som kommer av en kanal i trance (stemmer) - altså når det er i sammsvar med andre motakeres "ører"
Jeg vet om mange tilfeller av kannalisering hvor personen i trance overhode ikke har grunnlag (eller en bakrunn med intresse av gitt tema) for å kunne svare på det "hypnotisøren" stiller av spørsmål ... Da jeg selv har vært "dær"
finnes også mye spennende historier i nær døden tilfeller .... ( har også mine egne opplevelser )
mange vil finne den norske oversettelsen mer forståelig... . . ( jeg er fornøyd)
Fikk mitt inblikk i det RA snakker om for 5 år siden - tok meg flere år å fordøye den opplevelsen og det dukker opp stadig "nye" ting...
om det er paranormal eller ikke er opp til den enkelte å kalle/deffinere & si noe om .. Mitt råd er : ikke tro så mye rart - best å vite - vit at du vet ingenting - vi begynner med en tom kopp - eller ikke .. da har vi også evne til å tømme koppen og fylle den på ny..
Om du vet noe, er tingene det samme. om du ikke vet noe, er tingene det samme ....
Ellers vil jeg føye til noe ang komentaren din om at det har med psykriatri å gjøre - Har lite eller ingenting med psykiatri å gjøre - at visse psykologer kan komme med komentarer/ som har litt kjenskap til metoder osv (i stor liten grad) - igjen "ord" hjelper lite når info som kommer av en kanal i trance (stemmer) - altså når det er i sammsvar med andre motakeres "ører"
Jeg vet om mange tilfeller av kannalisering hvor personen i trance overhode ikke har grunnlag (eller en bakrunn med intresse av gitt tema) for å kunne svare på det "hypnotisøren" stiller av spørsmål ... Da jeg selv har vært "dær"
finnes også mye spennende historier i nær døden tilfeller .... ( har også mine egne opplevelser )
mange vil finne den norske oversettelsen mer forståelig... . . ( jeg er fornøyd)
Fikk mitt inblikk i det RA snakker om for 5 år siden - tok meg flere år å fordøye den opplevelsen og det dukker opp stadig "nye" ting...
om det er paranormal eller ikke er opp til den enkelte å kalle/deffinere & si noe om .. Mitt råd er : ikke tro så mye rart - best å vite - vit at du vet ingenting - vi begynner med en tom kopp - eller ikke .. da har vi også evne til å tømme koppen og fylle den på ny..
Om du vet noe, er tingene det samme. om du ikke vet noe, er tingene det samme ....
Antall ord: 274
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Hide post links |